Aihe: Hurriganesista koko illan elokuva!
1 2 3 4 5 6 7 8
Saami
12.11.2003 20:31:17
Hello, I´m Artie Fufkin from Polymer records. You must be Nigel?
ed8102
01.12.2003 21:53:32
Tämä on vähän vaikea aihe mutta miettikää kuinka todenperäisiä on olleet muutkaan bändeistä/artisteista kertovat elokuvat. Pääasia on mun mielestä se että yleensä joku elokuvantekijä vielä muistaa HURRIGANESIN! Sitäpaitsi jos elokuvassa on edes osa totuudesta niin saahan siitä ne jotka ei Hurriganesia tunne/muista edes vähän tietoa ja ehkä kipinän hankkia faktaa aiheesta ja levyjä joita nykyään saa cd-formaatissakin kokolailla kattavasti. Jos faktaa haluaa niin suosittelen Honey Aaltosen kirjaa. Se on aika kattava opus. Ja Ile Kalliohan se oli se ensimmäinen kitaristi 12/1971-5/1972. Olipa äijä mukana sitten myöhemminkin. Keep on rockin´
Danny s
01.12.2003 22:12:06
Mitäs jos tehtäis Andysta Albert, se on ainoa mies Suomessa jota voi hommaan ajatella, soitannollisesti.

Tai sitten vaan Suosalo mut kuvataan Andy soittamaan..huhhuh

Rock on..pojat myyten ryssii tän projektin, se on satavarma
Mika K
03.12.2003 14:45:32
Mitäs jos tehtäis Andysta Albert, se on ainoa mies Suomessa jota voi hommaan ajatella, soitannollisesti.

Mutta kun Andy ei ole näyttelijä...
Tähän tulee allekirjoitus
Peter Gunn
03.12.2003 16:14:46

Niin no. Onhan se 'näytellyt' ainakin kahdessa elokuvassa ja yhdessä sarjassa.
ritakisti
05.12.2003 13:30:18
"Hurriganes-tarina elokuvaksi"

eikö eppu normaali olisi kovempi?
ne on kylläkin vielä elossa niin en tiiä.
ritakisti
05.12.2003 13:31:37

ei kai se muuta teekkään?
Peter Gunn
05.12.2003 13:56:03

eikö eppu normaali olisi kovempi?
ne on kylläkin vielä elossa niin en tiiä.

Eput kovempia? Hoho.
Härski
05.12.2003 16:17:07
Eput kovempia? Hoho.

Komp. Hoho.
Teijo K.
05.12.2003 16:24:40

Lisää Dolbya!!

Mutta täytyy varoa että ei tule liikaa, pist vähän vaan.
Jiihaa.

-Teppo "Jiihaa" Nättilä.
Mika K
06.12.2003 16:07:13
Niin no. Onhan se 'näytellyt' ainakin kahdessa elokuvassa ja yhdessä sarjassa.

Kattos niinpäs onkin, unohdin kokonaan. Ei se kuitenkaan mun mielestä siihen Albertin rooliin sovi ei sitten millään.
Tähän tulee allekirjoitus
aikavaikea
23.01.2004 12:12:12
Nostan tämän nyt ylös, kun Iltalehtikin on asian havainnut (23.1.2004!!)

Remu haluaa Hurriganes-leffasta aitoa tavaraa

"Nallekarhuilla ei ole asiaa tähän kehään"

Hurriganes-pomo Remu Aaltonen antaa siunauksensa bändilegendasta suunnitellulle elokuvalle. - Kunhan silkkimunat pysyvät poissa. Rainasta on tultava aitoa gamaa, Remu lataa.

Suomalaisen rock and rollin kivijalasta Hurriganesista on tarkoitus tehdä kokoillan elokuva. Hankkeesta kertoo Seura-lehti.

Suunnitelman takana on muun muassa Hymypoika-elokuvan tuottanut Helsinki-Filmi, jossa vaikuttaa tuottaja-käsikirjoittaja Aleksi Bardy.

Elokuva on vasta idea-asteella. Se valmistuu aikaisintaan 2005.

- On täällä pyörinyt erilaista viheltäjää siitä puhumassa, Porvoosta kotoaan tavoitettu Remu Aaltonen kertoo.

- Nykytouhu on näköjään sitä, että jutuista aletaan puhua ennen kuin mitään on tehty. Eihän tässä ole vielä skulattu sointuakaan tätä biisiä.

Remu suhtautuu leffantekoon myönteisesti. Hän aikoo katsoa perään, ettei Hurriganesin maine ja perinne tahraannu.

- On se niin kova rykmentti, ettei voi päästää ketä tahansa nallekarhua samaan kehään.

Asia selvä.

Ei toimi tutti suussa
Porvoosta lähtee myös terveisiä näyttelijälle, joka aikoo astua leffassa Remun saappaisiin.

- Jos joku tuupajoen tuhkamuna aikoo meikäläistä esittää, mä tuun täältä pommin kanssa stadiin ja pistän sen sirkuksen finito.

- Kai tässä joutuu peräpukamana tsiigaan, mitä ne aikoo tehdä, Remu arvelee.

