Skywalker 20.07.2003 01:16:30 | |
---|
Mä oisin viel monottanu sitä äijää LEUKAAN! no ajatelkaapa jos ite oisitte kuuluisia ja kaikki palvois teitä ja sitte joku juoppo tulee ja kaataa nurin kaikkien fanien edessä.. huh huh... Punk ko vittu! |
Unworthy Knight 20.07.2003 01:30:02 | |
---|
Mä oisin viel monottanu sitä äijää LEUKAAN! no ajatelkaapa jos ite oisitte kuuluisia ja kaikki palvois teitä ja sitte joku juoppo tulee ja kaataa nurin kaikkien fanien edessä.. huh huh... Ihan sama oletkos Matti Meikäläinen vai joku "Stara" laki on ihan sama... Jos rupeet läskiä tumentaan niin Saatana pitää olla aina valmis kantaan sen vastuu. Monutus leukaan voi pistää polosen mukavasti koomaan...Mutta jos sitä haluet niin mene ja potki: "Kyllähän nyt Stara saa kun sitä kerran palvotaan". "...So croak the king of Grey." |
Karlsson 20.07.2003 08:59:41 | |
---|
"Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
karkki 22.07.2003 17:22:56 | |
---|
tätä en kyllä pureksi nielemättä, sillä katsoin silmä kovana koko keikan enkä huomannut mitään tällaista kitaralla paiskomista saati sitten tallomista... Jos olisit pitänyt kovan silmäsi myös auki ja suunnattuna lavan vasempaan reunaan (yleisöstä katsoen), olisit kyllä sinäkin nähnyt kuvaamani tapauhtuman. |
Sebastian 23.07.2003 01:40:31 | |
---|
Täytyy sanoa että aika herkässä on ollu kitaristilla hermot. Ainahan sitä hyvällä keikalla tulee osumia. Niin yleisössä kuin lavallakin. Yleensä sitä on vaan niin fiiliksissä ettei se tunnu missään. Ilmeisesti äijä ei ollu kovin mielellään tullut suomeen. Jos pitää äijää kerta turpaan vetää niin eiköhän sen ois voinu jättää jonkun muunkin hommiksi. Mä en ainakaan rupeis millään kitaralla ensimmäiseksi huitomaan. |
Woc 25.07.2003 12:39:11 | |
---|
Nimismies: Voi jumalauta. Ei tuollainen anna mitään oikeutta pahoinpidellä ketään. Kylläpä laski Tuskan status silmissäni. Ihmettelempä, että miksi? Miksei yhtä hyvin vaikka konemusiikin status? rattle: Totta kai minustakin kitaralla lyöminen on liioittelua, mutta silti luulen, että herra kitaristi olisi voittanut mahdollisen oikeusjutun, sillä katsoja oli kumminkin käyttäytynyt vihamielisesti ja "aloittanut koko jutun" jos halutaan sanoa se lapsen sanoin. Mielestäni tuollainen häirikkö luopuu oikeastaan kaikista oikeuksistaan noustessaan lavalle ilman lupaa. Muistan jostain lukeneeni että vaikkain Suomen laissa on kohta hätävarjelusta, niin käytännössä sitä ei sovelleta. Eli jokaisessa itsepuolustustapauksessa myös uhri on tuomittu viimevuosina. Muuten olen kyllä samaamieltä kuin sinä, että rikollinen luopuu kaikista oikeuksistaan rikoksen tehdessään. En tosin itse uskaltaisi lyödä ketään kitaralla päähän. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
pimp 25.07.2003 13:42:50 | |
---|
Muistan jostain lukeneeni että vaikkain Suomen laissa on kohta hätävarjelusta, niin käytännössä sitä ei sovelleta. Eli jokaisessa itsepuolustustapauksessa myös uhri on tuomittu viimevuosina.
