Aihe: Tommy Taberman - kitti v****i!!
1 2 3
Teijo K.
23.03.2004 11:56:02

Aivan loistava taidan olla ainoa tätä mieltä oleva....repesin ihan täysin xD tuo on just sellane biisi kun vituttaa ja pistää soimaan ni vitutus kaikkoaa sekunnissa...oikein hyvä lääke siihen. Tommy ROKS o/

Ihan hupaisahan se. Ja selvisi sekin kuullessa, että Passionata-runokokoelmaltahan tuo on peräisin. Vanha kettu taas kierrättää runojaan uuteen käyttöön.

Lukekaa tuo Passionata huviksenne.
Att turista är att under tilltagande melankoli resa från plats till plats och inte höra hemma någonstans.

-Torsten Ehrenmark.
deevee
23.03.2004 17:17:13
Milläköhän asialla. Mua rupes ainakin vituttaan se äijä niin , että.... Tollasta paskaa tarjotaan nykynuorille, hoh hoijakaa. Pelkkää rahastusta, mitä ei voi ymmärtää edes hyväntekeväisyyteen vedoten. Joltain tonkin myynti on pois, siis meiltä/teiltä. Miten joku kehtaa tarjota tollasta paskaa. Perseestä koko äijä. Jos joku tosta oikeesti tykkää, niin kannattaa koputella päänuppia ihan testin vuoks.

Hannu

Tolla vois kuvata räppiä yleensäkin.
Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla.
mz
23.03.2004 21:52:39
Idea tossa biisissä ei varmaan ookaan tosta musiikillisessa mielessä tykätä. Mielestäni loistava veto Tabermanilta, harvemmin musiikkia kuitenkaan tehdään tuollaisilla ajatuspohjilla, vaikka tokihan sitä saa väittää että pelkkä rahastus oli mielessä. Tabermanhan itse väitti ettei rahallinen menestyminen juuri ollut edes mielessä. Kielellinen köyhtyminen ei kuitenkaan ihan oikeasti ole mikään vitsi, on hyvä että asiaan otetaan kantaa - ja tässä kun (wannabe-?)muusikoita yritetään olla, niin eikö musiikillista vaikuttamista pitäisi pitää lähes aina hyvänä asiana (vaikka toki varauksin)?

Biisi on sarkastisuudessaan huvittavan mainio, mutta vielä huvittavamman mainion ironista on se että levyä ostaa moni teini mielessään se kuinka biisissä on hyvät sanoitukset. Kuvitelkaapa mielessänne tilanne: "hei sä, just sä vittu, ooxä kuullu sen kiitti vitusti -biisin? vitu hyvä, eix o?"

Odotan mielenkiinnolla mitä tuleva pitkäsoitto tulee olemaan.
Ei aina kaikki mene niinku haluais, eikä kaikki käy niinku toivoo. Mut kuitenki sä oot siinä (ja mä tässä), yhdessä me eteenpäin kuljetaan.
Kitaranraiskaaja
23.03.2004 22:38:48

Odotan mielenkiinnolla mitä tuleva pitkäsoitto tulee olemaan.

Tuleeko siltä semmonen?
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
mz
23.03.2004 22:41:38
Jepjep, en just muista nimeä mutta tuossa myöhemmin keväällä kyllä. Ilmeisesti muutkin biisit sanoitetaan aiemmin kirjoitetuilla runoilla, mistä tosin en kyllä ihan varma ole.
Ei aina kaikki mene niinku haluais, eikä kaikki käy niinku toivoo. Mut kuitenki sä oot siinä (ja mä tässä), yhdessä me eteenpäin kuljetaan.
Reddie
24.03.2004 00:17:12
Hmm.. (Offtopic vaara) Muusikoiden.nettiä seuranneena voisin veikata et täällä ei hirveesti räpistä tykätä? ;)
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)