Miikathebest 13.04.2004 16:53:08 | |
---|
Onkohan HanoiRocks pärjännyt enklannin listoilla joskus? |
Danny s 13.04.2004 19:07:47 | |
---|
Niin, tai sitten käy kuten Hanoilla; samaa vanhaa, mutta tylsemmin kuin ennen... kumpi parempi? Makuasioita sanoi koira kun persettään nuoli. Mutta kyllä Hanoikin on muuttunut, ei käy kieltäminen. Monroeltahan tuo nykyään kuulostaa. Taustaryhmästä taas pistää esiin ainakin yksi loistava muusikko. Ja lavashow on huippua. En tiedä sitten onko tylsää, minusta ei. Niin ja olin väärässä kun väitin että on ikävää myydä itsensä kaupallisuudelle. Lähden tästä itsekin tapailemaan teknosaundeja Casiosta ja opettelen räppäämään siinä sivussa. |
Danny s 13.04.2004 19:09:45 | |
---|
Minulla on sellainen hatara muistikuva että Hanoin Two steps from the move olisi ollut albumilistalla sijalla 28 tai jotain? Mutta sehän tiedetään ettei Hanoi Rocksin suosio perustunut juuri missään määriin levymyyntiin. Sellaiseen raakaan 50 keikkaa 48 vuorokaudessa -tahtiinhan tuo nojautui. |
Aminohappo 13.04.2004 19:53:33 | |
---|
No hyvä Rasmu kyseinen bändi on kyllä ihan rektumista, mutta hieno listasijoitus. Aminohappo = proteiinien perusyksikkö |
Oudi 14.04.2004 09:43:23 | |
---|
Kyllähän tuo on hieno juttu. Jäbät on tehny pitkään duunia ja biisit vissiin aina itse. Pitkäjänteistä hommaa. Eiköhän ne tyypit oo seissy ihan täysin levyjensä takana. Vaikka itse en rasmusta kuuntele, kuin satunnaisesti radiosta, niin mielestäni taidokkaasti tehtyä poppia kuitenkin. Latteasti: "Hyvällä duunilla ansaittu menestys on hieno asia." Itse ns. Hanoi fanina, enemmänkin hymähtelen heidän nykykompuroinneilleen ja suurille lupauksille, etenkin andyn. Etenkin hanoin message boardilla on tuo "hypetys" aivan uskomatonta. Ei tuo twelwe shots enää kolahtanut, niinku ne vanhat levyt aikoinaan. "Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää |
Mimi 14.04.2004 12:17:04 | |
---|
On tuon eteen todellakin tehty töitä... Monta albumia ja mun mielestä ei edelleenkään voi olettaa että musiikkityyli olisi nykyään sama kuin silloin ku olivat 16 wee... Mua alko naurattamaan ku mtv3 uutisissa oli tosta listasijoituksesta uutinen... Siis ei missään kevennyksessä, vaan ihan oikea minuutin pätkä... Onko se nyt uutisjuttu että bändi pärjää? onhan se tietysti hienoa, mutta että ensin kerrotaan irakin sodasta ja sitten ihan niinku bai tö wei että rasmus on muuten pärjänny siellä ja siellä... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
HaloOfFlies 14.04.2004 12:40:25 (muokattu 14.04.2004 12:41:52) | |
---|
Onnea Rasmus, mutta olette te siltikin nykyisellänne täysin suolesta. Vanha Rasmus oli parempi. "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
Jami 14.04.2004 18:14:09 | |
---|
Onko se nyt uutisjuttu että bändi pärjää? ... Kyllä jokaisessa maassa noteerataan oman teollisuuden pärjääminen maailmalla. Hienoa että myös Suomessa alkaa viihdeteollisuus olla uutiskynnyksen ylittävä asia. Salonen, Mattila jne. klassiselta puolelta on jo kauan noteerattu uutisissakin. Hienoa että kevyt puolikin alkaa olla riittävän merkittävää. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
greshgurt 14.04.2004 18:27:49 | |
---|
Tottahan se on hieno ja hyvä asia varmasti, jos Rasmuksesta vähänkin pitää. Mutta aika moni tuntuu pitävän Rasmusta aika mitäänsanomattomana, jopa huonona... mitäs hienoa tuossa menestyksessä teidän mielestänne on? Menestyköön nyt, jos kerta menestyvät. Mutta kuten Nimismies, niin myös minäkin olisin tuon menestyksen suonut jollekin 'mielenkiintoisammalle' poppoolle. Toivotaan nyt sitten, että Rasmus avaa tietä näillekin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Danny s 14.04.2004 18:37:31 | |
---|
Vähän harmittaa, ettei sellaiset artistit jotka tekevät vuosikaudet töitä (kuten Rasmuskin aikoinaan) pärjää, mutta kun lyödään iso koneisto taakse ja purkkapoppia soittoon niin johan kajahtaa. Eli viihdeteollisuudessa on juuri se vika, se on teollisuutta. Viihdearvo on nykyyän kovin vähäinen. |
