![]() 26.08.2003 20:44:55 | |
---|---|
oli vielä pakko lisÄtä, kun Englantilaislehti MIRROR:issa oli seuraava juttu: It's the rock 'n' roll event... Niin ja By the way, MIRROR on sen verran suuri lehti ettei siellä mistään Rasmuksista tiedetä..eikä pikkunekestä, anteeks, Pikku Geestä herra sun siunaa, että ihan englannin lehteen oli nimi päässyt!! Laski joku housuun aivan tuosta kunnioituksesta? pitänee laittaa rukousmatto ja kumartaa kymmenenkertaa loitsuten "hanoi on suurin, hanoi on suurin..." Mikä ihmeen pakottava tarve on pikku-nikeä dissata. Eihän kukaan ole sitä miksikään maailmatähdeksi väittänytkään - eikä olleet juice tai leevikään. Hanoi nyt oli vaan yksi rock´n roll -bändi, joka osasi kukkoilla. Aivan tilastosattumalta noita suomestakin tulee so. täällä asuu sentään viisi miljoonaa ihmistä. TOki olivat tunnetumpia kuin HIM nyt. Olen toki iloinen kotimaisten bändien menestyksestä, mutta ei niistä kannata suurempaa tehdä kuin ovat. Hanoit olivat marginaaliyleisön musiikkia, vaikkakin suhteellisen laajalti tunnettuja. Him ja Rasmus ovat pohjois-euroopassa nousussa, mutta kaukana maailmantähteydestä. | |
![]() 26.08.2003 20:54:05 | |
Näille, jotka arvostelevat Hanoita pelkästään ulkomusiikillisten ansoiden vuoksi, voisi olla hiljaa. Lainatkaa pari levyä kirjastosta ja kuunnelkaa minkälaista se musiikki on. Perustakaa oma mielipide, älkääkä peesatko muita.Tämä pätee kaikkiin bändeihin. Täällä näkee usein mielipiteitä, joista voi olla varmoja, ettei henkilö ole ikänä kuullutkaan yhtyettä. | |
![]() 26.08.2003 21:00:43 | |
no ei koneilla tehdyssä musassa eikä räpissä oo mitään vikaa, mut toi pikku g on kyl perseest, tollasta ylikaupallista paskaa. waldemarx | |
![]() 26.08.2003 22:41:52 | |
- mikähän periaate on kyseessä - eikä sitten mitään "kunhan on periaate on periaate, vittu kun on periaate" - vastausta, kiitos - ja väliäkö on kuinka pitkään on duunannut? Itse en ole pikku-geestä innostunut, mutta poikani on & kyllä sitä kestää kuunnella siinä kuin riittasinikkaakin autolla ajaessa. - että on lapsellista!!! -sellanen periaate että se sen "nimi" ei oo mikään nimi, ja haluan osoittaa kunniotitukseni (tai kunniattomuuteni) sillä että en sano sitä ihme huuhaa voodoo susteemi teini pelleily termiä mikä istuu siinä levyn kannessa niinku suuremmallaki 2 packillä -sitä sillä vuoden tienestilä tarkotin että jos joku on sanonu että se tienaa niin ja niin paljon vuodessa ni se on täysin perustelematonta, koska se ei oo vielä tehny sitä hommaa vuotta - samaa mieltä, ja vielä aikunen mies | |
![]() 27.08.2003 08:13:43 | |
-sellanen periaate että se sen "nimi" ei oo mikään nimi, ja haluan osoittaa kunniotitukseni (tai kunniattomuuteni) sillä että en sano sitä ihme huuhaa voodoo susteemi teini pelleily termiä - nimen pitää olla varmaan sellainen kuin "HurriGanes" tai muuta yhtä omaperäistä, mutta silti tunnistettavaa - edellä olleiden kirjoitusten perusteella täytyy antaa pikku-nikelle pointsit - luulin jo, että musiiki ja/tai ulkomusiikilliset seikat eivät enää kykenisi ketään hetkauttamaan, mutta olin väärässä. Jos pelkkä nimi saa rockmiehen vetämään herneen nenään on siinä Kapinaa ja Asennetta vaikka