Aihe: Varoitus! Ruisrock ja Ankkarock
1 2 3
Deep Shadow
06.06.2003 22:10:35
Pakko jonkun puolustaa Ruisrockia. Festarialuehan sijaitsee sellaisessa paikassa, että ei minua ainakaan huvittaisi kesken päivän sieltä lähteä kävelemään mihinkään leirintäalueelle. Matkaa nimittäin on... Omalle autollekin on aivan järkyttävä matka, että kyllä siellä festarialueella mielellään viettää koko päivän. Varsinkin jos on hyvä ilma, kuten toissa vuonna oli.. Välillä käy meressä uimassa jos liian kuuma tulee ja sitten takaisin bändejä katsomaan.

Eli ei minua ainakaan häiritse, että siellä ei ole rannekekäytäntöä.. Ankkarockista en sano mitään kun ei kokemusta ole.

Ja mitä tulee tuohon alkoholipolitiikkaan. Kyllä sinne jengi kantaa omia juomia, vaikka se onkin kiellettyä. Toki tuollainen muovipullosysteemi, mikä ainakin kouvolassa on joskus ollut on ihan hyvä, mutta eipä se kuitenkaan välttämätön ole. Ainakin jos on anniskelualueet kunnossa. Toissavuonnahan ruis rockissa oli ongelmana käsittämättömät jonot, koska anniskelualueet olivat liian pieniä.

Mutta... Itse olen ollut kahtena edellisenä vuonna Ruis Rockissa. Se on tajuttoman kaunis paikka järjestää festarit. Molempina vuosina olen ollut selvinpäin!! Henk. koht menen festareille pääasiassa musiikin takia. Ja tämä ei tarkoita että olisin absolutisti, mutta jos menee katsomaan suosikkibändejään niin ainakin minusta on ihan siistiä muistaa myös jälkeenpäinkin se keikka. Eppu Normaali oli aivan helvetin hyvä viime vuonna! Toki ne örveltävät ja sammuneet juopotkin kuuluvat festarielämään, mutta musiikki kai siellä pääasia on.

Jos jotain häiritsee rannekesysteemin puuttuminen tai se että ei saa omaa viinaa viedä alueelle, niin onhan niitä muita festareita, mutta itse kyllä arvostan Ruis Rockin aika korkealle... Tänäkin vuonna olisi todella paljon sellaisia bändejä joita haluaisin mennä katsomaan, mutta eipä taida tällä kertaa budjetti kestää.

Tosin neljännen lavan lisäämistä alueelle haluan hieman kritisoida.. Toissa vuonna oli kaksi lavaa ja se oli todella hyvä systeemi. Viime vuonna lisättiin kolmas lava ja sekin alkoi olla jo liikaa.. Ja nyt neljäs... Niille jotka menevät sinne musiikin takia tämä tuottaa ongelmia, kun ei voi revetä moneen paikkaan samaan aikaan. Kaksi lavaa oli toimiva systeemi...
~There´s always someone in the deepest shadow~
Bonham
07.06.2003 01:47:55
Tossa ylhäällä oli hyviä pointteja - mennäänkö festareille bändien vai kännin takia. Miettikääpä sitä, varsinkin omasta puollsta juojat!
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)