mr_b 27.02.2004 22:40:21 (muokattu 27.02.2004 22:43:21) | |
---|
Minä ihan oikeasti pidän Kylien biisistä Confide in me. Hieno biisi, samoin nämä uudet elektrorallit. Ei olisi kyllä ikinä silloin joskus uskonut, että jostain australialaisesta saippuaoopperatähdestä tulisi tälläinen popikoni. Muistaako kukaan enää Jason Donovania...? But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
käki 28.02.2004 00:46:01 | |
---|
Minä ihan oikeasti pidän Kylien biisistä Confide in me. Ja minä itse Kyliestä, en niinkään hänen musiikistaan. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
depe 28.02.2004 09:13:43 | |
---|
Ja minä itse Kyliestä, en niinkään hänen musiikistaan. Hyvä hyvä, normaali heteromies... "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
sepeli 02.03.2004 11:55:32 | |
---|
Muistaako kukaan enää Jason Donovania...? Oliko se se jätkä joka lauloi sen kirjebiisin. "Seal it with a kiss" jne. Videossa oli jossain leirinuotiolla jakusto kourassa. Tai sitten en muista. Katselin tuossa itekin eräs päivä sen Kylien mainoksen ja olihan se sellasta. Hieno se kahahdus kun se valuttaa sen takin pois päältä. Sitähän ne Gary ja Tonykin aina teroittivat Men Behaving Badlyssa että "Right, top five girl singers arses..." "(1.) Kylie!" Hieno on myös tuo Kylien alusvaatekalenteri, joka Britannian myydyimmäksi kipusi aikanaan. Pistä jakusto passiin. |
depe 02.03.2004 12:25:40 | |
---|
Hieno on myös tuo Kylien alusvaatekalenteri, joka Britannian myydyimmäksi kipusi aikanaan. Mistäs tuon löytää?
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
sepeli 02.03.2004 12:29:24 | |
---|
Mistäs tuon löytää? Muistaakseni joskus jossain kirjakaupassa selailin vai oliko jopa jossain Prismassa tai muussa marketissa. Helvetti kun en muista mutta ei sitä pitäisi hirveän vaikea olla löytää. Pistä jakusto passiin. |