Warheart 01.08.2003 13:52:50 | |
---|
Niin, no onhan siellä tietenkin pari ihan kuunneltavaakin. Scorpions, mauron maiden, amorphis...jne. Mun mielestä toi koko paska maksaa aivan liikaa, kun tuskaankin pääsee kuuntelemaan kunnon musiikkia melkeinpä halvemmalla. lei-la, ei Korsosta mihinkään saa muuttaa! Korso on maailman napa! Vittu, mä lähen steissille. Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta. |
-Mickill- 02.08.2003 02:17:21 | |
---|
Hey, liput sain ja nyt on kännit ihan vitun jees! Huomen aamul lähtö kohti korsoa ja heti käbät päälle, see ya in ankkarock, dudes!!! Fuck Fuck Shit Fuck..Blink Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
HulluSimo 02.08.2003 23:24:10 | |
---|
Tänään oli kova meno Hellacoptersin ja Fleimareiden keikoilla! Saa nähdä millasta huomenna. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
vaiktutus 02.08.2003 23:28:15 | |
---|
Kaksi bändiä tänään pystyin katsomaan kokonaan: yup:n ja Zen Cafén. Yup oli kyllä mahtava. Olin eturivissä eikä se ollut onneksi epämukavaa, koska kukaan ei tullut potkimaan tai tönimään. Ja paha vaatturi oli erinomainen lopetusbiisi. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
Mia 03.08.2003 00:16:28 (muokattu 03.08.2003 00:17:19) | |
---|
Tänään oli kova meno Hellacoptersin ja Fleimareiden keikoilla! Saa nähdä millasta huomenna. Samoilla linjoilla. Fleimarit vakuutti tänään lopullisesti ja ens viikolla on suunnistettava levykauppaan. Jotkut bändit ne vaan osaa ottaa yleisönsä. Väsynyt mutta onnellinen olo. Nyt nukkumaan. Huomenna uusiks. Tulkaa moikkaamaan jos törmäätte! edit: väsy-typo In the world where you can be anything-be yourself. |
ikkunaprinsessa 03.08.2003 10:50:00 | |
---|
oi oi oi oi... jalat paskana, ääni käheenä ja pää kipeenä. mutta ai että oli hauskaa :D ja tänään again. vittu, pitäis tässä varmaan tunnin/puolentoista päästä lähtöä tehdä ja minä istun täällä yöpaita päällä. hyvä minä :D niin, mulla on nyt lippu täkski päiväksi ja sitten kun tietäis vielä keiden kanssa on menossa, niin kaikki ois hyvin :D pakko tässä kertoa kun eilen kävi hauska juttu. tai noh, en tiedä onko tää edes hauska, mutta. oli HIMin keikka (oi, minä tykkäsin!) ja viimenen biisi (soul on fire) ja sitten mä hypin ja pompin ja rääyin(sitä ei voi kutsua laulamiseksi) yksin siellä, kun kaverit eivät voineet sitä tehdä..(?!) niin sitten yksi mies käveli ohi ja sanoi "ei se ny noin hyvä voi olla.." mä vaan, että ON SE! ja taas hypin ja pompin ja rääyin. oisin halunnu nähä donkkarit ja kwanin mutta.. se jäi vähän vaiheeseen.. myöhästy se meijän lähtö, kun piti pakata vesimelooneja :D tänään rockataan ihmiset! In the grace of your love I writhe in pain -V.Valo- |
sukkahousut 03.08.2003 11:34:09 | |
---|
Olin kanssa eilen Ankassa ja siitä Kwanista vaan, että vaikka en ookkaan koskaan ollu mikään suuri fani, niin se niiden keikka oli lauantaina loistava ja kun ne vielä soitti sitä Metallicaa pätkän, niin se oli hienoo :) Emmää mitää... |
vaiktutus 03.08.2003 18:14:20 | |
---|
Olin kanssa eilen Ankassa ja siitä Kwanista vaan, että vaikka en ookkaan koskaan ollu mikään suuri fani, niin se niiden keikka oli lauantaina loistava ja kun ne vielä soitti sitä Metallicaa pätkän, niin se oli hienoo :) Vai soitti Kwan Metallicaa. Se olisi ollut erittäin hauskaa kuulla. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
ten 04.08.2003 01:53:00 | |
---|
Vai soitti Kwan Metallicaa. Se olisi ollut erittäin hauskaa kuulla. Juu vetivät Enter Sandmanista pätkän. Kuulosti aika paskalta. Sori vaan niille, jotka tykkäs!!! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Dumb 04.08.2003 02:38:13 | |
---|
Oli eilen (lauantaina) keikka eikä sitten enää tänään jaksanut lähteä, joten jäi nyt Ankkarock tältä vuodelta väliin. No, ensi vuonna sitten. Silloin on jo ajokortti ja voi lähteä omalla autolla matkaan, tulla yöksi kotiin ja mennä seuraavana aamuna takaisin kun välimatkaakin on vain n. 100km! |
ikkunaprinsessa 04.08.2003 10:43:32 | |
---|
ai vittu että oli eilen rock´n´roll meininkiä. JESH! In the grace of your love I writhe in pain -V.Valo- |
sukkahousut 04.08.2003 11:31:49 | |
---|
Kuulosti aika paskalta. Sori vaan niille, jotka tykkäs!!! No, enpä tiedä, mutta hauska yllätys se oli ainakin mun mielestä Emmää mitää... |
Juhani777 04.08.2003 13:59:25 | |
