PomppoK 26.11.2003 09:53:12 | |
---|
Kerran olen törmännyt jonkin asteen myöhäisteiniin, joka kovasti (siis kovasti!) pyrki rokujen alueelle eräilläkin festareilla. En usko, että siitä tapauksesta saattoi erehtyä, kaikki matchas. Näitä täysverisiä teinejä taasen liikkuu kaikkialla, missä rokki soi... mutta he eivät välttämättä uskalla 'tulla ja ottaa', mutta rokkarin itsensä aktiivisuus voi nämäkin tilanteet kääntää 'voitoksi' jos vain kehtaa. Basistit saavat kaikki naiset, koska niitä pidetään helppoina. Kitaristit ja laulajat ovat varmasti keskimäärin vetovoimaisempia, mutta niitä pelätään. Runpalit ovat toisinaan liian kapulaisia. "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
Rokkikana 26.11.2003 11:08:31 | |
---|
Hei... Bändärit tekee arvokasta työtä. Ei sillä että minä siitä mitään tietäisin. ;) You didn't hear this from me, mutta kuka uskaltaa, käyköön katsomassa http://www.metal-sludge.com/LongShort.htm . Hevistiarvosteluja. - Viimeiset sanat ovat niille jotka tapetaan. |
PomppoK 26.11.2003 12:14:35 | |
---|
Hei... Bändärit tekee arvokasta työtä. Ei sillä että minä siitä mitään tietäisin. ;) You didn't hear this from me, mutta kuka uskaltaa, käyköön katsomassa http://www.metal-sludge.com/LongShort.htm . Hevistiarvosteluja. "Maynard Keenan / Tool, A Perfect Circle Has a nice, average size cock, about 6 to 6 1/2 inces. Loves oral sex, but only with his favorites. Loves anal sex! Will take you to a adult toy store and buy you whatever sex toy you want and will make you use it in front of him. He loves orgies and group sex. Hosts adult sex parties in hotel rooms. Picks up lots of strippers. He is affectionate, but at times conservative. He has a sarcastic, dry sense of humor, which can rub people the wrong way. He is clean and shaven.....everywhere. May not be the best looking but he makes up for it with the intense sexual energy. He has a contact probably in almost every state/region of the USA. Easy to spend the night with." Mahtava sivusto. "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
Veikko 26.11.2003 14:46:40 (muokattu 26.11.2003 14:46:50) | |
---|
Hei... Bändärit tekee arvokasta työtä. Ei sillä että minä siitä mitään tietäisin. ;) You didn't hear this from me, mutta kuka uskaltaa, käyköön katsomassa http://www.metal-sludge.com/LongShort.htm . Hevistiarvosteluja. Siellähän oli Suomikin edustettuna. "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
aikavaikea 26.11.2003 14:50:06 | |
---|
http://www.metal-sludge.com/LongShort.htm . Hevistiarvosteluja. Voi tätä sensuuria. Taas jäin vaille korvaamatonta informaatiota: WWW Access Restricted: Nudity Access Restricted to this web site according to "meidän firma" Policy, it is a non-work related site. If you need access to this site for work-related reasons please contact either:...blahblahblah... Jos etsit miestä pelkään, että tulet pettymään
On poikaa ehkä puolet, muttei miestä ensinkään. |
Brownie 20.10.2014 17:11:59 | |
---|
Onks naispuolisilla artisteilla bändäreitä? |
Funkånaut 20.10.2014 19:23:22 | |
---|
Brownie: Onks naispuolisilla artisteilla bändäreitä? Viileä nosto, Hermanni. Kaippa siinä missä miespuolisillakin. Nuoremmilla etenki. |
Marlowe 20.10.2014 19:25:41 | |
---|
Kaippa siinä missä miespuolisillakin. Nuoremmilla etenki. Maija Vilkkumaa taisi joskus Soundissa todeta, että eipä noita pahemmin ole näkynyt. Olisiko epäillyt syyksi, että siinä missä 200 ihmistä polvilleen saava musiikki on naisista haluttava alfauros, pitävät miehet vastaavaa temppuun kykenevää naista jotenkin pelottavana ja uhkaavana, heitä voimakkaampana hahmoa. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
StJerky 20.10.2014 19:55:55 | |
---|
Siinäpä olisi aihe tosi-TV ohjelmalle: "Bändärit". |
Alfons Åberg 20.10.2014 20:15:44 | |
---|
