Aihe: Festareiden viinapolitiikka
1 2 3
helmihillo
20.05.2003 13:20:44

Hyvähyvä että sanoit niin. Limsaan voi vaikka blissata sitten sieltä kaljateltasta ostamaansa kaljaa...jos siltä tuntuu.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
ForSakeN
20.05.2003 14:50:29
Ilosaarirockissa tais olla viimevuonna ainakin niin,että siellä rantaalueella, joka tosin kuului festarialueeseen oli mahdollista hörpsiä omia juomia. Tosin ainahan niitä sinne varsinaisellekin festarialueelle saa vietyä. Itse kyllä oon sitä mieltä silti, että jos niitä omia juomia aikoo viedä sinne alueelle, niin perkele viedään ne niissä muovipulloissa tai vaikka litran maitotölkeissä. Sain viime vuonna lasinsirusta käteeni kun satuin istahtamaan nurtsille.
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ! (siis se plugi) :o
Zami
20.05.2003 16:17:55
Viime vuonna Tuskassa sai ihan vapaasti tuoda ja juoda omiaan, sillä ehdolla ettei niitä pulloja lentele lavalle.
helmihillo
20.05.2003 16:28:09

Karmarockin politiikka on viinanarikka ja lasipulloton festarialue.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Breezer
20.05.2003 18:28:07

Ei ainakaan provinsissa, siellä on ns. viinanarikka jossa voi kaataa omat juomiset muovituoppeihin joiden kanssa saa mennä sitten bändejä tsiikailemaan. Nummirokissa on muistaakseen myös sama käytäntö. Kannattaisi muidenkin festareiden siirtyä tollaiseen käytäntöön.

Mutta jos sitä juomaa on se 10-20 pullollista, nii tämäkään käytäntö ei oikeen loistava ole. Tokihan ne voi jättää telttaa, mutta kuka nyt festareille telttaa mukaan ottas...
Breezer
20.05.2003 18:29:13

Kusi salakuljetetaan festarialueelle perinteisesti korvien välissä.. :)

Edit: Testataan.. Toimiiko pikku jippoilu.. Ei toiminut, hyvä :)

Siis oikeesti, oonko mä ainoo jonka mielestä tämä Wuf muistuttaa erehdyttävästi koiraa. Voisin vaikka vannoa... Hmm, ehkä tämä on vain minun päässäni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)