---|
The 69 Eyes oli mun mielestä todella hyvä. Se uusi biisi, Lost Boys, jäi heti soimaan päähän ja jytisi livenä kuin ukkonen. Wasting the Dawn oli myös hieno hetki. Olkaa kiltisti. |
Warheart 04.08.2003 14:14:16 | |
---|
Scorpions, Amorphis, the 69 eyes ja hanoi rocks oli ihan hyviä, vaikka en mitään noista tavallisesti kuuntelekaan. Amorphiksen laulajan ääni niissä välikappaleissa oli helvetin hyvä. Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta. |
The Boss 04.08.2003 14:50:55 (muokattu 04.08.2003 15:02:23) | |
---|
Liesituulettimet (lue: hellacopters) veti mielestäni ihan hyvän keikan vaikka en paljonkaan kys. bändiä kuuntele. 15 min. ennen loppua lähdin kattomaan Fleimareita ja pääsin eturiviin. Kovan keikan vetivät perus rakenteisiin kiipeilyillä, käsilläkävelyillä, kitaran soitolla niskan takaa jne. Sunnuntaina Jukkapoika ja komposti bändi joka oli aivan p**ka, ½ tuntia ennen Skorppareiden aloitusta kentälle ja totta kai ne myöhästy vielä ½ tuntii joten tunti piti venata. No helvetin p**kaa heviähän se oli mutta pakko siinä oli olla venaamassa HANOI ROCKS:ia. Yliaikaahan ne vielä veti mutta pakko sekin oli kestää. Lopulta yleisöä lähti pois ja pääsin lopulta eturiviin (taas). No Hanoin roudarit pääsi väsäämään liekinheittimiä ja testailemaan Andyn 8-9 kitaraa (mm. McCoys Show:ssa Ruottista ostettua kitaraa). Ja viimein näkyi ensimmäiset vilaukset bändin jäsenistä (ja yleisö huusi). No itse keikkahan oli ihan Vitun kova Mike keikku rakentessa, teki spagaatteja ja heitteli yleisön sekaan postikortteja (lopussa joillekin jätkille tuli tappelu rumpukapulasta). Mäkin sain käteeni Miken hikeä. Andy veti muutaman soolon (pienellä avustuksella) ja loppuun pitkän slide-blues soolon yksin lavalla. Ja tietenkin puhui miken päälle. Joten Suomen Livebändi-tittelistä kamppailee kaksi bändiä Fleimarit ja Hanoi, mielestäni Hanoi oli kyllä kovempi, Mutta Fleimarit on vielä nuori bändi (toisin kuin Hanoi) joten... EDIT: Huih se olikin sitten eka viesti. |
Mia 04.08.2003 15:38:05 | |
---|
Saiko joku muu kiksejä Lemonatorin keikasta? Itse hilluin eturivissä kuin mikäkin teinifani. Ankkarockissa oikeastaan ainut bändi jonka tosifani tunnustan olevani. Jäi mukavan euforinen fiilis. In the world where you can be anything-be yourself. |
Roberto 04.08.2003 16:45:32 | |
---|
Sunnuntaina Jukkapoika ja komposti bändi joka oli aivan p**ka, ½ tuntia ennen Skorppareiden aloitusta kentälle ja totta kai ne myöhästy vielä ½ tuntii joten tunti piti venata. No helvetin p**kaa heviähän se oli mutta pakko siinä oli olla venaamassa HANOI ROCKS:ia. JukkaPoika rulettaa! Vitun saksalaiset kaljut ex-hevarit sulki puolet backstagesta ettei kukaan vaan näe niitten pötsejä... erittäin kasarimeininki. Ja Hanoi... The Arkin Ola Salo kommentoi asialliseen tyyliin "Hanoi Rocks... that was the 80's, this way is the future..." :) |
Neljä Ruuvia 04.08.2003 21:13:16 | |
---|
JukkaPoika rulettaa! Vitun saksalaiset kaljut ex-hevarit sulki puolet backstagesta ettei kukaan vaan näe niitten pötsejä... erittäin kasarimeininki. Ja Hanoi... The Arkin Ola Salo kommentoi asialliseen tyyliin "Hanoi Rocks... that was the 80's, this way is the future..." :) Niin munki mielestä Jukkapoika oli ihan tajuttoman hyvan hyvä.Ja ne kompostilaiset soitti ihan hiton tiukasti.Enkä oo ees kukka-ihmisii:-) |
Bluesmies 04.08.2003 23:10:18 | |
---|
Millasen keikan The Ark veti? Kitara on tyhmä!! |
Toveri 04.08.2003 23:27:48 | |
---|
Sunnuntaina Jukkapoika ja komposti bändi joka oli aivan p**ka Ja viimein näkyi ensimmäiset vilaukset bändin jäsenistä (ja yleisö huusi). No itse keikkahan oli ihan Vitun kova Mike keikku rakentessa, teki spagaatteja ja heitteli yleisön sekaan postikortteja (lopussa joillekin jätkille tuli tappelu rumpukapulasta). Mäkin sain käteeni Miken hikeä. Andy veti muutaman soolon (pienellä avustuksella) ja loppuun pitkän slide-blues soolon yksin lavalla. Ja tietenkin puhui miken päälle. Joten Suomen Livebändi-tittelistä kamppailee kaksi bändiä Fleimarit ja Hanoi, mielestäni Hanoi oli kyllä kovempi, Mutta Fleimarit on vielä nuori bändi (toisin kuin Hanoi) joten... Komposti ruletti. Hanoi Rocks nyt on niin paska, ettei sitä viittinyt jäädä edes katsomaan. Fight fire with fire. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |