Aihe: Emma Gaala
1 2 3 4 5
mooch
22.02.2004 20:05:22
hmm, jäi vähän auki että näkeekö ylipäätänsä kukaan jotain järkeä missään gaaloissa ylipäätänsä? katsoa nyt kun jotkut tuomariherrat ovat sanoneet mielipiteensä? huh, musiikki on 100% makuasia, siinä syy miksi vastustan tuollaista. ja rahastahan tuota tehdään, että sekin vielä. olinpa muuten karu, kävi vaan päähän kun ei kukaan mitään tämänkaltaista aikasemmin sanonut. lyhyesti; hankkikaa ihmiset omat mielipiteet.

mut ne kliseet tollasis on kyl hauskoi. "mä haluun kiittää makee ja peraa ja mun äitiä! ilman teitä mä en olis täs, kiitti!!!!!"
Antti1997
22.02.2004 22:08:42
Mutta onhan se toisaalta kunnianosoitus muusikolle, kun saa palkinnon. Toisaalta moni muu hyvä muusikko jää palkitsematta, kun vain yksi on "paras"... Kakspiippunen juttu.
Entäs MyPa?
bastardo
22.02.2004 22:30:32
Jäi myös harmittamaan se niitten RasmusFanittajien alituinen huutelu siitä eturivistä, joka hemmetin pystiä ku jaettiin ni joku teinipeelo huutaa (tai siis kirkuu) rasmuslauriailaavjuu:ta sinne taustalle. Olis voinu vähän kunnioittaa muitakin ihmisiä vaikka ihan hetken hiljaisuudella siinä kultainen/erikois emma kohdassa kun ei saanu jakaja edes puhua rauhassa...

Minuakin häiritsi tuo teinien kunnioituksen puute. Luulisi, että kun joku puhuu, niin sitä osaisi olla hiljaa, mutta ei näköjään..

Mulla alkoi oikein keittämään kunnolla, kun känniset pissaliisat ei osaa olla hetkeäkään hiljaa.
Kyllä nyt vähän pitäisi osata osoittaa kunnioitusta muita kohtaan, vaikka kyseessä olisi kuinka turha gaala.

Olin muuten aikas varma, että känninen Hynynen olisi mennyt vetämään sitä Juusoa lättyyn, kun aukoi päätään.
Ja se Peltsin "negative sullon housussas" -vastine pisasliisojen huuteluun oli aika hyvä.
I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands...
-Q-
22.02.2004 23:36:36
Mun korvien mukaan tuo johtui ehkä siitä että bändi tuli nauhalta! Jos ei nyt koko bändi niin ainakin noi orkkajutut, ei se karaokelaulanta niin mukavaa ole

Itseäni hymyilytti taustalaulu. Basisti tais olla ainoa jolla oli edes mikki, ja silti taustalla lauloi n. 15 henkinen enkelikuoro. Ja niin muovisen "vocal harmonizerin" -kuuloinen että pahaa teki.
Heavy Metal Machine
22.02.2004 23:57:25
Tässä vielä Femma-voittajat:

Pop/Rock-yhtye: Liekki

Sissus saatana! Ei mitkään turhat Gaalat!
I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well
Antti1997
23.02.2004 00:19:20
Oli muuten aika nolo juttu kun ruvettiin jakamaan tota Vuoden albumi-palkintoa, niin ensimmäisenä luki Vuoden albumi 2003 Maija Vilkkumaa Ei, ennen kun edes ehdokkaat näkyivät. Huomasin tämän tosin vasta uusintaa katsellessani.
Entäs MyPa?
kivi
23.02.2004 00:32:16
Notefix:
Vähän katoin ja ainakin yksi palkinto meni oikeaan osoitteeseen.

John Eric Vestötäkö tarkoitat?

Musta hienoin kategoria oli: Erikois-Emma - Olli Lindholm, Yö-yhtyeestä; palkittiinkohan siinä se siviilirohkeus, mitä vaatii herätä päivästä toiseen Olli Lindholmina?
;-)

Joo, Johnny Knigan voittajalista oli jotenkin ...hm... ehkä muutaman vuoden enemmän ajan tasalla. Noita olisin itsekin voinut äänestää, jokaikistä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Antti1997
23.02.2004 00:37:29
Musta hienoin kategoria oli: Erikois-Emma - Olli Lindholm, Yö-yhtyeestä; palkittiinkohan siinä se siviilirohkeus, mitä vaatii herätä päivästä toiseen Olli Lindholmina?

Vaikka se esittelijä puhukin vähän harhaanjohtavasti, eihän Olli ole tehnyt eikä edes laulanut Joutsenlaulua, jota esittelijä tituleerasi Ollin suureksi hitiksi. Harmitti kun Vilkkumaa vei kaikki pystit Yön nenän edestä... Mutta hyvinhän sekin kai myi levyjä.
Entäs MyPa?
U.Honey
23.02.2004 06:26:39 (muokattu 23.02.2004 06:36:12)
Uskoisitteko jos sanoisin että olen nähnyt tämän virkkumaan kerran livenäkin. Eipä jäänyt suuria muistoja.
Children of Baron, the ultimate musical experience!
Antti1997
23.02.2004 06:45:32
Uskoisitteko jos sanoisin että olen nähnyt tämän virkkumaan kerran livenäkin.

