Aihe: Huonoimmat omistamasi levyt
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Juugeli
08.01.2004 14:49:38
Nylon Beat - Valehtelija
Hanson - Middle Of Nowhere
The Corrs - Talk on Corners
Dancenet 2
I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain)
larinparaske
08.01.2004 15:36:39 (muokattu 08.01.2004 15:53:15)

1. Chevi Eye - Die for my sins (single)
* hillitöntä scheissea. Ei voi sanoin kuvailla.

-Eihän asia minulle mitenkään kuulu, enkä ole tuosta Chevi eye-bändistäkään havaintoa, mutta ihan uteliaisuuttani kysyisin, että olisiko tässä taustalla nyt jotain henk.koht. skismoja ? Katsoin että omakuvaukseenkin piti laittaa tämä huonoimmat levyt-lista. Mielestäni menee demobändin parjaaminen jo vähän hupaisaksi. Tai sitten vaan katsoit aiheelliseksi varoittaa pahaa aavistamatonta kuluttajaa, enpä osaa sanoa :)

EDIT: Ai niin, vastaus itse kyssäriin...hm, turha jeesustella, etteikö paskoja levyjä olisi hyllyt täynnä...en minä nyt pysty kyllä arvottamaan. Vinyylinä löytyisi toki kaikenlaista Acceptia, Di'annoa, Metal Hammer-kokoelma...
I want to be the king and queen of cheese
Sahanpurija
08.01.2004 15:53:49
Korn - Untouchables ja Lordi - Get Heavy :D
Tai ei toi Lordi nyt niiiiin huono ole mutta kumminkin.
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild. We're going to Level Five to see One More Red Nightmare. But first you must eat your Cat Food.
Tupuna
08.01.2004 16:04:54
-Eihän asia minulle mitenkään kuulu, enkä ole tuosta Chevi eye-bändistäkään havaintoa, mutta ihan uteliaisuuttani kysyisin, että olisiko tässä taustalla nyt jotain henk.koht. skismoja ? Katsoin että omakuvaukseenkin piti laittaa tämä huonoimmat levyt-lista. Mielestäni menee demobändin parjaaminen jo vähän hupaisaksi. Tai sitten vaan katsoit aiheelliseksi varoittaa pahaa aavistamatonta kuluttajaa, enpä osaa sanoa :)

Ei ole henkilökohtaisia skismoja :) Ei todellakaan! Musiikki on vaan huonoa. Niin huonoa, että ihmettelen miksi olen joskus ostanut singlen vaikka olen tätä bändiä aina inhonnutkin. Kai on olemassa mielipiteen vapaus? Ja miksi minun omakuvaukseni kiinnostaa niin paljoa?
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Hyla
08.01.2004 17:06:36
Minulla on aika kasa 90-luvun europoppia. En ole myynyt pois, kun noilla on kohta nostalgia-arvoa kaikessa kammottavuudessaan:)

Oikean musiikin saralta en ole huonoja levyjä ostanut, koska yleensä musiikin koekuuntelu ei tapahdu ostamalla levy, vaan mp3sista.
Pelsi
08.01.2004 18:50:23
M.A. Numminen goes Tech-no. Saatu lahjaksi.
"Pukki meille lahjat jakaa sekä joulurauhan meille takaa. Mutta ei voi sitä ymmärtää, jos pukki tulee mutta joulu jää."
BaariMikko
08.01.2004 19:24:02

Milloin mistäkin olen saanut joitain levypinoja, mm. vinyylejä, joista en ole edes kaikkia kuunnellut. Sieltä löytyy mm. vuoden '88 Dance Hits-kokoelma tms.