kymmenelle rock-kalkkikselle, jotka tyytyvät kelaamaan ruutupaita päällä pomopiisejä tai mustassa tukassa -hoh hoijaa - jotain "rankkaa" Nuorisohan (noin 15 vuotiaat) on aina halunnut herättää pahennusta - suomi-hiphopparit ovat siinä ainakin tämän palstan puitteissa hyvin onnistuneet - rock-mieshän on pohjimmiltaan konservatiivi - mikään ei saa muuttua minkä jimi hendrix/jim page tms. vinyylille rock-musasta kirjoitti (ja tottahan on, että suurin osa wanna-be-rock-stareista tulee humppamuusikoita mikäli jatkavat musiikkialalla - ehkä se on tuon väistämättömän tiedossa olevan minäkuvaromahduksen torjuntaa). Itse olen liian vanha tosissani välittämään - pidän tai en pidä jostain musiikista/artistista, mutta verenpainetta ei nosta. | |
![]() 27.08.2003 09:24:58 | |
tämä menneiden muistelu joskus rokuilla menee huumorin puolelle - "... olen kova jätkä kun kerran 1987 soitettiin samoilla kyläfestareilla Ismo Alangon kanssa - joo, viitsit sä heittää yhden bissen..." Olethan tavallinen erkki !! Meinaatko, että unohdetaan kaikki Beatlesit, Rollarit, Zeppeliinit, Purplet, yms. Jokaisella "rokki-staralla" on oikeus elvistellä kerran hankitulla maineella ja Suomessa tuntuu olevan se kuuluisa "sosiaalinen-tilaus !!" ihmetellä Andyn nyky seikkailuja ! On yleisön ja median asia unohtaa entiset starat, ei tunnu Andyn ja Miken kohdalla onnistuvan ! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... | |
![]() 27.08.2003 09:58:12 | |
...raketteja peräreiästään ampuvaan jackass - hahmoon.. Itse asiassa Bam Margera ei ole ampunut raketteja peräreiästään vaan Steve - O. Tämä kuriositeettina mainittakoon. Okei, Hanoit ovat olleet isoja staroja menneisyydessään, olen kyllä lukenut McCoyn kirjan ja tutustunut yhtyeen historiaan hieman muutenkin. Jotenkin vaan ärsyttää herrojen kusipäinen rockstarakäytös. Ja tämä nykyinen comeback kyllä lähinnä naurattaa; jätkät ei pysty vanhenemaan asiallisesti. In your darkest moment on kyllä ihan hyvä biisi. Vihaan Jorma Melleriä. | |
![]() 27.08.2003 10:16:08 | |
Ja tämä nykyinen comeback kyllä lähinnä naurattaa; jätkät ei pysty vanhenemaan asiallisesti. Joo onhan se näinkin, mutta eiköhän maailma ole täynnä 45v teini-hörhö-rokkareita :-) BW: ei tässä oikein ittekään osaa vanhentua arvokkaasti, pleikkarilla vaan pelaillaan ja sähkökitaraa soitetaan peilin edessä ja vaimoa jahdataan kuin 18 vuotiaana :-) Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... | |
![]() 27.08.2003 11:09:01 | |
Joo onhan se näinkin, mutta eiköhän maailma ole täynnä 45v teini-hörhö-rokkareita :-) BW: ei tässä oikein ittekään osaa vanhentua arvokkaasti, pleikkarilla vaan pelaillaan ja sähkökitaraa soitetaan peilin edessä ja vaimoa jahdataan kuin 18 vuotiaana :-) no tunnustetaan - minä olen 45-vuotias. Varsinaista rokkia en oikein koskaan ole soittanut - Koulupoikana jätin pianotunnit ensimmäisen vuoden jälkeen & ryhdyin omin päin treenaamaan boogie, blues- ja ragtime -biisejä. Tauon jälkeen - kun kotoa muutettua ei aluksi ollut mitään soitinta(funk -kuunteluharrastuksen seurauksena) hankin synan ja rumpukoneen & se on ollut sitä konesarkaa (saittilaisten mielestä kaiketi lastenmusiikkia) sitten kaikkea mahdollista & kaverien kanssa "livenä" muuta hämärää ja "jatsia".... Rokkiakin kuuntelen (kaikkea muuta paitsi keskivertosoittolistatavaraa) , mutta enemmän muita - lähinnä kaikkea mustienmiesten touhuja + häpeilemätöntä konemeinikiä. Kaikenlaisen esiintyjien hypetyksen laitan siksi omalle paikalleen - totta kai saavutuksista voi ylpeillä, mutta jos jää menneisyyteen makaamaan en osaa sitä arvostaa (toisin kuin esim. Riffissä on ollut juttuja entisten mega-bändien tms. muusikoista, joilla kusipäisyydestä ei ole tietoakaan vaan tekevät tyytyväisinä omaa juttuaan ammattimiehen asenteella - eihän kaikki jaksa reuhata eläkeläiseksi saakka - heillä aiemmat saavutukset ilmenevät terveenä itsetuntona). Nykymuusikoiden yritys on aina kannatettavaa, mutta kaikesta ei tarvitse pitä. Tilaa on kaikille, mutta omahyväiselle kusipäisyydelle voi naureksia. | |
![]() 27.08.2003 11:14:12 | |
no ei koneilla tehdyssä musassa eikä räpissä oo mitään vikaa, mut toi pikku g on kyl perseest, tollasta ylikaupallista paskaa. Ylikaupallista tahi ei, se ei ikinä ole ollut musiikille mikään laadun, tai sen puutteen tae. En ymmärrä kaltaisiasi ihmisiä joille john zorn on ainoa oikea muusikko koska kukaan ei ole kuullut siitä... Ylikaupallista? Gaah. Ja mitä itse diggailet? Slipknottia? mutta sehän on niin undergroundia... | |
![]() 27.08.2003 16:15:11 | |
Aloin tänään koulussa miettimään että mitähän tämä "G" tarkoittaa... Onkohan pojan nimi Galle, tai Gustaa, tai Galileo... Samapa tuo | |
![]() 27.08.2003 16:29:27 | |
Hornanturska ja muut: Eikö tällä palstalla saa ilmaista mielipidettään ilman että joku saatana liittää sen kateuteen. Mä olen tästä kirjoittanut sata kertaa jumalauta. Enkö minä saa inhota ilman, että te yhdistätte kateuteen? Haistakaa vittu noiden kateuspaskanjauhantojenne kanssa! Täysin samaa mieltä! Mitään/ketään ei vissiin saa täälläkään enää kritisoida, koska sitten on kateellinen säälittävä paskahousu. Eihän kateus nyt millään liity mihinkään Pikku-G:n tai muiden haukkumiseen. En pidä tekopyhistä ihmisistä, eiku hetkinen, oonkin niille vaan kateellinen! I rulez 4eva!!111 T: mä | |
![]() 27.08.2003 17:48:02 | |
Näille, jotka arvostelevat Hanoita pelkästään ulkomusiikillisten ansoiden vuoksi, voisi olla hiljaa. Lainatkaa pari levyä kirjastosta ja kuunnelkaa minkälaista se musiikki on. Perustakaa oma mielipide, älkääkä peesatko muita.Tämä pätee kaikkiin bändeihin. Täällä näkee usein mielipiteitä, joista voi olla varmoja, ettei henkilö ole ikänä kuullutkaan yhtyettä. Sama muuten pätee pikku g:hen. Vai kuinka moni voi sanoa, että on tutustunut kyseisen artistin tuotoksiin paria radiosta kuultua hittibiisiä enemmän? Itse en pidä ko. henkilön musiikista, mutta en sitä inhoakkaan (vaikka joskus on tullut niinkin sanottua). Hanoi Rocks taas on ihan hyvä bändi ja omistan yhtyeen tuoreimman levyn. | |
![]() 28.08.2003 08:52:02 | |
Sama muuten pätee pikku g:hen. Vai kuinka moni voi sanoa, että on tutustunut kyseisen artistin tuotoksiin paria radiosta kuultua hittibiisiä enemmän? Itse en pidä ko. henkilön musiikista, mutta en sitä inhoakkaan (vaikka joskus on tullut niinkin sanottua). Hanoi Rocks taas on ihan hyvä bändi ja omistan yhtyeen tuoreimman levyn. Näinhä tää on ! Pikku-G ja Hanoi Rocks ovat molemmat oman aikansa ilmiöitä. Syystä tai toisesta mm. Mr McCoy on ollut otsikoissa 20v, eikä aina musiikillaan. Hanoi edustaa meikälle oman nuoruuteni Rock'n Rollia. Parhaat kappaleensa he tekivät n. 20v sitten, mutta mielestäni väläyksittäin on herra Hulkko saanut aikaan vieläkin onnistuneita ralleja. Herran habitus ei ilmeisesti montaakan ihmistä miellytä, mutta The McCoy's Show katsotaa, että saadaan taas seuraavana päivänä kahvipöydässä kauhistella. Pikku-g on nyt ns. "ajassa", katsotaan ja toivotaan, että siivet kantaa kauan. Ketkä ovat Hanoin 80-luvun alussa livenä nähneet, tietävät miksi bändi on kultti-maineessa. Suomesta lähti bändi joka musiikillaan ja imagellaan oikeasti kiinnosti muuallakin, kuin Köyliön Lallin talolla. Kauan on saatu odottaa seuraavia: Rasmus ja HIM mm. ovatten menossa lujaa eteenpäin ja näissäkin bändeissä on kaksi elementtiä (musiikki ja image), joiden yhdistelmä tekee näistä mitä ovat. Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... | |
![]() 28.08.2003 12:15:13 | |
Amen bro. Kuka tahansa voi hypätä järveen. | |
![]() 28.08.2003 21:18:12 | |
JA en minäkään arvosta McCoyn nykyistä olemusta&käytöstä, mutta ottaa päähän kun McCoy&Monroe sidotaan toisiinsa, Monroe on oikeasti todella mukava&nöyrä kaveri, no sign of any mccoyism.. | |
![]() 29.08.2003 12:31:05 | |
Jos tässä nyt ruvetaan kehumaan, niin tsekatkaa nyt ihmeessä Makkelta vaikka Demolition23. -levy 90-luvun alkupuolelta. Paras hardimpi rokkilevy Suomessa viime vuosikymmenellä. Aika pitkälle pääsee myös ulkomaat mukaan lukien. Täyttä tavaraa. Kuka tahansa voi hypätä järveen. | |
![]() 29.08.2003 12:42:20 | |
Jos tässä nyt ruvetaan kehumaan, niin tsekatkaa nyt ihmeessä Makkelta vaikka Demolition23. -levy 90-luvun alkupuolelta. Paras hardimpi rokkilevy Suomessa viime vuosikymmenellä. Aika pitkälle pääsee myös ulkomaat mukaan lukien. Täyttä tavaraa. Tunnetaan, hyvä lätty ! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... | |
![]() 29.08.2003 14:30:21 | |
Hanoi pöllytti kaks klubikeikkaa Tampereella Panama -ravintelissa tämän viikon tiistaina ja keskiviikkona. En päässyt paikalle, mutta asioista hyvin perillä olevat tahot kertovat, että bändi oli TODELLA tiukassa kuosissa. En ihmettele. RLF! Kuka tahansa voi hypätä järveen. | |
![]() 29.08.2003 15:02:15 | |
Aloin tänään koulussa miettimään että mitähän tämä "G" tarkoittaa... Onkohan pojan nimi Galle, tai Gustaa, tai Galileo... Pojan nimi on Henri tahi Henry, mutta tuo G tulee hänen breikkausnimestä Genetic'stä. Ymm, älkää peljätkö, en minäkään ole "aaah-pikku-kee"-immeinen. Itseasiassa en pidä ko. henkilön musiikista yhtään.. Hanoi Rocks, sen mitä siitä bändin kappaleista tiedän, on ihan kuunneltavaa. Musiikinlaji ei tosin kuulu lemppareihini, mutta kyllä tuota rokkiakin kuuntelee. Hanoi Rocks pääsi pitkälle... olisi päässyt ilman kovin suurta julkisuutta lööpeissä... elikäs olisi päässyt julkisuuteen ehkä myös pelkällä musiikillaan. Ne huumejutut yms saisi ottaa Hanoi Rocksin historiasta pois (niinkuin kaikkien ihmisten.). | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)