Aihe: Nu-Metal
1 2 3 4 5 6
Huevos
02.08.2003 18:20:17

"Tässä on teille pojat miltsi. Menkää ja olkaa vihasia."
Pallisti
03.08.2003 16:29:20
http://irc-galleria.net/view.php?nick=dumb

Ei vois enää enemmän nu-metal ollakaan.

Ei ole syytä disauttaa Dumbia. Dumb on sentään yksi m-netin kovimmista äijistä.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
D-Kay
03.08.2003 18:23:18

Samaa mieltä, Dumb on kyllä muusikoiden.netin asiallisimpia ja avuliaimpia tyyppejä.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
-K-
03.08.2003 19:08:17
Samaa mieltä, Dumb on kyllä muusikoiden.netin asiallisimpia ja avuliaimpia tyyppejä.

Samaa mieltä täälläkin. Tosin en minä hirveästi suuttuisi (ollenkaan) jos joku sanoisi minulle että olen aika nu-metal =/
Ei suotta elämys.
Härski
03.08.2003 19:30:56

Eihän se Bantuteurastaja Dumbia dissannukkaan, vai onko Nu-Metal sittenkin huono asia?

Mun mielestä Nu-Metal ON perseestä, mutta Dumbia siinä ei dissattu. Puolustuspuhe oli kyllä se.

Ja kyllä Dumb on ihan hyvä tyyppi.
Kivivuori
03.08.2003 21:02:32 (muokattu 03.08.2003 21:02:58)
Jep jep. -K- ja Dumb on asia miehiä. Loistavia vinkkejä ja kommentteja kysymyksiin.

Ja Nu-Metal on kyllä rok!!
Muzik Rules!
Dumb
04.08.2003 00:59:10 (muokattu 04.08.2003 00:59:22)

Oho! Olen päässyt puheenaiheeksi!

Kiitos vaan kaikille kehuista, lämmittää tuollainen! Parhaani mukaan yritän aina vastata ja asiallisuus on ehdoton juttu!

Tuosta mun IRC-gallerian kuvasta on sanottava, että sen kuvan yksi tarkoitus on ollakin mahdollisimman "Nu-Metal" -henkinen! Nu-Metal kun ei ole mulle mitenkään negatiivinen juttua vaan päin vastoin!
Tietäjä
04.08.2003 11:15:31
Miten muuten kun kaikki jauhaa että kitaristi ja basisti ja vastaavat tunnistaa jostain "tietystä" jutusta että kaveri on nu-metal. Niin entä rumpalit?
Pallisti
04.08.2003 11:44:59
Miten muuten kun kaikki jauhaa että kitaristi ja basisti ja vastaavat tunnistaa jostain "tietystä" jutusta että kaveri on nu-metal. Niin entä rumpalit?

Joo kato sä olet ihan hirvee Nu-metal rumpali, kun soitat samassa orkesterissa mun kanssa. Jou tietäjä, kun katselin meidän molempien omakuvaa, niin en oikeen tiedä, että ollaanko me niin katu-uskottavia nu-metal hemmoja ;)
akik
04.08.2003 14:41:40
nu metal rumpalilla ei saa olla tuplabasaria vaan tuplapedaali.
räkki on luvallinen,jopa suositeltava.
peltejä pitää olla paljon,myös kaikkea tarpeentonta zil-bellejä,väh. 3 erilaista spläshiä 12"/14" chinoja stäkeissä,oriental crash of doom ym ym..outoa.
tukeva, vähintään 18" crash joka kestää kertsin crash-komppaukset.
progressiivisimmat laittavat autonvanteita tai veneen perämoottorin potkureita ständeihin.
soittotyylistä ja tyylistä muutenkin,
hirvittävät hauikset ja paljon tatuointeja,pukinparta suositeltava. lävistykset plussaa.hihaton pelipaita tai ei paitaa ollenkaan ja reisitasku-shortsit.geelillä pystyssä oleva valkaistu tukka suositeltava tai vähintään eriväriset rastat.
soittotyylinä silmitön hakkaaminen niin että kantti vääntyy,
suositeltavaa osata pieni varasto funk-komppeja väli-tilitys-osuuksia varten. soittoilmeet tilanteen mukaan, aggro-kohdissa pitää näyttää siltä kun olisi todella paha ummetus.

kitaristeilla 7 kieltä pakollinen, hughes & kettnerin megacombo jollain rocktronin preampilla, pahin rässi-särö mitä löytyy.erittäin matala vire.soitetaan lähinnä alimman kielen kahta ensimmäistä väliä bendaten,välissä niitä "skriik!" riitasointuja.
biisien rakenteet koostuu alussa olevasta mättökohdasta jossa kissalta kuullosta vokalisti huutaa jotain järjetöntä.
sitten tulee väli-tilitys kohta jossa joko räpätään coolisti funk-kompin päälle tai voihkitaan, kitaroissa täytyy olla tällöin vähintään flanger tai joku phaser efekti.sitten hoetaan nousevasti esim "despise ! despise! DESPISE!" joka yltyy huutoon kertsissä jossa kompataan isoon crashiin raivolla.toista sama alusta...

se joka ottaa tosissaan on ite..
Tietäjä
05.08.2003 00:18:24
nu metal rumpalilla ei saa olla tuplabasaria vaan tuplapedaali.
räkki on luvallinen,jopa suositeltava.
peltejä pitää olla paljon,myös kaikkea tarpeentonta zil-bellejä,väh. 3 erilaista spläshiä 12"/14" chinoja stäkeissä,oriental crash of doom ym ym..outoa.
tukeva, vähintään 18" crash joka kestää kertsin crash-komppaukset.
progressiivisimmat laittavat autonvanteita tai veneen perämoottorin potkureita ständeihin.
soittotyylistä ja tyylistä muutenkin,
hirvittävät hauikset ja paljon tatuointeja,pukinparta suositeltava. lävistykset plussaa.hihaton pelipaita tai ei paitaa ollenkaan ja reisitasku-shortsit.geelillä pystyssä oleva valkaistu tukka suositeltava tai vähintään eriväriset rastat.
soittotyylinä silmitön hakkaaminen niin että kantti vääntyy,
suositeltavaa osata pieni varasto funk-komppeja väli-tilitys-osuuksia varten. soittoilmeet tilanteen mukaan, aggro-kohdissa pitää näyttää siltä kun olisi todella paha ummetus.

Uijui! Kiitoksia!!
Tietäjä
05.08.2003 00:19:57
Pitäisi tehdä lista M.NET:n Nu-metal äijistä.
Dumb
05.08.2003 00:30:48

Ilmoittaudun. Vaikkei bändini nu-metallia soitakaan niin minun soitossani tuon genren vaikutteet ainakin kuuluu (ja näkyy).
-K-
05.08.2003 01:55:29

Kai minäkin tuohon listaan mahtuisin. Mulla on kans niitä mallintavia ja 7-kielisiä AKA helvetinkoneita. Nämä värkit ovat estäneet minua tekemästä oikeaa musiikkia.
Ei suotta elämys.
Pallisti
05.08.2003 11:10:30
Kai minäkin tuohon listaan mahtuisin. Mulla on kans niitä mallintavia ja 7-kielisiä AKA helvetinkoneita. Nämä värkit ovat estäneet minua tekemästä oikeaa musiikkia.

Minäkin haluun olla nu-metal ukko. Mulla on isot housut, 5-kielinen basso ja mun isä maksaa mulle viikkorahaa.
the jokke
05.08.2003 11:44:11
Minäkin haluun olla nu-metal ukko. Mulla on isot housut, 5-kielinen basso ja mun isä maksaa mulle viikkorahaa.

Hoho!

mäkin voisin liittyä. mullon reisitaskushortsit.. ei muuta. mut henkisesti mä oon ihan vitun nu-metal!!!111%&€236
lxi
05.08.2003 12:12:43
Saanko minä olla virallinen no-metallisti?
Mainostilaa vuokrattavana
D-Kay
05.08.2003 14:47:50

Saanko minä olla virallinen no-metallisti?

Ainiinku Norwegian Metal!!! ;)
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
Tietäjä
05.08.2003 15:38:46 (muokattu 05.08.2003 15:39:05)
Mä ilmoittan itseni myös listaan. Sillä omistan räkin, tupliksen, 18" crässin kertsi komppauksia varten ja soitan ilman paitaa.

:D
Härski
05.08.2003 16:10:08
.. ja ruåttissa on ny-metallisteja..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)