Linja pätee myös Cisse Häkkisen ja Albert Järvisen roolien näyttelijöihin.

- Ei Montea ja Abeakaan voi kukaan silkkimuna esittää tutti suussa.

- Pitää tulla varjojen puolelta ja olla muutakin kuin kansanhiihtoa takana. Muuten homma kusee.

Elokuvaa Hurriganesista ja Remusta ei voi tehdä ilman rumpalin kielen hallintaa.

- Ei ne voi vetää sitä juttua omasta boltsista. Täytyy olla oikeaa aksenttia, tietää miten stadissa spiikattiin.

- Joku hiivari Iisalmesta ei osaa heittää stadin läppää, Remu vahvistaa.

Hän on valmis ottamaan näyttelijän "oppiin", jossa hommaan saadaan oikea klangi.

- Mä voin näyttää sille vähän kujia ja mestoja. Voin jeesata sitä myös bamlaamalla.

Käpykaarti ja kivikausi
Hurriganesin perinnölle pyrkii nykyään monta halukasta hyötyjää. Remun mukaan riesaksi asti.

- Niitä ratsastajia riittää. Kaikilla vilkkuu ecun kuvat öögissa.

- Ganes oli ryhmä, joka soti 15 vuotta ja avasi ladut. Ei me tyhjästä niitä bileitä keitetty. Takana oli muutama käpykaarti - ja kivikausikin.

Ugh. Remu on puhunut.

Leffantekijöillä riittää haastetta. Ei kateeksi käy.
Muista aamuisin herätä, tehdä hyvin turha työsi. Kello käy sinun aikaasi, sinun lyhyttä aikaasi. (A.W.Y.)
Larry
23.01.2004 12:19:05 (muokattu 23.01.2004 12:19:17)
Täytyy tosta tekstistä sanoa sen verrran että Remulla on sana hallussa =)
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
vantage
23.01.2004 12:34:57
Lainatakseni Martti Servoa

"hyvältä näyttää"
All are gone, all but one No contest, nowhere to run No more left, only one This is it, this is the Countdown to Extinction
edutheman
23.01.2004 14:39:29
Tai jotain Remun soolo materiaalia. Eikös se jotain humppaa oo vääntäny suomeksi?

Onhan se kaikkee vääntäny, mut humppaa en oo vielä kuullu, esim. viittä vaille kaks on mun mielestä kovin hyvä levy...
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Härski
23.01.2004 15:56:22
Täytyy tosta tekstistä sanoa sen verrran että Remulla on sana hallussa =)

Toi oli vielä aika perusmeininkiä.

Kyllä Remun täytyy olla sitä hommaa valvomassa, sillä kyse on kuitenkin sen verran pyhästä aiheesta. Toivon kuitenkin leffasta mahdollisimman hyvää.
Jonte
23.01.2004 23:39:38
"Hurriganes-tarina elokuvaksi

Ou Jee.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
mzg
14.08.2004 03:45:30
Nostan vanhaa, anteeksi.
Mutta, kuitenkin oon sitä mieltä että, ei taida suomessa olla semmosia näyttelijöitä jotka pystyisivät esittämään sellaisia persoonia kuin cisse ja järvinen.

Vaikka ikinä en valitettavasti päässyt kulemaan bändiä livenä, niin luotan levyihin, videoihin ja äitini kertomuksiin. (kyllä äitini oli ehkä maailman suurin ganes fani 80-luvulla.) hän syntui hieman liian myöhään, ja minä paljon liian myöhään.) Mutta kun 2-vuotiaasta asti ganesia on meikäläiselle soitettu, niin minkäs sille voi. Yksinkertaista mutta kaunista.

Mutta tuohon elokokuvaan palatakeseni, niin, mistä suomesta löytyisi tuollaiset persoonat tuohon leffaan, luultavasti ei mistän.

Mielummin antaisivat suomalaisen rock-musiikin pioneeribändin levätä rauhassa. Turha tuosta on enää leffaa tehdä, cissen ja järvisen muistoa siinä luultavasti vain loukattaisiin.

Olen puhunut, kiitos.
"kaljat on loppu, kuolema tulee"
Härski
14.08.2004 08:53:47
Mielummin antaisivat suomalaisen rock-musiikin pioneeribändin levätä rauhassa. Turha tuosta on enää leffaa tehdä, cissen ja järvisen muistoa siinä luultavasti vain loukattaisiin.

Olen puhunut, kiitos.

Oisivat antaneet siinä tapauksessa Baddingin, Sibeliuksen, Repen ja Tapsankin levätä ihan vain hissukseen. Mun mielestä on hienoa, että bändiä muistetaan. Huono leffahan on huono leffa, toivottavasti tämä pätkä olisi edes totuuden mukainen.
JMP71
14.08.2004 19:30:16
Trendikkyyden maksimoimiseksi roolijako on seuraava:
Remu: Lauri Nurkse
Albert Järvinen: Peter Franzen
Ile Kallio: Jasper Pääkkönen
Cisse: Niko Saarela

Tuli paha olo kun ajatteleekin moista.
Hanki parempaa luettavaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)