Aihe: Miten menestyä?
1 2 3
Numb
02.05.2011 20:13:43

Krice: Tee hyvää musiikkia, jos ei tule menestystä niin olet tehnyt huonoa musiikkia.

No ei nyt ehkä ihan näin :D

Mutta ehkä vaikka näin: Tee sopivaa musiikkia, ja ole oikeaan aikaan oikeassa paikassa tekemässä oikeita asioita. Jos ei tule menestystä, et ole tehnyt sopivaa musiikkia tai ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa tai tehnyt oikeita asioita; tai sitten joku yhdistelmä edellisistä.
Tero Vaara soitti Eruptionin
lurkki
02.05.2011 20:21:53
Kyl jos Teuvo Loman ja Teuvo Hakkarainen tekis nyt dueton niin möisihän se.
Tolta pohjalta jos lähdet...
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
StJerky
03.05.2011 08:53:18
Herbaliser: Olen tässä kolmenkympin kriisiä läpikäydessäni havahtunut huomaamaan, että yli 10 vuotta on vierähtänyt niistä varhaisnuoruuden päivistä jolloin haaveilin ja oikeasti myös uskoin joskus vielä menestyväni musiikilla. Se haave on kadonnut jonnekin perheen, kodin ja työpaikan Bermudan kolmioon. Mutta nyt olis korkea aika tehdä asialle jotain. Miten edetä?

Tähtäin on siis oikeasti korkealla, lähinnä kuulijamäärillä ja rahavirralla mitattuna. Potentiaalia löytyy, kontakteja ei, eikä yleensäkään samaan päämäärään tähtääviä tyyppejä ympärillä. Vaatiiko menestyminen kovaa työtä, ovelaa bisnes-älyä, oikeisiin tyyppeihin tutustumista, itsensä myymistä ahneiden korporaatiobossejen pelinappulaksi, moukan tuuria, vai mitä? Heitelkääs ajatuksia ja näkemyksiä (kokemuksia ei varmaan monella m.nettiin kirjoittelevalla ole :P)

En tiedä. Mutta sen tiedä että kiire on. Ennen kuin ehdit edes huomata olet yli 40. Ja luultavasti sitten vielä nopeammin yli 50. Aloita tänään, mitä aiotkin aloittaa. Huomenna on liian myöhäistä.
zxcasdqwe
03.05.2011 16:36:36
rapture: ei se gagakaan kovin nuori ollut kun alkoi menestyä mutta takana oli tietenkin suhteita ym taustatyötä

No jos mimmi täyttää 25 tänä vuonna, niin on se mun mielestä ollut aika nuori tohon sen menestyksen määrään nähden :-)
EilaPertti
03.05.2011 17:09:34
rapture: ei se gagakaan kovin nuori ollut kun alkoi menestyä mutta takana oli tietenkin suhteita ym taustatyötä

Joo, jotain 23. Ihan vitun ikäloppu. Jos ei viimeistään lukioaikana breikkaa niin kannattaa musatouhut feidata ja hakea kauppikseen. Nykyään ei edes saa pesää jos sanoo soittavansa bändissä, joten kannattaa sanoa että elättää itsensä pokerilla.
Herbaliser
03.05.2011 17:29:14
Krice: Niin, kaikki on persoonallisia. Jos oikeasti pohdiskelet tuollaisia niin kannattaisiko palata perusasioiden ääreen eli siihen musiikkiin. Tee hyvää musiikkia, jos ei tule menestystä niin olet tehnyt huonoa musiikkia.

Musiikki tietenkin on olennaisinta, mutta niinkun joku täällä jo sanoikin, jos vaan heittää biisin myspaceen ja jää odottelemaan managerin puhelinsoittoa, saa sitä sekä menestystä varmaan odottaa jonkun tovin. Ja monen bändin menestys selittyy enemmän tai vähemmän ulkomusiikillisilla asioilla, joku Kiss tai sex pistols olisi tuskin ollut samanlainen ilmiö jos tyypit olis pukeutunut farkkuihin ja kauluspaitaan. Ja uskoisin että tänä päivänä se on vielä tärkeämpää.
-Cale
03.05.2011 20:05:40
Herbaliser: ... mutta ne ovatkin sitten joutuneet ansaitsemaan menestyksensä enemmän työtä tekemällä. Se ei ole oikein mun juttuni.

Haluat siis menestyä mutta et ole valmis tekemään töitä sen eteen? Onnea valitsemallesi tielle.
Wradlin
03.05.2011 21:26:22
Ei kukaan menesty nettiin kirjottelemalla. Kantsii vaikka lukea nuita elämäkertoja/historiikkejä niin näkee mitä ne menestyneet tyypit ovat tehneet menestyksen eteen.
Herbaliser
03.05.2011 23:41:04
-Cale: Haluat siis menestyä mutta et ole valmis tekemään töitä sen eteen? Onnea valitsemallesi tielle.

Nimenomaan, ja kiitos :)
Herbaliser
03.05.2011 23:45:15
Wradlin: Ei kukaan menesty nettiin kirjottelemalla. Kantsii vaikka lukea nuita elämäkertoja/historiikkejä niin näkee mitä ne menestyneet tyypit ovat tehneet menestyksen eteen.

Olen kyllä itse kokenut nettifoorumit ja yleensäkin netin paljon tehokkaammaksi kuin kirjojen lukemisen, koska täällä voi saada vastauksia kirjoja jo lukeneilta, eikä sitten tarvitse itse lukea kauheeta määrää opuksia. Olettaen tietty, että vastaajat ja muut keskustelijat ovat liikkeellä asiameiningillä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)