Aihe: Kuunnelkaa frederikin markkinarako väärin päin (piiloviesti)!
1 2 3
bedlam
14.05.2004 22:17:02 (muokattu 14.05.2004 22:18:10)

"Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska"

Repeilee!! Olisit nyt moisen lausahduksen säästänyt omaan biisiin. Kyllä, Ozzya tai olikohan Judas Priestia vastaan käydyssä oikeudenkäynnissähän asianajaja osoitti oikeudessa, jotta kaikista levyistä saadaan käännettynä ja hyvällä mielikuvituksella varustettuna kaivettua "saatanallisia viestejä".

Noiden sanojen lukeminen samalla vaikuttaa muuten alitajuisesti todella paljon siihen mitä kuulet.
http://www.mikseri.net/kiasma
Roger
15.05.2004 16:21:39 (muokattu 15.05.2004 16:21:52)

Judas Priestia ainakin kuunneltiin takaperin saatanallisia viestejä etsiessä.

Mm. Queen "Another one bites of dust" kuultiin takaperin "I like smoke marihuana"

Etsikääpä käsiinne Juicen Heavydiggarin vuorisaarna. Sinne keskivaiheille on oikeasti piiloitettu takaperin nauhoitettu viesti...
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me
DeWilde
15.05.2004 18:01:39
Judas Priestia ainakin kuunneltiin takaperin saatanallisia viestejä etsiessä.

Mm. Queen "Another one bites of dust" kuultiin takaperin "I like smoke marihuana"

Etsikääpä käsiinne Juicen Heavydiggarin vuorisaarna. Sinne keskivaiheille on oikeasti piiloitettu takaperin nauhoitettu viesti...

Se on "Decide to smoke marijuana."
Jokainen hetki haavoittaa, viimeinen tappaa.
NHR
15.05.2004 18:14:34

Totta, ja vasta viime syksynä se taisi olla, kun tuon huomasin, vaikka biisiä olenkin vuosikaudet kuunnellut. En ikinä saanut selvää mitä ko. kohdassa sanottiin, mutta jostain kumman syystä ei tullut mieleeni, että se voisi olla takaperin. Repeäminen oli sitten melko totaalinen, kun tuon kohdan käänsin ja kuuntelin. Enkä kerro mitä siinä sanottiin, kuunnelkaa itse. ;)
Kaikki käyvät kakalla, paitsi meidän auto. -J
wwwooster
22.10.2009 15:16:45
Sammakko: Sanat: Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska. Mä oon naineni lie. Aina on kainalo sama maku. Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska. Vesi ja niili. Vesi ja niili.

Tästä voi imuttaa käännetyn kertosäkeen:

http://www.geocities.com/muhvinssi/markkinarako.htm

Löytyisiköhän tämä vielä jostain netistä tai joltakulta koneelta?
NHR
22.10.2009 15:41:38

wwwooster: Löytyisiköhän tämä vielä jostain netistä tai joltakulta koneelta?

Multa näky löytyvän vielä omalta koneelta. Mihis pistäisin sen?
"Mielestäni ei tarvitse olla kukkahattuhippi ollakseen sitä mieltä, että uloste on ulostetta, eikä sisustuselementti." - Rojekti
wwwooster
22.10.2009 15:55:03 (muokattu 22.10.2009 15:55:26)
NHR: Multa näky löytyvän vielä omalta koneelta. Mihis pistäisin sen?

Hienoo! Jos viitsit heittää mulle sähköpostiin wwwooster@hotmail.com niin tattis tuhannesti. Mikäli tiedosto on turhan iso niin voihan sen esim. rapidshare.comin kautta jakaa myös.
NHR
22.10.2009 16:09:05 (muokattu 22.10.2009 16:18:27)

wwwooster: Hienoo! Jos viitsit heittää mulle sähköpostiin wwwooster@hotmail.com niin tattis tuhannesti. Mikäli tiedosto on turhan iso niin voihan sen esim. rapidshare.comin kautta jakaa myös.

Eise iso oo, pelkkä kertsi takaperin vaan, pari megaa, pitäs sähköpostin liitteenä tulla hyvin. Yritin netistä äsken etsiä noita upload-sivustoja, mut hermothan siinä vaan meni... laitan ihan kohta tulemaan, saat sitte ite pistää jonnekin esille, jos haluut... ;)

E: Noni, sinne lähti. Se olikin wav-tiedostona, paketoin mp3:ksi, niin meni vielä pienempään tilaan... eikai siinä äänenlaatukaan paljoo kärsi, ja huuskeös eniveis... ;)
"Mielestäni ei tarvitse olla kukkahattuhippi ollakseen sitä mieltä, että uloste on ulostetta, eikä sisustuselementti." - Rojekti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)