Seppe 08.04.2004 15:23:20 | |
---|
PERKELES ku on hienoa!!! En olekaan tuota kyseistä keikkaa nähny.. nyt on sitten muutakin tekemistä sunnuntai-iltana ku ryypätä. Kyllä se siitä SIT TAAS!!! |
Supernaut 08.04.2004 19:31:54 | |
---|
Tänään luin jostain tv-lehdestä. Piti lukea pariin kertaan, ennen kuin uskoin. Mahtavaa! Pitäs vaan löytää sopiva videokasetti, mihin mahtuis molemmat osat. Tosiaankin, rukouksiimme on vastattu! Katkerana olen dvd:n mainoksia katsonut telkkarista, kun ei sellaista laitetta ole. Jee! "Life sucks and then you fucking die!" - O. Osbourne |
MacGyverfan 09.04.2004 15:46:20 | |
---|
Ompa mukava, että tulee taas jotain katsomisen arvoista. Minusta MTV3 ja muut kanavat saisivat näyttää enemmän vanhojen ja uusienkin bändien keikkoja (toivon Wingsiä, Beatlesiä, Lynyrd Skynyrdia ja Led Zeppeliniä) Tosin Skynyrd taisi tulla tässä joku aika sitten Mutta tuo ohjelmaaika on paska :( Ja muistakaa katsoa maanantaina Paul McCartney kiertueella ohjelma 12.4 Nelosella 13.30!!! Flyygelin kun sais... |
kupteri 09.04.2004 19:22:45 | |
---|
Muuten ihan hyvä keikka, mutta Axl laulaa ihan p*rsiilleen. Ja ainakin DVD:llä Slashin kitara on miksattu isommalle kuin Clarken -> ei tahdo kuulua (esim. Junglen alkusoolo jää lähes kuulumatta). Rumpali on kyllä kovassa iskussa :-) |
M1kk0 10.04.2004 11:36:00 | |
---|
Tänään luin jostain tv-lehdestä. Piti lukea pariin kertaan, ennen kuin uskoin. Mahtavaa! Pitäs vaan löytää sopiva videokasetti, mihin mahtuis molemmat osat. Tosiaankin, rukouksiimme on vastattu! Katkerana olen dvd:n mainoksia katsonut telkkarista, kun ei sellaista laitetta ole. Jee! En nyt muista mikä elektroniikkakauppa se nyt olikaan, jolla on tarjouksessa DVD-soitin. 50 €. Ja se on viel pienempi malli ku ne vanhemmat. |
Baroquean 10.04.2004 15:16:09 | |
---|
Pitäs vaan löytää sopiva videokasetti, mihin mahtuis molemmat osat. No jos äänität kolmen tunnin kasetille puolinopeudella, niin pitäis riittää. Molemmat osat mahtuu taatusti kuuteen tuntiin. :) Katkerana olen dvd:n mainoksia katsonut telkkarista, kun ei sellaista laitetta ole. Jee! No niitä on tosiaan myynnissä nykyisin aika halvalla. Kyllä ne 50€:n soittimetkin varmasti pelittää, mutta ihan "merkkisoittimiakin" saa jo johonkin 100-150 €:oon. Ite maksoin LG:n soittimesta (toistaa MP3:sia) about 200€ ja siitä on aikaa jotain pari vuotta. Oli tosin Konemyynnissä jossain erikoisalennuksessa. Arbeit macht frei. |
-Mickill- 11.04.2004 14:06:06 | |
---|
Helvetin hienoa, mulla on vaan se Jyrkissä tullut homma nauhalla. Joka oli siis sekoitus noista kahdesta keikasta, jos oikein ymmärsin? Eli nauhalle menee molemmat! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Lauri Saastamoinen 11.04.2004 22:05:31 | |
---|
Televisiosta tuli taannoin (reilu 10 vuotta sitten) ainakin Pariisissa soitettu parituntinen keikka, jossa vierailijoina oli mm. Lenny Kravitz, Steven Tyler ja Joe Perry. omg, kuulostaa hunajalta. kyllä tahtoisin kuulla kyseiset herrat gunnareitten kanssa soittamassa! "A little bit of music is a whole lot of fun, and its always good for the soul" |
Tee 12.04.2004 01:50:51 | |
---|
Onne vaa nii kunkkuja. Voe hele tuo November Rainin loppuki on niin helvetin hieno 8/ :K |
Aerodactev 12.04.2004 01:53:42 | |