No ei kai jokaisessa tapauksessa sentään. Toni Halmeko kertoi että itseään ei saa puolustaa? Monta kertaa on uhritkin joutuneet syytetyiksi, mutta ei sentään joka kerta. hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis! |
Woc 25.07.2003 14:10:19 | |
---|
No ei kai jokaisessa tapauksessa sentään. Toni Halmeko kertoi että itseään ei saa puolustaa? Monta kertaa on uhritkin joutuneet syytetyiksi, mutta ei sentään joka kerta. Lehdestä tai netistä, pitänee koittaa etsiä jos se vielä löytyisi. Käsittääkseni kertoja oli toiminut jollain tasolla lakipiireissä, Halmehan on tainnut olla vain syytettyjen penkillä, että hän se ei ollut :). Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Jormaz 28.07.2003 16:06:12 | |
---|
"Joka suojellakseen itseään tahi toista, taikka omaansa tahi toisen omaisuutta aloitetulta tahi kohta päätä uhkaavalta oikeudettomalta hyökkäykseltä, on tehnyt teon, joka, vaikka muuten rangaistava, oli hyökkäyksen torjumiseksi välttämätön, älköön häntä tästä hätävarjelusta rangaistukseen tuomittako." Noin se muistaakseni meni. Laki on jännää. Back to the 80's |
Shaft 28.07.2003 17:49:18 | |
---|
Muistan jostain lukeneeni että vaikkain Suomen laissa on kohta hätävarjelusta, niin käytännössä sitä ei sovelleta. Asia ei ole aivan näin yksinkertainen, mutta ehkä tämä ei ole oikea foorumi asiasta keskustelemiseen. Todettakoon kuitenkin, että ko. tapauksessa ei mitä ilmeisemmin ollut hätävarjelutilanne edes käsillä. Kitaristi ei vain hallinnut hermojaan. Muuten olen kyllä samaamieltä kuin sinä, että rikollinen luopuu kaikista oikeuksistaan rikoksen tehdessään. En tosin itse uskaltaisi lyödä ketään kitaralla päähän. Tässäkin ongelmana on, kuka ylipäänsä oli "rikollinen". Kännipäissään lavalle kiipeäminen tuskin täyttää mitään rikostunnusmerkistöä, mutta kitaralla lyöminen on äkkiä pahoinpitelyä. Taitaa kuitenkin olla turhaa vatvoa asiaa enää tämän enempää.. |
SiwamieS 29.07.2003 12:46:27 | |
---|
Sattu varmasti, kun jo pelkkä Tolkki painaa tonnin. Tuli muuten melkein Ville Vallaton -jätski nenästä.. ;) |
Danny s 30.07.2003 11:14:01 | |
---|
Andyhan kerto miten löi viisikiloisella kitaralla jotain innokasta kaveria päähän..oli kuulemma pää kuoriutunu kuin banaani..pari asiaa pistää silmään..miten andy jaksaa nostaa viisikiloisen kitaran, ja miten se osuu/enää näkee lyönnin tuloksia? No saattaa olla ihan legendaa.. |
Juntunen 30.07.2003 13:08:45 | |
---|
Paskat, tunti turpaan ilman tupakkataukoa.
Samaa mieltä. Mutta ei kitaralla. |
D-Kay 30.07.2003 14:02:55 | |
---|
pari asiaa pistää silmään..miten andy jaksaa nostaa viisikiloisen kitaran, ja miten se osuu/enää näkee lyönnin tuloksia? Paperistako sä luulet, että ne sen kitarat on tehty? "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
Steve McBeach 30.07.2003 17:58:21 (muokattu 30.07.2003 18:02:27) | |
---|
Andyhan kerto miten löi viisikiloisella kitaralla jotain innokasta kaveria päähän..oli kuulemma pää kuoriutunu kuin banaani..pari asiaa pistää silmään..miten andy jaksaa nostaa viisikiloisen kitaran, ja miten se osuu/enää näkee lyönnin tuloksia? No saattaa olla ihan legendaa.. Tuo ilmeisesti tapahtui silloin kun Hanoi Rocks oli Tampereella lämppärinä UK Subsille ja lauma skinejä oli hyökännyt Hanoi-heebojen kimppuun. Näin olen ainakin lukenut, mitään todisteita tosta kitaralla lyömisestä ei oo, mutta tappelu siellä kuitenkin esiintyjien ja joidenkin skinien välillä oli. Eikä käsittääkseni ollut ainoa kerta kun Hanoit ovat joutuneet keikallaan tappeluun. Niin, ja miksei Andy jaksais nostaa viiskiloista kitaraa? Olen jopa nähnyt kun se on heittänyt sellaisen roudarilleen. ;) Edit: Juu, ihan off-topic juttuhan tää oli, eikä sillä mitään väliä ole miten asia oikeesti oli, mutta heitin vaan lukemaani "faktaa" kehiin. :) I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
mathias 30.07.2003 19:01:58 | |
---|
Heissi: Ja sitä paitsi, kitara on lyömäsoitin, saakura! Heh. Oikein. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Humppapoliisi 31.07.2003 11:41:16 | |
---|
Äsken Tuskassa Ministryn keikalla joku jytäurpo onnistui pääsemään lavalle. Roudarin ahdistelemana tämä tönäisi kitarisin nurin. Olis tönässy lujempaa, niitten musa oli kyllä niin suolesta kuin vai voi.. - ai, kuinka suolesta? (kurko-mainos).. =D Kepes 'em All |
Raipe 31.07.2003 20:38:04 | |
---|
Tuli muuten melkein Ville Vallaton -jätski nenästä.. ;) Vieläkö ne semmosia myy? |
SiwamieS 31.07.2003 23:43:55 | |
---|
Vieläkö ne semmosia myy? Toki toki... =P |