Vilhelmus 14.04.2004 18:41:00 | |
---|
Kyllä jokaisessa maassa noteerataan oman teollisuuden pärjääminen maailmalla. Hienoa että myös Suomessa alkaa viihdeteollisuus olla uutiskynnyksen ylittävä asia. Salonen, Mattila jne. klassiselta puolelta on jo kauan noteerattu uutisissakin. Hienoa että kevyt puolikin alkaa olla riittävän merkittävää. Kannattaa myös tsekata paljonko suomalainen hevi myy Japanissa, Etelä-Amerikassa ja Etelä-Euroopassa. Ei oo ihan pientä. |
Tapani L 14.04.2004 18:48:50 | |
---|
Mua alko naurattamaan ku mtv3 uutisissa oli tosta listasijoituksesta uutinen... Siis ei missään kevennyksessä, vaan ihan oikea minuutin pätkä... Onko se nyt uutisjuttu että bändi pärjää? Oletko koskaan kuullut sellaisesta hassusta ohjelmasta kuin "urheilu-uutiset"? Se ei ole edes mikään oikeiden uutisten loppukevennys, vaan ihan oma ohjelmansa ja taitaa jopa olla katsotumpikin kuin ne toiset uutiset! Onkos se nyt joku uutisjuttu jos joku urheilija menestyy? |
Ville81 14.04.2004 19:12:39 | |
---|
Kyse on enemmän kuin hienosta asiasta ja tuollainen menestys on tosi merkittävä juttu, tarkastelee sitä sitten millä tahansa mittarilla. Ihme väheksyntää täällä. *wink wink* |
85423321 14.04.2004 20:02:24 | |
---|
Ihan kiva, mutta miten minä tästä hyödyn? You
don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than
the slowest man running from the bear. |
Jami 14.04.2004 20:04:17 | |
---|
Ihme väheksyntää täällä. Oon tuuminu että mistä tuo johtuu. Jotenkin tuntuu että se ei ole normaalia kateuttakaan. Kellarisoittelijalle maailmanmaine on kuitenkin niin kaukana. Joku saa kuitenkin maan matoset huutamaan kuorossa että huono, huonompi, huonoin. Mitään yhtenevää näiden moittijoiden omassa musiikissa menestyjiin ei ole. Kun demopalstaa kuuntelee niin kaikkoaa illuusio väärin ymmärretystä osaajasakista. Oliskohan tuo jonkinmoista nuorison yhteenkuuluvuuden tuntoa. Ollaan samassa sakissa kaikkein helpoimmalla tavalla. Ihmisen perusluonne kun innostuu näköjään helpoiten juuri kolmannen tahon morkkaamisesta. Menestyjiä on helppo morkata yhdessä kun kaikki kohteen tietää. Menestyjien tekemisillä ei juurikaan näytä olevan mitään yhteistä nimittäjää tuossa morkkauksen kohteeksi joutumisessa. Jotenkin pahalta tuntuu kuitenkin tuo omien selkäänpuukottaminen. Kateutta on kahden laista. Terve ja eteenpäin vievä kateus ilmenee asenteena: kun naapurilla on niin munkin pitää saada. Tuhoavana ja kaiken myrkyttävänä kateus ilmenee asenteessa: Kun tuolla on niin siltä pitää ottaa pois kun ei mullekkaan ole sellaista annettu. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
AoA 14.04.2004 20:40:45 | |
---|
mutta kun lyödään iso koneisto taakse ja purkkapoppia soittoon niin johan kajahtaa. Näinhän se. -Anssi |
Vilhelmus 14.04.2004 21:35:59 | |
---|
Oliskohan tuo jonkinmoista nuorison yhteenkuuluvuuden tuntoa. Mistäs tuo _nuoriso_ taas ilmestyi? |
Jani The Rock 14.04.2004 22:15:02 | |
---|
No ei semmosta bändiä viitti ruveta kehumaankaan mistä ei tykkää. Vaikka se sitten menestyisi kuinka hyvin tahansa. Rough and tough and plenty mean. |
Dumb 14.04.2004 23:16:08 | |
---|
Hieno hommahan tuo on! |
Notefix 14.04.2004 23:28:14 | |
---|
Kateutta on kahden laista. Terve ja eteenpäin vievä kateus ilmenee asenteena: kun naapurilla on niin munkin pitää saada. Tuhoavana ja kaiken myrkyttävänä kateus ilmenee asenteessa: Kun tuolla on niin siltä pitää ottaa pois kun ei mullekkaan ole sellaista annettu. Jep. kerrankin olen Jamin kanssa samaa mieltä! Mun mielestä Rasmus on nyt onnistunut tekemään oikeesti hyviä biisejä, ja hyvä niin! Mun mielestä tuo Rasmuksen menestys on äärettömän hieno juttu ja täysin ansaittu! Lasi on ennemmin puoleksi täynnä kuin tyhjä :) My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |