Aihe: Tyttöystävälle/poikaystävälle soittaminen
1 2 3
snaga
11.07.2003 20:02:59

Joo, etenkin just se. Tai sit se Liimatan tulkitsema Tilatkaa tytöt taksi -> "...rakkaus kestää puoli tuntia kerrallaan..."
Loistobiisi!

Hetkinen, siis mikä? :)
Floyd code: v1.2a s+r>d TW 1/0/r tG 0? 0 Meddle 2 1 19.3%
Makuupussimies
11.07.2003 21:21:44
Lähtekää mun matkaan äijät, kun minä soitan niin muut saa p*llu*... näin on todistettavasti käynyt.

No mennään jo.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
fasd02
11.07.2003 21:30:46
no tulihan sitä entiselle poikaystävälle soitettua kitaraa ja laulettua.. kyllä poika tykkäs ja oli ihan mielellään koeyleisönä silloin harvoin kun soittelin..
ja kannattaahan sitä aina soitella jos on vaan joku joka jaksaa kuunnella, koska on aika jees saaha erilaista palautteita soitosta ja laulusta. siitähän sitä sitten vielä enemmän pääsee jyvälle...
"wow mikä experience"
Nimismies
12.07.2003 10:39:00
Hetkinen, siis mikä? :)

Apulannan rumpalin Sipen&Liimatan Tommin yhdessä tekemä, Liimatan laulama biisi. Löytyy Sipen Sipe - levyltä.
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
Raipe
12.07.2003 16:12:49
Lähinnä ovikelloa ja puhelinta olen hänen kuullensa soitellut, eikä tunnu valittavan.
Urttiarska
12.07.2003 17:17:39 (muokattu 12.07.2003 17:24:15)
Paitsi jos sen biisin nimi on jotakin tyyliin, "Haista huora vittu!"

=)

Tai Impaled Nazarene: Nyrkillä Piip *uora
waldemarx
12.07.2003 23:02:30
oon joskus entiselle tyttöystävälleni soittanut, tosin ilman minkäänlaisia suorituspaineita enkä kyllä kysellyt kommenttia
waldemarx
Ossi
13.07.2003 00:22:00

Sattumoisin meikäläisestä ei löydy piiruakaan Petri Hohentalia tai Mikko Perkoilaa; enno trubaduuri.

Sen sijaan 25-vuotisen kokemuksen perusteella olen oppinut luottamaan omien, äänitettyjen tuotoksieni suhteen vaimon arvostelukykyyn. Halusin tai en, tulee yleensä kuin apteekin hyllyltä kommenttia: "Ei toimi" tai "Joo, tää toimii". Siippani ei soita mitään, korkeintaan hoilaa epävireisesti päälle kun radiosta pukkaa Katri-Helenaa. Muuten on toki ihan hyvä ihminen.

Ehkä musiikillinen maallikko hahmottaa biisin enemmänkin kokonaisuutena eikä välttämättä edes huomaa jotain kipaleeseen sydänverellä ja tajuttoman pähkäilyn tuloksena väsättyä "hienoa kohtaa" :)
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
noir
13.07.2003 01:51:41
- - Ehkä musiikillinen maallikko hahmottaa biisin enemmänkin kokonaisuutena eikä välttämättä edes huomaa jotain kipaleeseen sydänverellä ja tajuttoman pähkäilyn tuloksena väsättyä "hienoa kohtaa" :)

Totta. Itse ainakin tulee helposti seurattua instrumentteja erillisinä, mutta ainakin entinen tyttöystävä oli ihan ulalla kaikista musiikin hienouksista. Selitä siinä sitten, että "hei, kuunteles tota basaria tässä!"
Knowledge is power, France is bacon.
Guitarist in the Night
13.07.2003 21:03:18
Tai Impaled Nazarene: Nyrkillä Piip *uora

Joskus Tuskassahan oli Luttinen käskenyt ottamaan tyttöystävää kädestä kiinni ja sanonut, että tä seuraava biisi on niille. Sitten lähti tuo soimaan. Heh.
Bantuteurastaja
14.07.2003 10:15:08 (muokattu 14.07.2003 10:15:23)
Joskus Tuskassahan oli Luttinen käskenyt ottamaan tyttöystävää kädestä kiinni ja sanonut, että tä seuraava biisi on niille. Sitten lähti tuo soimaan. Heh.

Taisipa itse Corpsegrinderkin ölistä jotain vastaavaa ennen Fucked with a Knifea. Mahtavan omaperäistä.
booster
14.07.2003 10:57:49
Ehkä musiikillinen maallikko hahmottaa biisin enemmänkin kokonaisuutena eikä välttämättä edes huomaa jotain kipaleeseen sydänverellä ja tajuttoman pähkäilyn tuloksena väsättyä "hienoa kohtaa" :)

Minulla on vaimokkeena samanlainen "maallikko", ja on _erittäin_ hyödyllistä välillä kuulla mielipiteitä tyypiltä, joka ei itse soita mitään.
Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato Fender, Squier, Tokai, mielellään T:reen alueelta
Super Overdrive tai Blues Driver
jogo3000
14.07.2003 11:08:07

Minulla on vaimokkeena samanlainen "maallikko", ja on _erittäin_ hyödyllistä välillä kuulla mielipiteitä tyypiltä, joka ei itse soita mitään.

Tulee vähän perspektiiviä. Tietty musiikillinen viattomuus, jonka olen itse menettänyt musiikin harrastuksen takia on kyllä korvaamatonta.
I'm a whiskey rock'n'roller.
Raipe
14.07.2003 15:49:55
Musiikillinen neitseys?
Kosminen
14.07.2003 21:05:15

Mä oon aika paljo opettanu tyttöystävää kuuntelemaan sitä basaria tuossa, jopa aika hyvällä menestyksellä.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Jalle_l
15.07.2003 08:09:52
Joo olen soittanut ja soittanut sille. Eli se joutuu kuuntelemaan minun "soittamistani" päivittäin ja inhoaa kitaraa ja ääniä jotka lähtevät siitä! Toivottavasti se oppii pitämään siitä sitten joskus ku osaan soittaa.
Ehdoton ehkä!
Jäärä
16.07.2003 08:51:51
Eli se joutuu kuuntelemaan minun "soittamistani" päivittäin ja inhoaa kitaraa ja ääniä jotka lähtevät siitä!

Heh, viimeksi kun soittelin yömyöhällä kuulokkeet päässä siipan levätessä sohvalla huomasin silmänurkastani jotain omituista pyöriskelyä siellä sohvan suunnassa. Kuullokkeet poie päästä ja kysäisemään "Onk joku hätä?". "Lopeta se tuskainen vingutus!" oli kommentti.
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)