---|
Olihan siinä se Civil War.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
|
Lord of the strings 12.04.2004 11:12:52 | |
---|
Huikeeta jätkät, huikeeta. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
hjukke 12.04.2004 11:15:20 | |
---|
Huikeeta jätkät, huikeeta. Njoo, Akseli lauloi taas vaan paikoitellen jokseenkin huonosti. Hieno keikka muuten. "Make my day" |
venalaine 12.04.2004 11:34:54 | |
---|
Kyllähän tuon keikan katseli jälleen kerran, vaikka Dvd:t ovat olleet hyllyssä jo vuoden päivät ja sitä ennen on ollut VHS:nä kirjastosta lainassa noin 100 kertaa. Ensi perjantaina 2. osan voikin sitten katsella vaikka pienessä simassa. MONO SOUND |
superfly 12.04.2004 11:59:41 | |
---|
On tuo laulaja kyllä aivan suolesta. Epävireistä määkimistä ja kauhea värinä on äänessä koko ajan päällä. Slashillä oli kitaran vireen/venytysten kanssa ongelmia useammassakin biisissä. Sääli. Hyviä biisejä on muutama tällä orkesterilla. Harppu on alaston piano |
Peoplez 12.04.2004 12:16:07 | |
---|
Slashillä oli kitaran vireen/venytysten kanssa ongelmia useammassakin biisissä. Tämä oli muutenkin Slashilta yksi huonoimmista keikoista mielestäni. Tiedä sitten mitä on herra ottanut pohjiksi ennen keikkaa mutta huonosti kyllä soittaa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Joees 12.04.2004 12:29:05 | |
---|
On tuo laulaja kyllä aivan suolesta. Epävireistä määkimistä ja kauhea värinä on äänessä koko ajan päällä. Slashillä oli kitaran vireen/venytysten kanssa ongelmia useammassakin biisissä. Sääli. Hyviä biisejä on muutama tällä orkesterilla. Vaan eipä kumpikaan minua häirinnyt. Lähinnä toi nautintoa lisää, sillä mun mielestä tuohon tyyliin kuuluu semmoinen pieni raakuus ja "epävireisyys". Älkää ottako tuota viimeistä kirjaimellisesti. Axl on sellainen laulaja, että siitä joko pitää tai sitten ei. Groooove is in heart! |
MacGyverfan 12.04.2004 12:32:45 | |
---|
Hmm, kuinka monta coveria he soittivat? Nukahdin about yhden aikaan. GN tuntemukseni ei yllä kovin suurelle, mutt ainakin Live And Let Die on PM:ää. Monta omaa kapia ne soitti? Flyygelin kun sais... |
Bluesmies 12.04.2004 12:36:11 | |
---|
Hmm, kuinka monta coveria he soittivat? Nukahdin about yhden aikaan. Muita covereita oli attitude ja wild horses. Mutta tosiaan slash kyllä venytti aivan päin vittua "muutamia" nuotteja. Mutta väliäkös tuolla, mun mielestä toi keikka on kyllä pirun kova. Ehkä parasta antia on ensi perjantain osassa oleva paradise city. Kitara on tyhmä!!! |
vantage 12.04.2004 13:15:39 | |
---|
Olipas hyvä keikka! Innostuin kovasti, ja tuli monta hyvää biisiä joita en edes entuudestaan tuntenut. Kakkos-osakin on kyllä katsottava. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
hjukke 12.04.2004 13:29:42 | |
---|
Muita covereita oli attitude ja wild horses. Mutta tosiaan slash kyllä venytti aivan päin vittua "muutamia" nuotteja. Mutta väliäkös tuolla, mun mielestä toi keikka on kyllä pirun kova. Ehkä parasta antia on ensi perjantain osassa oleva paradise city. Jep, Paradise Citya odotellaan. Ihmeellisesti Slashillakin noita huteja tuli, mutta ei häirinnyt niin paljon kuin Axl:n paikoitellen todella epävireinen laulu. Mutta enivei, hyvä keikka ja kova meno. "Make my day" |