hanuristi 28.03.2004 21:26:22 | |
---|
Sama juttu. Onneks suurimman osan oon saanu jo myytyä, mut miks kukaan ei haluu Movetronin Romeo ja Julia -levyä?? Siis haloo, Movetron! Onhan se nyt aika kova. ;) kokeile jos nimim. -Memmu- ostais. "You can´t want me
You can´t need me
You can´t love me, see"
-The Adverts
IHKK #1 |
randy 29.03.2004 08:39:56 | |
---|
Olen antanut pois levyjä ja paljon joten ei tällä hetkellä kauheasti ole mitään "roskalevyjä". Vinyylipuolelta löytyy vanhoja Katri-Helenoita ja Arja Korisevia, joten niistä ehkä voisin jopa luopuakin. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mr. Mustard 29.03.2004 09:53:37 | |
---|
The Cranberries: To the faithfully departed. Ostin aikoinaan uutena, mutta jäi muutaman kuuntelun jälkeen pölyttymään. Tuo "hienoon klassikkokokoelmaani" ;) ikävän särön. Levy ei ole surkean huono, mutta ei vaan kolahda. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Fleda 29.03.2004 10:07:23 | |
---|
kaikki bonus cd:t. en tiiä mist on tullu mut pakko niist on eroon päästä. daze - superheroes. kääk. "näin testaat hifi-laitteistosi äänentoistolaadun"- tai jokin vastaava uskomaton paska. siis varmasti tosta ois hyötyä jollekin ihmiselle, mut ei mulle. quattro staggione - joku poppimiksaus. Celtic Frost - joku-en-nyt-muista-mut-paskaahan-se-on. ja muita löytyy. I want a bowl of raw red meat right now. Forget about that. Bring me a live cow over to the table. I'll carve off what I want and ride the rest home! - Denis Leary |
sickboy 29.03.2004 10:30:04 | |
---|
CMX - Dinosaurus Stereophonicus (ei oo koskaan auennu eikä uponnu toi tupla-cd) Steve Vai - Alien...(jotain) (voi voi...) |
musa 29.03.2004 11:41:24 | |
---|
Kaikki levyt on rakkaita jollain tapaa. Tosin Collective Soulin levy (en muista nimeä) oli totaalinen hukkaostos. |
balzary 29.03.2004 11:42:47 | |
---|
freddie mercury: mr bad guy aika järkytys 70-luvun queenistä pitävälle. mutta levyhän annettiinkin jo sen aikuiselle tyttöystävälle lahjaksi :D |
HC-Audio 29.03.2004 12:01:30 | |
---|
Notorius B.i.g sais lähteä samantien "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
GroundFloorAnxiety 29.03.2004 12:24:45 | |
---|
Taitaisi kääntyä ton Future Dancen puolelle. Mikä lie riivannut kun tuon menin ostamaan. Ihmettä ja kummaa. vaikka myönnettäköön, että olen kyseistä levyä kuunnellut ihan vasta. Mielenkiinnosta. *seliseli* If you wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn. -Primal Scream, Mötley Crüe- |
RjW 29.03.2004 12:44:52 | |
---|
Eipä tuollaisia paljon ole, mutta nämä nyt ainakin: Skunk Anansie: Stoosh Green Day: Dookie Paradise Lost: Lost Paradise Hirveetä paskaa kaikki. |
tuomittu 29.03.2004 13:51:27 | |
---|
Lihasade - Kapteeni Kaaos Sisko osti joskus tuon levyn, kun yhdessä piisissä laulettiin "Jeesus kruisailee, sen Mersu kiiltelee". Sisko lahjoitti levyn sitten minulle, itse en sitä ole kertaakaan kuunnellut. Itse asiassa lahjoitinkin ko. levyn pois n. vuosi sitten. Abortti pakolliseksi! |
Ola_90 29.03.2004 18:01:44 | |
---|
Sisko osti joskus tuon levyn, kun yhdessä piisissä laulettiin "Jeesus kruisailee, sen Mersu kiiltelee". Aika vankat perusteet levyn ostolle... :P Meikä vois lahjoittaa Bomfunk MC'sin In Stereo-levyn pois. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
SiwamieS 29.03.2004 20:22:35 | |
---|
Green Day: Dookie Yksi maailman hienoimmista lätyistä. Aivan ehdottomasti. There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Anarkiapurilainen 29.03.2004 20:57:29 | |
---|
Green Day: Dookie
Lahjoita toki vaikka minulle, minulta kun tuo löytyy vain ostokasettina. Itse voisin lahjoittaa pois ainakin seuraavat: Corporate Avenger: Freedom Is A State Of Mind Zebrahead: Playmate Of The Year Kehitetäänkö joku levynkierrätysrinki, turha on pitää hyllyssä levyjä joita ei kuuntele? |
Ola_90 29.03.2004 20:58:31 | |
---|
Green Day: Dookie Hirveetä paskaa Noouu! Dookie on legenda! "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
NHR 29.03.2004 21:09:56 | |
---|
Ihan hyviäkin levyjä ihmiset näköjään pois antaisivat. Minulla ei vieläkään muita levyjä ole kuin tuo NKOTB:n "Step By Step" (en tosin myönnä sitä ostaneeni, vaan kaverilta testilevyksi joskus sain), kyllä minä siitä voin luopua heti, jos joku viitsii tulla hakemaan... Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
jhoik 29.03.2004 23:00:31 | |
---|
Sex Pistolsin livelevy, oon saanut kaikista biiseistä ainoastaan God Save The Queenista selvää. Marriage is a decease,
weapons bringin peace.
Nature surely is a whore,
why maybe I´m just bored. |
Chrissie 29.03.2004 23:17:43 (muokattu 29.03.2004 23:18:28) | |
---|
Jaa'a... Vuosien varrella on kertynyt levy poikineen ja kaapin perältä (jostain pimeästä kolosta, minne valo ei koskaan lankea) löytyy levy jos toinenkin, josta voisin ilomielin luopua. Ongelmana tietysti on selitys siitä, miksi ihmeessä kyseiset levyt ovat minulle päätyneet. Mutta jos pitäisi valita _vain_ yksi... hmm... Liian lyhyen pähkäilyn jälkeen ensimmäisenä ulos lentäisi käsittämätön tekno-humppa-kokoelma Party Inside. Ostin sen aikoinani tyyliin 20mk:n alennuksella Anttilasta yhden ainoan kappaleen takia, Faithlessin Insomnian. No, yllättäen kyseinen kappale ei ollut se alkuperäinen vaan ylipitkä lähes kymmenminuuttinen renkutus. Hyvä kappale menty pilaamaan liian pitkällä loppuruikutuksella. Muuten levy on täynnä sitä itseään... Sama ongelma minulla on kasettien kanssa. Niissä ei ole oikeastaan kuin ehkä kymmenkunta, joilla voisi joskus vielä olla käyttöä. Kaikki muut lentäisivät romukoppaan heti, kun vain viitsisi laatikkoon tarttua. Oh well... virheistään pitäisi ottaa opiksi. Vai? Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Torsti 29.03.2004 23:41:07 | |
---|
Näistä rieskoista vois hyvinkin luopua: -Metallica St.Anger,Load Reload -Stratovarius Elements pt.1 Only the good die young! |
SURf 30.03.2004 09:54:03 | |
---|
Jos nyt ihan pakko olis luopua jostakin niin ehkä se olis: Die Krupps - Tribute to Metallica ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |