aleksi 02.12.2003 19:45:44 (muokattu 02.12.2003 19:47:09) | |
---|
http://www.pikkug.com/gkuva8.jpg Varmaan jo sanottua, mutta en jaksa lukea koko hoitoa niin sanon (uudestaan): Toi kuva sattuu olemaan levyn takakannessa.. Ja arvatkaa vaan meinasinko tiputtaa levyn, kun hoksasin katsoa takakantta.. Lähestulkoon huonoimpia takakansia mitä voi vaan olla. "Mene helvettiin keskustelemaan perkeleen kanssa!"
-Juhani, Seitsemän veljestä |
KTR 02.12.2003 19:55:34 | |
---|
Pikku-Gay ja Raimssi on oikeasti vakavasti otettavia taiteilijoita. Oikeata korkeakulttuuria. Uuden luojia. |
Nimismies 02.12.2003 20:09:32 | |
---|
Kyllä Raimssi on Pikku-Geetä kovempi, kirjoittaahan herra itse riiminsäkin. Pikku-G:kö ei kirjoita? Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
waldemarx 02.12.2003 20:13:48 | |
---|
No en o kuullu enkä ees haluu. Pikku-G:täkää en o kuullu ku 2 sekunnin pätkän. Olen Spede |
samwyse 02.12.2003 20:26:19 | |
---|
Nyt tulee Raimssia subteeveeltä. |
Sahanpurija 02.12.2003 20:34:57 | |
---|
Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Jabbe 02.12.2003 21:28:59 | |
---|
Pikku-G:kö ei kirjoita? Eiköhän noilla molemmilla ole joku Yor123, Elastinen, Skandaali tms. vähän "sparraamassa"... . |
Kitarajeesus 02.12.2003 21:33:12 | |
---|
Voi ristus näitä loppaperseitä.Tuon Raimssin haastatteluhan tuli töllöstä jo kesällä ja tämä Äänen kuulen tai mikä ikinä onkaan on jo vissiin toinen sinkku.Nauroin tuon biisin kuultuani vaikka kuinka kauan.Ihan järkyttävää lyriikkaa.Eipä tuo tosin kovin uskottavaa ole muutenkaan. Joku jo mainitsikin,että harvassa ovat ne räppääjät joilla on itseironiaa mukana tuossa hommassa.Minäkin olen monesti miettinyt että on uskomatonta kuinka joku voi tehdä tollasta tosissaan.Itsekin omistan useita rap-levyjä ja olen huomannut että on olemassa hyvääkin räppiä,mutta kyllä tämä 15-vuotiaiden loppahousujen monotoninen pölötys on niin säälittävän halpaa kuraa että pahaa tekee. Musiikki on elämä. |
Jormaz 02.12.2003 21:37:19 | |
---|
Eiköhän noilla molemmilla ole joku Yor123, Elastinen, Skandaali tms. vähän "sparraamassa"... Vaikeaa kuvitella että se laatu siitä paranisi. Back to the 80's |
Jabbe 02.12.2003 21:58:28 | |
---|
Vaikeaa kuvitella että se laatu siitä paranisi. Kato ne tekee niistä kaupallisempaa tavaraa vaan, siinä se juju. . |
blastoff 02.12.2003 22:06:55 (muokattu 02.12.2003 22:08:05) | |
---|
Taidatte pojat olla vaan vähän kateellisia, kun uutta tenavatähteä noin rankasti haukutte. ;) Ja niitä joiden mielestä kaikki hip-hop on samanlaista paskaa, kehoittaisin tutustumaan vaikkapa Outkastin uusimpaan (tupla)levyyn. A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |
skinkarde 02.12.2003 22:18:40 | |
---|
u can't touch this! "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Jabbe 02.12.2003 22:23:44 | |
---|
. |
Pelsi 03.12.2003 00:47:25 | |
---|
Jos en ois koskaan ottanut kynää käteen ja tehnyt riimejä en menis ylämäkee mutta kyllä mä teen muutakin kun tekstii paan omakustanteita joita ilmaiseksi jaan ja siksi koska teen hip hoppi paskaa niin musta ei tule ylioppilasta moni ei uskalla battlaa tätä kloppii vastaan aina kirjottanut, mutta räppään oppi vasta Siinä on sitä sanomaa! Tuossa on siis sanat kappaleesta Mitä Mulla Ois. Lisää tällaista! Just joo... Tuon on pakko olla paskinta tekstiä mitä olen ikinä lukenut. Piste. "We eat metal and shit chains."
-Timo Tolkki, ja siltähän se vähän näyttääkin. |
abbruzzese 03.12.2003 02:11:07 | |
---|
cmx:n sivuilla oli aika osuvasti kuvailtu räppiä/hiphoppia "viittomakieliseksi musiikiksi" Niin kauan kun kuuloa on sen verran jäljellä, ettei tuohon viittomakieliseen musiikkiin tarvitse turvautua , on asiat hyvin.. "Drummers do it in rythm..." |
aikavaikea 03.12.2003 07:52:18 | |
---|
Pihku keellä on jäänyt pillerit ottamatta. Eipäs vaan PikkuGeen äidillä. Jos etsit miestä pelkään, että tulet pettymään
On poikaa ehkä puolet, muttei miestä ensinkään. |
lucifer666 03.12.2003 08:58:49 | |
---|
Taidatte pojat olla vaan vähän kateellisia, kun uutta tenavatähteä noin rankasti haukutte. ;) Ja niitä joiden mielestä kaikki hip-hop on samanlaista paskaa, kehoittaisin tutustumaan vaikkapa Outkastin uusimpaan (tupla)levyyn. No outkast on kyllä paskaa silti.näkeehän sen jo artistien värityksestä.koko hi(m)ppeliho(m)ppeli saa alavatsassa aikaan kuplimisen tunteen...p***attaa suomeksi sanottuna. |
mr_b 03.12.2003 10:13:11 | |
---|
No outkast on kyllä paskaa silti.näkeehän sen jo artistien värityksestä. Koskettavaa. Kiitos tästä syvällisestä mielipiteestä. Minä pidän rapinasta paljon, mutta kyllä Raimssi on aikamoista Casio-demotaustoilla tehtyä ulostetta. Mutta onhan näitä ollut jo iätajat jenkeissä, kuka muistaa KrissKrossin. Ja se kyllä oli oikeasti ei-yhtään-hullumpaa tavaraa. Hmm, luulen ettemme ole ihan kohdeyleisöä, antaa lapsien pitää omat genrensä, mutta kyllä ne nyt *hiukan* parempaa ansaitsisivat. Ovathan he sentään nuoriso, he ovat tulevaisuus... And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Aerodactev 03.12.2003 11:37:33 | |
---|
Tuo otsikko johtaa vähän harhaan, nimittäin Pikku-G ja Raimssi ovat tehneet yhteistyötä, mm. Rockin da northin uusimmalla albumilla "Star warz" on heidän yhteiskappaleensa "Nuoret ritarit". Hmm... pikkusisko kertoi! |
Juhani 03.12.2003 12:51:38 | |
---|
Pikku G on Suomen Eminem. Raimssi on Suomen Notorious BIG. |