Marlowe: Maija Vilkkumaa taisi joskus Soundissa todeta, että eipä noita pahemmin ole näkynyt. Olisiko epäillyt syyksi, että siinä missä 200 ihmistä polvilleen saava musiikki on naisista haluttava alfauros, pitävät miehet vastaavaa temppuun kykenevää naista jotenkin pelottavana ja uhkaavana, heitä voimakkaampana hahmoa. Liekö kyseessä sama ilmiö kun vaikkapa siinä, että Hjalliilla on aina uusi nainen kainalossa kun edellinen lähtee. Taas Mervi Tapolalla ei juurikaan kilpakosijoita ole. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Kailis 20.10.2014 21:01:50 (muokattu 20.10.2014 21:02:33) | |
---|
Marlowe: Maija Vilkkumaa taisi joskus Soundissa todeta, että eipä noita pahemmin ole näkynyt. Olisiko epäillyt syyksi, että siinä missä 200 ihmistä polvilleen saava musiikki on naisista haluttava alfauros, pitävät miehet vastaavaa temppuun kykenevää naista jotenkin pelottavana ja uhkaavana, heitä voimakkaampana hahmoa. Tai siinä, että kun rokkikukko kaataa naisia sitä pidetään vaan äijänä, mutta jos naisartisti miehiä niin sitä pidetään.... ohan näitä toki ulkomailla ollut, Madonna tulee ekana mieleen. Ai niin mut sehän onkin lut..unen. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Vessajono 20.10.2014 21:31:28 | |
---|
Presidentti: Liekö kyseessä sama ilmiö kun vaikkapa siinä, että Hjalliilla on aina uusi nainen kainalossa kun edellinen lähtee. Taas Mervi Tapolalla ei juurikaan kilpakosijoita ole. Eikä ku se johtuu siitä että Mervi Tapolan naama näyttää tulipalolta jota on yritetty sammuttaa ruuvimeisselillä ja Hjalliin naama taas, hmm, niin, hetkinen. Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä. |
joku muu sikko 20.10.2014 22:01:09 | |
---|
Haluaisin olla Erja Lyytisen bändäri. |
Kailis 20.10.2014 23:31:44 | |
---|
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
jukkajylli 21.10.2014 20:28:13 | |
---|
Larry: Miksi aina basistia, ne saa kaikki parhaat =) No, siihen on syynsä.. And it's just a waste of time.. |
Kailis 21.10.2014 22:37:02 | |
---|
jukkajylli: No, siihen on syynsä.. Ne tietää kenen tarvii? TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Dirtyh 22.10.2014 09:45:29 | |
---|
Tässähän olisi ihan tieteellisen tutkimuksen aihetta että onko internetin kasvun myötä bändärikulttuuri heikentynyt. 80-luvulla progressiivisen rockin basistit saattoivat huoletta kyntää maakunnassa ilman että juttu levisi reaaliajassa ympäriinsä. Ja jos joku väittää että Mervi Tapolalle ei riitä ukkoja makuuhuoneeseen niin en usko. Kyllä niitä haaskalintuja siellä pörrää mutta siitä nyt ei vaan pidetä ääntä ja Mervikin on viime aikoina tajunnut pysytellä (selvinpäin?) julkisuuden ulkopuolella. |
Yallup 22.10.2014 10:47:23 | |
---|
Ehkä tässä kannattaa miettiä luonnonjärjestystä. Kykenevä alfauros haalii kaikki naaraat ja naaras valitsee mielestään parhaan - siis yhden. Sitten kilpailee sen uroksen suosiosta muiden naaraiden kanssa. Tämä ajateltuna lavatähteen merkitsee, että miestähdellä paljon naisia ja naistähdellä yksi tarkkaan valittu mies. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Jii-Gee 23.10.2014 14:10:22 | |
---|
StJerky: Siinäpä olisi aihe tosi-TV ohjelmalle: "Bändärit". Olin lauantaina keikalla, baarin saletisti lihavin 'bändäri' kävi hiplaamaan mua.. tosi-tv ainesta ??! 70s Rokkenroll.. !!
VIDEO |
Vessajono 24.10.2014 21:02:45 | |
---|
Dirtyh: Tässähän olisi ihan tieteellisen tutkimuksen aihetta että onko internetin kasvun myötä bändärikulttuuri heikentynyt. 80-luvulla progressiivisen rockin basistit saattoivat huoletta kyntää maakunnassa ilman että juttu levisi reaaliajassa ympäriinsä. 80-luvulla suurin osa progebändien muusikoista taisi kyntää lähinnä katuojassa naamallaan. Sitä paitsi proge on viiksekkäiden miesten musiikkia, ei ne jätkät mitään pillumagneetteja olleet silloin 70-luvullakaan. Lähetetty Windows Phonesta |