Tuomas 21.01.2016 11:31:30 | |
---|
Liian ilkeä hipiksi. |
Lennu 23.01.2016 15:52:25 | |
---|
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Janizio 29.01.2016 15:02:38 | |
---|
Jahas huomenna saadaan tätä kisaa vähän ns. ensimmäistä kertaa henkiin kuin esikatselupäivä koittaa |
Janizio 31.01.2016 10:15:22 (muokattu 31.01.2016 10:20:48) | |
---|
Suoraan sanoen eivätpäs Esikatselu raatilaiset tuoneet mitään uuttaa. Mitä jo ei oltais tiedetty kun asiaa katsellaan pelkän musavideoden kannalta. Tosin Jaana Pelkosen kommenteille silleen voin antaa, että hän pisteytti juttuja vähän siltä kannalta millä vois pärjätä itse Viisuissa ja uskaltaisin väittää, että Pelkosella voi olla ihan hyväkin haju siitä millä siellä voisi pärjätä. Sen suhteen mitä hän biiseistä sitä nähden sanoi niin oikeastaan mikään ei hirveästi yllättänyt ehkä se että se oli Sandhja, joka oli Saara Aallon kanssa se joiden kokonaisuudella hän näki isoimmat menestymissaumat Viisuissa. |
Tuomas 06.02.2016 21:15:21 | |
---|
Nonni, nysse läks. Saara Aalto esiintyi. Jäi jotenkin vähän valjuksi kyllä mulle. En tiedä onko se studio-ohjaajasta vai mistä kiinni, mutta nyt tosta tuli vähän tommosta loikkimista ja jotenkin...ei nyt kuitenkaan. Liian ilkeä hipiksi. |
Tuomas 06.02.2016 21:20:41 | |
---|
Eikä Herranenkaan lähtenyt kyllä mitenkään. Olenko minä nyt tässä jotenkin tosi kriittinen, ohjaus kökköä vai mikä tässä on? Liian ilkeä hipiksi. |
Bonham 06.02.2016 21:25:06 | |
---|
Juoppis: Eikä Herranenkaan lähtenyt kyllä mitenkään. Olenko minä nyt tässä jotenkin tosi kriittinen, ohjaus kökköä vai mikä tässä on? No mihin noi lähtis, tolla materiaalilla? Ei siinä auta edes hyppelyt. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
blaekie 06.02.2016 21:31:18 (muokattu 06.02.2016 21:43:37) | |
---|
Saara ja Herranen aika valjuja. Stellasta pidin. Tässä potentiaali. Eini ihan jees miljoonapilkissä sun muissa pippaloissa, euroviusuissa ? Not. EDIT: Voi kääk. Tää poppamies Clemso ei oikein sytytä Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Tympee Huttunen 06.02.2016 21:42:13 | |
---|
Jotenkin laulu ihan irrallaan miksauksesta. Kuulostaa karaokelta. Missä vika? |
blaekie 06.02.2016 21:45:15 (muokattu 06.02.2016 21:50:50) | |
---|
Tympee Huttunen: Jotenkin laulu ihan irrallaan miksauksesta. Kuulostaa karaokelta. Missä vika? Jos Clemsosta puhut ? luonnonparannus keinot parempi laji hänelle. EDIT: Jos taas yleisesti tarkoitit, ehkä YLE ei kikkaille millään ylimääräisillä studiokikoilla ? vaan kyseessä on ihan oikeeta livemeininkiä. Tällöin paska kuulostaa paskalta, jos se sitä on ja päinvastoin. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Bonham 06.02.2016 21:50:56 | |
---|
Tää Pää äijät on mielenkiintoinen... muutamia vuosia sitten kaikki näin huono tuli itä-euroopasta. Lähetetään tämä - koko itäinen eurooppa diggaa! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
blaekie 06.02.2016 21:53:39 | |
---|
Bonham: ..- koko itäinen eurooppa diggaa! Mitens länsieurooppa ? :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Tympee Huttunen 06.02.2016 21:53:56 (muokattu 06.02.2016 22:04:54) | |
---|
