Vilhelmus 15.05.2003 13:46:44 | |
---|
Epäilisin että Vilhelmus on Martti Servo. ;) Voi Jaakko, kuinka oikeassa oletkaan!
Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
 16.05.2003 10:26:06 | |
---|
Mattiin ja Teppoon ja heidän mollaamiseensa liittyen haluaisin vain kommentoida, että äijät tekevät omaa musaansa ja ovat tehneet niin jo vuosikymmeniä. Omassa lajissaan vieläpä aivan laadukasta tavaraa. . Niinpä esim. Baddingin tulkitsema JA ROKKI SOI on kyseisten herrojen tuotoksia,, jytää aikas hyvin.. Servon olen nähnyt kerran provinssirokissa. Teki lähtemättömän vaikutuksen kun oli ensin kuunnellut 2 päivää "ihan tosissaan" soitettua testostereoidi rokkiä yms. wannabe rokkia. Paviliongissa jossa Martin keikka oli tajusin vasta että eihän sitä musaa niin tosissaan pidäkkään ottaa. Rittää että yleisön saa tunnelmaan jonka muistaa lopunikänsä. Siis mulla oli ihan oikeesti hauskaa seurata Maran touhuamista.... Levyjä en kyl oo ostanu mut ehkäpä jokupäivä sekin ihme toteutuu. joo ne välispiikit on aika legendaarista kamaa...... "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
aivokuolio 16.05.2003 11:51:56 | |
---|
mielummin martti kuin linkin park. |
rude 29.05.2003 17:33:10 | |
---|
servo rulaa! just hankin sen levyn. "Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..." |
Veikko 29.05.2003 17:37:28 | |
---|
Epäilisin että Vilhelmus on Martti Servo. ;) Eikä oo, Vilhelmus on Martti Syrjä :)
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Peki 29.05.2003 20:14:48 | |
---|
mielestäni aivan uskomattoman hauska hahmo. ja musiikki myös. hyvin parodioi kaikkia suomi-iskelmän kliseitä. loistava konsepti. erityisesti siksi, ettei ensinäkemällä/kuulemalla tiedä itkeäkö vai nauraa. jotkut näkyy ottaneen tämän vähän turhan vakavasti ;) siinähän se juju tosin piilee. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Nimismies 31.05.2003 14:23:29 | |
---|
Eikä oo, Vilhelmus on Martti Syrjä :) Hoho! Niin onkin(sen vanhan avatarin mukaan). Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
kiriminni 06.01.2011 21:43:37 | |
---|
Servo räväytti Subin mainoksessa sellaiset James Bondi tunnarit,että huh huh. Bondit on ihmeissään.Melkoisia loikkia Servolta vai oliko se stunttimies? |
SiwamieS 06.01.2011 21:51:10 (muokattu 06.01.2011 21:51:18) | |
---|
kiriminni: Servo räväytti Subin mainoksessa sellaiset James Bondi tunnarit,että huh huh. Bondit on ihmeissään.Melkoisia loikkia Servolta vai oliko se stunttimies? Hieno mainos kyllä. Poppirokkipuolelta löytyy muuten tällainen keskustelu aiheesta jossa on vähän tuoreempaakin juttua: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=112984 I wanna see movies of my dreams |