Kehnoimpia lienee Axel Rudi Pellin Ballads II. Kamalaa sontaa, varsinkin kun power-balladit eivät yleensäkään ole suosikkimusaani ja nämä ovat vielä harvinaisen huonoja. Minulla oli myös joku Luca Turillin promosinkku, jonka tahdissa on suunnilleen kieritty naurusta lattialla(olkoonkin, että soittavat kyllä teknisesti ihan hyvin), mutta se on sittemmin kadonnut johonkin.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Mika Antero
08.01.2004 19:45:13
Minkä hiton takia ylipäänsä täytyy pitää huonoja levyjä levyhyllyssä? Ne pitää myydä tai vaihtaa parempiin.

Jaa, paha kysymys. Niistä saa monesti hyvät naurut, jos kyseessä on huvittavalla tavalla huono levy, kuten esim. omasta hyllystäni löytyvä

Guitar Pete's Axe Attack: Dead soldiers revenge.

Ostoperusteena oli halpa hinta sekä se, että takakannessa kiitettiin Ritchie Blackmorea.

Toisaalta levy saattaa olla niin huono, ettei se edes naurata, mutta voi sillä silti olla jotain kuriositeettiarvoa, kuten esim. omasta hyllystäni löytyvä

Yngwie Malmsteen: Trilogy.

Ostoperusteena oli halpa hinta sekä se, että muistin sitä kehutun Soundin levyarviossa jokunen vuosi ostotapahtumaa aikaisemmin.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
sikanaama
08.01.2004 20:45:33
M.A. Numminen goes Tech-no. Saatu lahjaksi.

Ma tykkään siitä. Anna mulle se. Nyt asiaan. Ei viiti sanoa huonoksi mitään levyhyllyn levyä (minähän en huonoja levyjä osta, en ainakaan myönnä sitä). Huonoja levy saa kun menee levymessuille parinsadan ensimmäisen joukossa. Siis siitä kun ostaa lipun saa jonkun ihme levyn jossa on aina ällö kansi. Ainakin jonkun Rave Zone best of jotain 96 olen saanut. Onhan se kuitenkin ihan hauska levy iltamiin. Mutta se on kuitenkin huonoin.
Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa.
bastardo
08.01.2004 21:08:42
Dream Theaterin Live scenes from New York.
Joskus diggailin vähän aikaa Metropolis pt 2:sta, ja ajattelin, että ei tämä livenäkään voi kovin huonoa olla.
No kyllä se vain voi.

Vieläkin vituttaa nuo hukkaan menneet 30 euroa...
"Tullessani paikalle, se oli jo rikki"
wicke
08.01.2004 21:55:40
^
oisit ostanu DVD:n.
Axes
08.01.2004 22:00:47
Enää en omista huonoja levyjä, kun olen myynyt ja heittänyt roskiin kaikki paskat. Mutta niistä paskoista levyistä mitä olen omistanut, paskin taitaa olla Captain Jack:n Mission-levy. En edes kunnolla muista minkälaisia biisejä se piti sisällään (sen verran kauan aikaa on kun viimeksi kuuntelin sitä), mutta sen muistan että ne olivat täyttä skeidaa. Vieläkin hävettää se tosiasia, että itse ostin kyseisen levyn...
Ihminen on eläin.
Fuzzball
08.01.2004 22:03:08
Hmm..Ac/Dc:stiff upper lip...oli vähän rankempi kuva äijistä,petyin melko pahasti.
Rasmus:Into...kaveri myi joskus jonkun poltoksensa,olihan se sillon in,mut aika hirveetä teinixmusiikkia..
Joku ihme kasaridisco-vinyyli,kannessa kolme mustaa immeistä..aika hirveetä..jostain kulkeutunut..
Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua...
Nazareth
08.01.2004 22:22:36
joku älykääpiö piilotti atk-liikkeessä miun takin taskuun jonku brittiläisen/saksalaisen "Molten Metal"-levyn. kuuntelin huvikseni sitä vähän aikaa ja sitte ripustin sen linnunpelättimeksi, missä se itse asiassa toimii jopa hyvin :)
Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin.
jussiohman
08.01.2004 22:29:01
Hanoi Rocks- 12 shotsonteroks tai jotain. Mikähän tuosta bändistä tekee hyvän?
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
Tupuna
08.01.2004 22:44:23
Enää en omista huonoja levyjä, kun olen myynyt ja heittänyt roskiin kaikki paskat. Mutta niistä paskoista levyistä mitä olen omistanut, paskin taitaa olla Captain Jack:n Mission-levy. En edes kunnolla muista minkälaisia biisejä se piti sisällään (sen verran kauan aikaa on kun viimeksi kuuntelin sitä), mutta sen muistan että ne olivat täyttä skeidaa. Vieläkin hävettää se tosiasia, että itse ostin kyseisen levyn...

Tuo Captain Jack oli tiettyjen teinien mielestä tosi kova sana silloin kun olin yläasteella. Captain Jack soi jokaisessa limudiskossa, jatkuvasti. Näitähän 90-luvulla riitti... Mr. President, 2unlimited, Cappella, La Bouche, E-rotic, Daze, ...

Ei sillä, kotikotona Iisalmessa saattaa vieläkin amisautosta kuulua "I'm your tamagotchi, so happy that you love me". Kamalaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Ada
08.01.2004 22:59:53
Hanoi Rocks- 12 shotsonteroks tai jotain. Mikähän tuosta bändistä tekee hyvän?

Oho, joko sinulla ei huonoja levyjä olekaan tai meillä todellakin on hyvin erilainen käsitys huonosta. Jännä nähdä näinkin eriäviä mielipiteitä, itse tykkään kyseisestä levystä (ainakin tällä hetkellä) kovasti. :)

Minulta löytyy kaapista vaikka mitä kaameuksia, suurin osa lahjaksi saatuja, muutaman olen tainnut jopa itse ostaa/pyytää. Raaskiiko niitä enää myydäkään, alkaa olla jo nostalgia-arvoa. ;)
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Jonte
08.01.2004 23:11:19
Taas selasin levykokoelmaani, ja kyllähän sieltä aikamoista scheissea löytyykin. Olisi mukavaa kuulla mitä oikeasti huonoja levyjä m.netin rockuskottavat ja oikeamieliset muusikot ja musiikinystävät omaavat, mutta eivät niistä kenellekään kerro.

No, kerran ostin rautakaupasta onnettoman heikkoa bituliittilevyä, jota oli tarkoitus laittaa ullakolla kattotuoliväleihin ennen lämpöeristystä. Ei kestänyt ylhäällä vaan korkkasi naulauksistaan. Huonoa levyä möivät Jontelle he silloin rautakaupassa.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
salmivaara
09.01.2004 08:40:36

Jaa, paha kysymys. Niistä saa monesti hyvät naurut, jos kyseessä on huvittavalla tavalla huono levy, kuten esim. omasta hyllystäni löytyvä

Guitar Pete's Axe Attack: Dead soldiers revenge.

Ostoperusteena oli halpa hinta sekä se, että takakannessa kiitettiin Ritchie Blackmorea.

On kyllä aika rouhea nimi artistilla! Millaista musiikkia esittää Guitar Pete's Axe Attack?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Mika Antero
09.01.2004 08:49:06
On kyllä aika rouhea nimi artistilla! Millaista musiikkia esittää Guitar Pete's Axe Attack?

Heitäpäs raju arvaus. Voisikohan olla hevimetallia, heh heh... Paitsi että musiikki on "hyvää" on myös kansikuva alansa klassikko: Puoliksi mädäntynyt mulkosilmäinen sotilas makaa verissään kypärä päässä hietikolla. Komeuden kruunaa "hieno" liekehtivä bändin logo. Lisäksi levy alkaa humoristisesti tuskan huudoilla ja ruoskan napsahduksilla.

Road warrior! Thirsty for blood! Satan's twister!

Kannattaa pitää silmät auki kirpputoreilla, olen nähnyt pari kertaa tätä taideteosta myytävän niillä ihan sopuhintaan (0.50 erkkiä).
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)