blaekie: Jos Clemsosta puhut ? luonnonparannus keinot parempi laji hänelle. EDIT: Jos taas yleisesti tarkoitit, ehkä YLE ei kikkaille millään ylimääräisillä studiokikoilla ? vaan kyseessä on ihan oikeeta livemeininkiä. Tällöin paska kuulostaa paskalta, jos se sitä on ja päinvastoin. No Clemso erityisesti, mutta Saara Aallonkin suhteen vähän sama juttu. Ehkä studiokikat tms voisi olla hyväkin juttu. Rakel Liekin ääni on kyllä raastavaa kuunneltavaa. |
blaekie 06.02.2016 22:06:01 (muokattu 06.02.2016 22:15:45) | |
---|
Ennakkoäänissä Saara Aalto, Stella ja Pääaijät kärjessä. Kyllä kun näin ton Saaran esityksen tuossa uudelleen, on se kyllä hyvän laulajan hukkaanheitettyä aikaa. Onhan toi biisi aika surkea. Tympee Huttunen: ..Rakel Liekin ääni on kyllä raastavaa kuunneltavaa. No onneks se ei oo laulamassa EDIT1: No, Stella jatkossa. Kunhan ei sorru liikaa Amy Winehouse maneereihin, ni on se ihan bueno. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Tuomas 06.02.2016 22:30:08 | |
---|
Siinä mielessähän Saara Aalto vois pärjätä, koska mä olen jo unohtanut, miten se biisi ylipäänsä kulkee. Mystisesti Euroviisuissa nimittäin usein pärjää sellainen biisi, joka multa on mennyt täysin ohi vaikka olen katsonut jokaisen esiintyjän. Tää on ehkä kuitenkin epäreilusti sanottu. En tiedä. Jotenkin kaikki jäi vähän valjuksi. Ei kivaa. Liian ilkeä hipiksi. |
barclay 07.02.2016 00:12:56 | |
---|
Naiset jatkoon. Olisin kyllä Saara Aallon sijaan laittanut Herrasen jatkoon mitäänsanomattomalla, mutta kuitenkin No Fearia paremmal biisillä. Mutta seksuaalivähemmistöläisten äänet purivat. Stella Christine oli näistä ehdokkaista aivan omaa luokkaansa. |
Osteri 07.02.2016 09:58:36 | |
---|
Ei tämä ohjelma todellakaan kovin korkeaa viihteen tasoa minulle edusta noilla esiintyjillä ja biiseillä. Etenkin kun tuntuu että Eini oli näistä esiintyjista/biiseistä se vaikuttavin. Tyypillistä Euroviisu renkutusta. En tiedä... Muutama tarkempi kommentti muista: Tosiaan Stella Christina oli aika erikoinen, hyvä ääni laulajalla, ei tosin ole kilpailussa pärjäävän tyylinen biisi. Herrasella myötähäpeän paljon epävireisyyttä laulussa, biisi on muuten tasaisen sujuva ja yllätyksetön. Bändi näytti hyvältä. Saara Aallon joikumisbiisiä en jaksa kuunnella enkä jaksa katsella esiintyjää joka laukkaa uikkareissa lavalla. Osaavan laulajan pohjanoteeraus UMK. - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
LaMotta 07.02.2016 20:00:25 (muokattu 07.02.2016 20:03:32) | |
---|
Juontaja kehui kuinka tänä vuonna on kansainvälinen tarjonta. Eli tasapaksumpaa höttöä. Jos näistä on pakko valita joku niin se on Stella Christine. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
blaekie 13.02.2016 21:48:27 | |
---|
Jahas, eipä täällä kommentointiosastolla suurta kansainvaellusta näytä olevan. Nyt tulen kaapista ulos, ja kerron että tuo Mikael Saaren biisi jotenkin miellytti. Jokin siinä toimii. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
evo 13.02.2016 22:34:20 | |
---|
blaekie: Jahas, eipä täällä kommentointiosastolla suurta kansainvaellusta näytä olevan. Nyt tulen kaapista ulos, ja kerron että tuo Mikael Saaren biisi jotenkin miellytti. Jokin siinä toimii. Mmjoo... khyl Sellainen Alexander Rybak&Geir Rönning- mashup. Menestysmielessä: Gusani veljekset, Rafaela Truda, Milan&Blom, Sandhja, ja toi minkä mainitsit. Mutta selkeästi konservatiivisempi meininki kuin vuosi sitten. No, aina pitää kuitenkin viisuilla... A year has passed since I broke my nose. I should have blown it right from the start. |