tomaattiorava 06.05.2013 16:09:21 | |
---|
dipshit: Kyllä heidän touhuissaan on ihan selkeä logiikka ja toimintamalli. Westboro Babtist Churchin riveistä löytyy liuta lakimiehiä, jotka haastavat kaikki kirkon jäseniin käsiksi käyvät ihmiset oikeuteen ja nettoavat sillä isot summat rahaa. Hautajaisissa/mielenosoituksissa provosoiminen on oiva tapa saada ihmiset menettämään malttinsa ja hyökkäämään fyysisesti seurakuntalaisia vastaan. Eipä ookkaan tullu tuolta kantilta kelattua, kieltämättä ihan näppärää. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
xjas73 10.05.2013 08:32:34 | |
---|
Kuolinsyytutkimus on näköjään saatu päätökseen: http://www.metalinjection.net/slaye … %3A+metalinjection+(Metal+Injection) We've just learned that the official cause of Jeff's death was alcohol related cirrhosis. While he had his health struggles over the years, including the recent necrotizing fasciitis infection that devastated his well-being, Jeff and those close to him were not aware of the true extent of his liver condition until the last days of his life. Contrary to some reports, Jeff was not on a transplant list at the time of his passing, or at any time prior to that. In fact, by all accounts, it appeared that he had been improving he was excited and looking forward to working on a new record. Olen varma, että mpekkanen haluaa sanoa tähän keskusteluun viimeisen sanan, mutta pyydän, älä vuodata lisää henkilökohtaisia ongelmiasi. Ne on varmasti tullut kaikille jo selväksi. |
Antti1997 10.05.2013 09:03:58 | |
---|
xjas73: Olen varma, että mpekkanen haluaa sanoa tähän keskusteluun viimeisen sanan, mutta pyydän, älä vuodata lisää henkilökohtaisia ongelmiasi. Ne on varmasti tullut kaikille jo selväksi. Veit sanat suustani. Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu. |
mpekkanen 10.05.2013 10:10:32 | |
---|
Maksakirroosi on maksasyöpä ja sitä ennen on krooninen maksatulehdus. Maksatulehduksen voi syöväksi muuttaa myös kovat lääkkeetkin,mutta ilmeisesti tässä tapauksessa niillä ei ole ollut merkitystä. Ainoastaan nautittu alkoholi on ollut se joka on sitä maksaa kuormittanut niinkin paljon että krooninen tulehdus on muuttunut kirroosiksi. Hänellähän ei luultavasti ollut loppuaikoina mitään lääkitystä,joka olisi myös kuormittanut maksaa. Onhan se tietysti enemmän rock kun kuolee viinaan kuin että menehtyy sairauteen jota lääkitään todella kovilla lääkkeillä. |
Dropped C 10.05.2013 11:33:50 | |
---|
Eihän se hirveän rock ole, vaan pikemminkin surullista. Mutta en kyllä ymmärrä miksi monet fanit haluavat harrastaa tätä denialismia, että ei se viina voinut olla, mikä Jeffin tappoi. Tämähän on varmaan se "normaalein" ja yleisin tapa päätyä multiin noissa piireissä. |
mpekkanen 10.05.2013 11:56:38 | |
---|
Dropped C: Eihän se hirveän rock ole, vaan pikemminkin surullista. Mutta en kyllä ymmärrä miksi monet fanit haluavat harrastaa tätä denialismia, että ei se viina voinut olla, mikä Jeffin tappoi. Tämähän on varmaan se "normaalein" ja yleisin tapa päätyä multiin noissa piireissä. En minäkään väitä etteikö alkoholilla olisi ollut asiaan osuutta. Ihmettelen vaan miksi joku itselle tärkeä ihminen on kuollessaan itse diagnisoita siten ,että siihen kuolemaan ei voinut vaíkuttaa muu kuin päihteet. Minusta on kummallista jos jonkun idolli on sellainen joka kuoli kuset ja paskat housussa ja sitä vielä itse ollaan ensimmäisenä veikkaamassa,vaikka syitä voi olla muitakin. Kirjoitan edelleen ,että jos on krooninen maksatulehdus niin kovilla lääkkeillä se voi muuttua maksakirroosiksi vaikka ei joisikaan. Tämä on tosin yksilöllistä ja riippuu monesta muustakin tekijästä. |
jannu 11.05.2013 03:39:06 | |
---|
mpekkanen: Minusta on kummallista jos jonkun idolli on sellainen joka kuoli kuset ja paskat housussa ja sitä vielä itse ollaan ensimmäisenä veikkaamassa,vaikka syitä voi olla muitakin. Tiäkkö, aika lailla kaikki kuolee kuset ja paskat housussa. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
novo 22.05.2013 01:43:22 | |
---|
jannu: Tiäkkö, aika lailla kaikki kuolee kuset ja paskat housussa. Paitti jos hirttää ittesä alasti partsilla. Aurinkolasit saa olla silmillä. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |