Aihe: Kingston Wall -materiaalia haussa
1 2 3
Diablero
14.08.2004 11:06:45
Kerrothan sitten heti kun on homma valmis, ei malta odotella
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
Sälski
21.09.2007 23:05:16

Kerrothan sitten heti kun on homma valmis, ei malta odotella

Einiin! ei malta millään odottaa!
onko projekti pistetty jäihin? harmi sinäänsä, hyvä idea
Onko ketään muuten nähnyt turun puolella mtn muuta KW kamaa kuin I,II tai tri-logyy? tietääkseni pyg-mies niminen kappale on jollain KW sinkulla?

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1133 päivää vanhaan ketjuun!
hiljaa!
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
PomppoK
21.09.2007 23:55:40 (muokattu 22.09.2007 07:23:10)

Projekti jäi tosiaan "hieman" vaiheeseen ja lopulta tein yhdelle toiselle kotimaiselle ryhmälle sivut, mutta sivutuotteena saatiin taas tuo Max Laineen kasaama mainio Mirrorland-sivusto esille.

Elikkä tämä: http://www.kotiposti.net/~akiko/mirrorlandv2/index.html

Eipä tuon tarjontaan ole kamalasti lisättävää. Päivitettävääkään ei ole juuri ollut sitten livelevyn, jonka vielä lisäsin diskografiaan.

Jos joku tahtoo ottaa asiakseen edistää sivustoja, esim. omasta domainista oli muinoin puhetta, niin Maxiin voinee yrittää ottaa yhteyttä (http://www.freakdancerecords.net/english/contact.html), hän näistä asioista paremmin tietää. Itsekin voisin harkita uudelleen ainakin taloudellista tukea domainille, muutoinhan en enää hetkeen ole edes duunaillut "näitä juttuja".
sus
21.09.2007 23:58:03

Hiton hyvä idea.. Kaikki KW-aiheinen info kun on palasina maailmalla. Hyvin pieninä palasina.

Onko ketään muuten nähnyt turun puolella mtn muuta KW kamaa kuin I,II tai tri-logyy? tietääkseni pyg-mies niminen kappale on jollain KW sinkulla?

Turun puolella? Yksityisillä saattaa olla myynnissä jossain.. esim. divareista lienee melko turha lähteä metsästelemään. Jyväskylässä vuosittain järjestettävillä Levymessuilla näin viime kerralla kingston wall 1:n vinyylinä, 60 euroo hinta. Taitaa olla aika hurtisti saatavilla, juu. Have you seen the Pygmi-mies-kappale on cd-painoksella The Real live Thingin 3(?)-cd:llä.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
PomppoK
22.09.2007 00:30:37 (muokattu 22.09.2007 00:35:48)

Teinpä pienen piilopäivityksen, kun yksi sivustoon itseensä liittymätön tieto oli virheellinen/vanhentunut. Sisältö ei siis muuttunut mihinkään suuntaan. Tulipahan testattua palvelimensa toiminta samalla.

Ja sus:lle :

Kaikki KW-aiheinen info kun on palasina maailmalla. Hyvin pieninä palasina.

Tiesitkö siis Mirrorlandista? Onhan siellä kuitenkin melko tuhti KW-infopaketti yhdessä paikassa :)
beissi man
22.09.2007 01:31:55
Nuita KW livekeikkoja pitäisi saada jostain haalittua video muodossa siis. Kellään tietoa miten olisi mahdollista saada? Youtubessahan noita jonkunverran on mutta kun haluaa lisää.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
Pieni rumpalipoika
22.09.2007 04:04:50

Mä joskus nimittäin mietinki, et mihin noi mirrorland-sivut hävis jossain välissä. Itseasiassa muinoin skannasin ton Real Thing-sinkun kannet, et ne saatiin tonne sivuille. Onks jollain muuten havaintoa tosta I-levyn sinkusta? Mä en on sellasta koskaan nähny, mut sellanen kuulemma on...Jyllihän ton varmaan tietäis : )
Rummut nurin ja nussimaan!
Kimmo72
22.09.2007 12:20:18
Mulla on noi videot
Lepakon keikat:
29.10.1992
5.11.1993
5.12.1994
27.3.1993

+ joku Tavastian keikka
Ja sitten se In Memoriam.

Koneella siis. Ei "oikeena" videona.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Borlag
22.09.2007 15:17:02

Onhan noita videoita ja audioita tallessa juu. Kymmenkunta DVD:llä, parisenkymmentä CD:llä.
Sälski
22.09.2007 15:54:22

Have you seen the Pygmi-mies-kappale on cd-painoksella The Real live Thingin 3(?)-cd:llä.

ai siis se on sillä levyllä, jostain kuulin että jollain sinkulla mut siis toi on helposti saatavilla toi The real live thing. On muuten ollu jo jonkin aikaa ostos listalla ;)
Ja noi mirrorlandin sivut on kyllä hyvät, hyviä haastatteluita mutta spottasin niistä englannin käännöksistä paria virheitä mutta ei se mtn. ja esim nuo tabuladuuri linkit on kuollu. ei oo taitu vähään aikaan päivittää?
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Juhani
22.09.2007 15:54:44

Ihan vaan tiedoksi niin voi jopa olla, että Muusikoiden.net:issä on jopa yksi aito Kingston Wall:in jäsen. ;)
PomppoK
22.09.2007 16:22:03 (muokattu 22.09.2007 16:27:21)

Ihan vaan tiedoksi niin voi jopa olla, että Muusikoiden.net:issä on jopa yksi aito Kingston Wall:in jäsen. ;)

Joka ei muuten nimikirjaimistaan (JJ) huolimatta ajanut koskaan formula ykkösissä.

Illat viilenee, on aika kaivella talvitakkia esiin...

Ja noi mirrorlandin sivut on kyllä hyvät, hyviä haastatteluita mutta spottasin niistä englannin käännöksistä paria virheitä mutta ei se mtn. ja esim nuo tabuladuuri linkit on kuollu. ei oo taitu vähään aikaan päivittää?

Ei ole kukaan kajonnut tuohon perussisältöön sen livelevyn jälkeen. Itsekin otin lopulta lähinnä hostaajan vastuun ja se nyt näillä näkymin jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Voishan niitä virheitä korjaillakin, jos joku ne sieltä poimii mulle - ja jos ne oikeasti häiritsee? :P

Tabeihin en sitten voikaan vaikuttaa mitenkään.
aikavaikea
22.09.2007 16:26:25
Joka ei muuten nimikirjaimistaan (JJ) huolimatta ajanut koskaan formula ykkösissä.

Taisi vaan herra napata bannit jo kevään korvilla.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
PomppoK
22.09.2007 16:30:01

No pahus, niinpä näyttää käyneen. Muistaakseni Jylli diggaili tuolla turhuuspalstalla belgialaisista olusistakin ( = hyvä ihminen).
Juhani
22.09.2007 16:50:38

En edes tiennyt.

Kyllähän se kerran mulle turhaan suuttui, kun olin kännissä kehunut HIM:iä täällä v*ttumaiseen sävyyn. Tuli rankasti pikaviestejä. Ja ne mun viestit moderaattorit poisti kyllä keskustelusta heti kun huomasi.

Oon kerran tavannut livenäkin Zook:in keikalla, itse ei taida mua tosin muistaa.
sus
22.09.2007 17:08:02

Vai tästä se mystinen katoaminen johtuu. Aika ikävä juttu, Jylliä kun oli mieluista stalkkailla täällä netin syövereissä:)
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
Tarkastaja
23.09.2007 12:40:35
Jyväskylässä vuosittain järjestettävillä Levymessuilla näin viime kerralla kingston wall 1:n vinyylinä, 60 euroo hinta. Taitaa olla aika hurtisti saatavilla, juu.

Joo harvinainen ja saletisti laiton julkaisu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)