No aika vaikea uskoa, tosi uskomaton väite! =)
Entäs MyPa?
larinparaske
23.02.2004 09:54:30

;-)

Komp. huvitti kun esittelyssä puhuttiin lähinnä Jussi Hakulisen tekemästä ja laulamasta biisistä. Olli otti pokkana kehut vastaan, ja meni sen jälkeen vetämään epävireisesti toista Jussi Hakulisen biisiä :)
I want to be the king and queen of cheese
Mimi
23.02.2004 10:51:45
Olin muuten aikas varma, että känninen Hynynen olisi mennyt vetämään sitä Juusoa lättyyn, kun aukoi päätään.
Ja se Peltsin "negative sullon housussas" -vastine pisasliisojen huuteluun oli aika hyvä.

Peltsistä ja Juusosta vielä sen verran että onnistuivat ainakin paremmin tehtävässään ku viime vuonna Frangen ja se blondi... Ne oli tosi mauttomia, Peltsiä ja Juusoo jakso kuunnella vähän pitempään
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Mage
23.02.2004 10:55:19
Ihmetystä herättää tämä nykyinen muoti-ilmiöksi noussut Olli Lindholmin mollaaminen. Äijä on tehnyt Yö yhtyeen nimissä keikkaa yli 20 vuotta, nähnyt siinä sivussa hyviä aikoja ja vähän huonompiakin ja nyt kun Olli on saanut hieman julkista arvostusta duunistaan ja levymyynti kääntynyt nousuun sitten alkaa perisuomalaiseen tapaan pa**aa lentämään niskaan. Lähes kaikissa haastatteluissa mies muistaa kiittää biiseistä niitä kelle kunnia kuuluu (Hakulinen, Hanhiniemi, Juice yms) mutta kyllä Lindholmi on omalla persoonallaan ja omalaatuisella lavakarismallaan tehnyt niistä Yön biisejä.
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Notefix
23.02.2004 10:57:44

Hakulisen tekemästä ja laulamasta biisistä. Olli otti pokkana kehut vastaan

Niin, vaatii pokkaa antaa sellainen kuva että on kyseisen biisin tehnyt....oli sen tehnyt tai ei.

Yö on hyvä, kyllä kansa tietää!
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
rockitsb
23.02.2004 11:33:20
En ymmärrä sitä, misksi Suomen Emma-gaalassa pitää palkita paras ulkomainen artisti.
"Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne
Varaani
23.02.2004 11:52:02
Kun hiukkasen tuota kaalaa katteli, niin tuli sellainen olo että missä se oikea musiikki on. Tuli sellaista tuubista puristettua tuotetta ämyriestä ulos, mutta ei elävän kuuloista musiikkia lainkaan. Mitään persoonaa ei hirveästi ollut, eikä särmää. Kotietollisuus sieltä hiukan kyllä nousi muita ylemmäs.
Larry
23.02.2004 15:46:30
Komp. huvitti kun esittelyssä puhuttiin lähinnä Jussi Hakulisen tekemästä ja laulamasta biisistä. Olli otti pokkana kehut vastaan, ja meni sen jälkeen vetämään epävireisesti toista Jussi Hakulisen biisiä :)

Juu samaa juttua naureskelin.
Muutenkin vitullisena Yö-inhokkina totean, että palkinto tuli varmaan Ollille siitä että on jaksanut joka aamu herätä itsenään ja kuunnella ihmisten kehuja itsestään ja bändistään joka/jotka on kertakaikkisen paskoja.

Ja se live-veto kruunasi kaiken. Panitteko merkille kuinka ammattitaitoisesti Olli biisin loppuvaiheilla koitti vähän improvisoiden laulaa korkeammalta... kristus kun mentiin mettään ja syvälle.

-täältä tähän-
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
mr_b
23.02.2004 16:11:24

Joo, järkeviä kylä, ei siinä mittää. Eikös Mutants ole kuitenkin keikkoja tehny jo monta vuotta? Vai olenko ihan väärässä?

Et, iätjaajat on keikkaillut ja sinkkuja ja ep:täkin julkaissut tasaiseen tahtiin. Hauska "tulokas" sinänsä, mutta loistava yhtye.

Emma-gaala oli aivan kaamea, 4Popissa oli muuten hauska raportti aiheesta. Ruuskalla ja Alaspäällä oli hirveitä vaikeuksia uskoa että mihinkään Femma-gaalaan on mitään tarvetta....
But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s?
Fuzzy Boner
23.02.2004 16:58:16
Harmi kun COB jäi Emmoitta & eikä edes ehdolle päässyt.. No ensi vuonna tullaan lujaa.
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron
Jani The Rock
23.02.2004 17:12:43

Emma-gaala oli aivan kaamea, 4Popissa oli muuten hauska raportti aiheesta. Ruuskalla ja Alaspäällä oli hirveitä vaikeuksia uskoa että mihinkään Femma-gaalaan on mitään tarvetta....

No siinä onkin oikeat totuuden torvet.

Painotus sanalla "torvet".
Rough and tough and plenty mean.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)