saturnzreturn 15.04.2004 11:36:14 | |
---|
Prince: laulu, kitara, basso, syna, percut, rummut... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
rautakiisu 15.04.2004 11:45:12 | |
---|
Ian Andersson Ihsahn Hasta la victoria siempre! |
paavi 15.04.2004 11:47:17 | |
---|
Hhhmm...Mä oon vähän sitä mieltä, että jos on esim. musiikillisesti lahjakas ja on treenannut jotain soitinta, on helppo omaksua tuhottomasti muitakin soittimia. Se, että osaa soittaa 100 soitinta ei välttämättä tarkoita, että on nimenomaan monilahjakas (ehkä enemmänkin merkki liiasta vapaa-ajasta)...ja mitä monilahjakkuus tarkoittaa? Jos pitäis monilahjakkuus jotenkin määritellä, niin itselleni se tarkoittaa enemmänkin sitä, että on lahjakas elämän täysin eri alueilla: musiikki, liikunta, sosiaalisuus, kirjallisuus, tiede. Eikä edellämainittujakaan voi tietenkään erottaa täysin toisistaan. Oon huomannut, että henkisesti todella lahjakkaat ovat yllättävän usein olleet myös fyysisesti vahvoja. Siihen liittyy ehkä se, että älykkäät ihmiset ymmärtävät oman terveytensä tärkeyden. Socrates, da Vinci, Goethe, Kasparov...Mens sana in corpore sano. Mitä halusin sanoa? :) On vaarallista lähteä puhumaan lahjakkuudesta jossain pienellä osa-alueella. Ehkä tässä on puhuttu enemmänkin ylipäätään monipuolisista muusikoista. |
Huevos 15.04.2004 11:49:56 | |
---|
^ nii just. paitsi, että vesku loirin on kyllä ihan oikeasti uomo universale. menee samaan kastiin matin kanssa joka ei yksinkertaisesti kuole...ikinä. |
Nuuskamuikkunen 15.04.2004 12:11:19 | |
---|
Mike Oldfield Lenny Kravitz Prince (Turha ihmetellä, niin se vain on!) Ja nämähän ovat vain sellaisia muusikoita, jotka ovat olleet kunnolla esillä. Kyllähän ammattilaisia riittää vaikka kuinka, kaikki eivät vain ole kuulleet heistä mitään. Kyllä yhdessä ihmisiässä kerkeää sisäistämään monta eri soitinta, jos vain yritystä riittää. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
TiMiTheShiT 15.04.2004 12:20:32 (muokattu 15.04.2004 12:23:50) | |
---|
J.P.J. ja meidän bändin kitaristi/kosketinsoittaja/miksaaja/perkussionisti.... (hehe jätkällä pitää kiirettä aina keikoilla) Kai se Pattonikin muuta, kun laulaa ja koskettimia osaa soittaa.... Ja noita lahjakkuuksia on varmaan paljon enemmän kun annetaan ymmärtää, kun tuskin kaikki voi tulla kaikkien soittimen kautta kuuluisiksi vaikka niitä osaisi (hyvinkin) soittaa. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
lxi 15.04.2004 12:26:15 | |
---|
Kirjoitin tähän jotain ajatuksiani, mutta sitten huomasin, että Paavi teki sen jo. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Tee 15.04.2004 14:49:57 | |
---|
Mielestäni Mark Knopfler on monilahjakkuus koska soittotaidon lisäksi kaveri osaa myös tehdä hienoja biisejä. Virtuooseja kyllä riittää mutta entäpä sormien lisäksi se mitä päässä liikkuu ? :K |
FlatOutFucked 15.04.2004 15:05:16 | |
---|
Jim O´rourke varmaankin. Miksi M.Nykästä ei ole vielä mainittu. -Taito hankkitua vaikeuksiin missä ikinä liikkuukin -Taito saada itseään koskevia artikkeleita lehtiin ja elättää niillä itsensä -Stripteasetaiteilija -Muusikko "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
KMT 15.04.2004 15:10:21 | |
---|
Vesa Anttila: Kitara, koskettimet, basso, mandoliini ainakin Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1 |
Huevos 15.04.2004 15:14:59 | |
---|
kevin bacon: täydellinen näyttelijä, paskanaama ja soittaa vielä kantribändissä |
Mankelikissa 15.04.2004 15:36:02 (muokattu 15.04.2004 15:36:49) | |
---|
Monilahjakkuuksien jumala: Mike Patton - laulu -Vitun ääliö, pelkkä laulu ei ole monilahjakkuus! -Joo, mutta kuuntelepa, millainen laulaja herra oikein on. Hyvänä lisänä: The Bad Seedsin Mick Harvey. edit: Ai, Pattonista olikin jo puhetta. |
spiritualBeggar 15.04.2004 17:01:09 | |
---|
mihin on unohtunut sakari kukko? hieno soittajahan tuo on Amongst sissy pop-rock stars
My fist started to talk
-spice |
SamPpaa 15.04.2004 17:13:02 | |
---|
-Anssi Kela -Minä;) Oon ottanut joskus tavoitteen että kaikkia pitää kokeilla ja ukko nooa pitää mennä. Joku soitin tais olla millä se ei menny, mutta ei tuu mieleen mikä se oli. Muuten on mennyt kaikilla, kauniisti tai rumasti;) Rock'n roll will never die!!! |
Pluto 16.04.2004 10:28:32 | |
---|
Mitä helvettiä, eikö m.netin oma yleisnero Mr Q ole viellä käynyt lisäämässä itseään tähän listaan? Dillon, you son of a bitch! |
Nixzar 16.04.2004 10:46:15 | |
---|
Joe Satriani *IHKK #12* |
Bluesmies 16.04.2004 10:56:02 (muokattu 16.04.2004 10:56:57) | |
---|
Juu ja vaihtelee myös sukupuoltaan! Iso Hoho! Ja lisäys: Monilahjakkuus on tik takin petra, hänhän osaa laulaa monta eri säveltä. Kitara on tyhmä!!! |
Peki 17.04.2004 12:46:50 | |
---|
Jaan Wessman. kaikki löytyy :) "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Jackson Dinky 17.04.2004 13:10:47 | |
---|
Mulle ei ainakaan "monilahjakkuudeksi" riitä perusrokkisoittimien klaaraus. Ei. En tiedä yhtään oikeaa monilahjakkuutta. Näin. Jos osaa soittaa kitaraa niin ei voi kehuskella että "osaan myös bassoa! revi siitä" Minun mielipide.. Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
Bilharzia 17.04.2004 13:41:38 | |
---|
Mikä ihmeen termi on monilahjakkuus? Jos ihminen hoksaa jonkun jutun ja sitten se siirtyy toiseen juttuun ja hoksaa sen, niin onko se sitten monilahjakas? Vai onko se sitten nopea omaksumaan.. tai muuten vaan älykäs? Aika pöhkö topikki alkujaan mutta herättää hyviä kysymyksiä. Oon kova piirtään. Oon piirrelly pienestä asti. Piirtelin mummolle kerran ja se sano että mää oon lahjakas. Mää taas sanoin että paskat mää mikään lahjakas oon. Mää vaan oon pitäny silmät auki lukiessa Aku Ankkaa ja kattellu taidemaalauksia. Mummo sano että siinäpä se. Mitä tohon ny vois mitään sanookaan? www.LifeofDebauchery.Com |