jannu 12.11.2014 01:16:12 | |
---|
Hirveän ristiriitaiset fiilikset sivustosta. Myyntihommien suhteen puitteet tuntuvat olevan kunnossa, mutta esim soitin on aivan käsittämättömän karu. Missä on volumesäädin? Mulla ei ole esim työkoneessa ääni-interfacen sisäistä mastervolasäätöä, joten Bandcampista kaikki soi aina maksitäböllä, eli yleensä säröllä. Ei tee mieli tsekata oikeastaan mitään uutta sivustolta tuon soittimen vuoksi. Onneksi on SoundCloud. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
JohnJ 12.11.2014 11:26:14 | |
---|
jannu: Missä on volumesäädin? Tämä on kyllä häirinnyt itseänikin. Myöskään mobiilisoftasta ei sitä löydy. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
sticky fingers 12.11.2014 22:11:49 | |
---|
jannu: Hirveän ristiriitaiset fiilikset sivustosta. Myyntihommien suhteen puitteet tuntuvat olevan kunnossa, mutta esim soitin on aivan käsittämättömän karu. Missä on volumesäädin? Mulla ei ole esim työkoneessa ääni-interfacen sisäistä mastervolasäätöä, joten Bandcampista kaikki soi aina maksitäböllä, eli yleensä säröllä. Ei tee mieli tsekata oikeastaan mitään uutta sivustolta tuon soittimen vuoksi. Onneksi on SoundCloud. No onhan tuo nyt sentään SoundCloudia parempi noin miljoona kertaa. Ainakin. Ite tykkään kyllä varauksetta ja oikeastaan tuon volumesädön puutteen hoksaan vasta nyt kun joku siitä mainitsee. En ole osannut kaivata, kun kaikissa laitteissa joissa tota käytän (kännykät, läppärit) on jonkinlainen volyymisäätö olemassa. "Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014 |
Stone 12.11.2014 23:14:31 (muokattu 12.11.2014 23:16:14) | |
---|
sticky fingers: No onhan tuo nyt sentään SoundCloudia parempi noin miljoona kertaa. Ainakin. Ite tykkään kyllä varauksetta ja oikeastaan tuon volumesädön puutteen hoksaan vasta nyt kun joku siitä mainitsee. En ole osannut kaivata, kun kaikissa laitteissa joissa tota käytän (kännykät, läppärit) on jonkinlainen volyymisäätö olemassa. Jokaisella omat suosikkinsa, mutta itse kun leikin 2-3 päivää tuon bandcampin kanssa ja eipä tullut mitään. Eka ongelmani oli se etten saanut lisättyä tiliini pääbändini lisäksi sivuprojektiani. Toisekseen sinne en voinut ladata koneeltani mp3 tiedostoja (error aina silloin), ainoastaan hitaasti Aaltoääni tiedostoja, jolloin pitkäjänteisyyteni loppui. SoundCloud kyllä sopii tässä suhteessa itselleni täydellisesti (helppo kuin mikä ja nopea lataus), loistava paikka! "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
**Back to good old days, when music was real music !!!** |
Eos 13.11.2014 12:34:41 | |
---|
|
Stone 13.11.2014 23:51:09 (muokattu 13.11.2014 23:53:10) | |
---|
Eos: Wav, flac tai aiff, mielestäni tuo on pelkästään hyvä asia. https://bandcamp.com/help/uploading#aiffwavuploadrequirement Minä "puukorva" en juurikaan erota mp3/Wav eroavaisuuksia, mutta tokihan tuo Wav on varmasti parempi ratkaisu, jos joku sitten sen tiedoston sattuisi itselleen lataamaan. Nyt onnistui 2 artistin (miksei useammankin) lisääminen omaan talliin. Piti ensin tehdä luoda uusi tili/ rekisteröityä uudella käyttäjätunnuksella , jolloin sain sen lisättyä ja käytännössä käytän nyt kuitenkin 1:tä tiliä noista. Testaillaan nyt sitten tuota bandcamp sovellusta. Varmaan täällä muusikoiden.net piireissä tuo paikka jotenkin tunnetaan, mutta itselläni fiilis (toivottovasti olen väärässä), että normi musiikinkuluttajalle voi olla vieras sivusto täällä suomessa... "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
**Back to good old days, when music was real music !!!** |
Torniojaws 18.11.2014 14:04:49 (muokattu 18.11.2014 14:06:03) | |
---|
BandCampia on tullut käytettyä jo pidemmän aikaa, muttei sieltä nyt mitään ihmeellisiä tuloja saa. Mutta kuitenkin 50 % kokonaismyynnistä sitä kautta, että ihan OK :) Itse tykkään kun saa lisättyä myös t-paitoja sun muita myyntiin, niin on keskitetysti kaikki. Ainoa kritiikki on hankala hintojen päivityslogiikka, varsinkin jos tekee tyyliin "Joulukuun ajan kaikki hinnat -10 %" tjsp. Pitää joka ikinen tuote käydä käsipelillä venkslaamassa. https://vortech.bandcamp.com/merch |
Exhausted 19.11.2014 08:41:36 (muokattu 19.11.2014 08:42:32) | |
---|
Torniojaws: Ainoa kritiikki on hankala hintojen päivityslogiikka, varsinkin jos tekee tyyliin "Joulukuun ajan kaikki hinnat -10 %" tjsp. Pitää joka ikinen tuote käydä käsipelillä venkslaamassa.
Voihan sinne tehdä alennuskoodeja. Itse jakelin muuten viime CRP:n levyn kyljessä paperisia alennuskoodeja jolla sai ladattua yhden ekstrabiisin. Bandcampin seurannan mukaan vain joka kymmenes kävi lataamassa ekstrabiisin, että aika paljon tuli tehtyä turhaa työtä... |