Aihe: Mitä julkkikset kuuntelee?
1 2 3 4
Jii-Gee
08.03.2009 16:30:39

Ja Tarsahan kävi tanssimassa James Ruskean kanssa oikein lavalla asti tässä taannoin.

Juu,ja muistaakseni spiikkas artistin sisään tyyliin 'and now comes Mr John Brown'..
Torsti Suomi
09.03.2009 11:20:29
Tämä onkin hyvä ketju. Saa itselle jotain ideoita musiikin kuunteluun, kun seuraa julkkiksia niiden touhuissa.
Mr. Moonbeam
12.03.2009 12:30:33 (muokattu 12.03.2009 12:30:58)
loosah: Oon aika varma, että Timo Soini kuuntelee Rammsteinia ja Kraftwerkiä, koska ne on saksasta.

En tiennytkään Timo Soinin olevan saksalainen.
Silppuri
12.03.2009 20:04:24

Jim carrey kuuntelee cannibal corpsee.

Hyvät moovit sillä ainakin on... :)

"I'm sorry. Is Greg here?"
*moshaa*
"Thank you!"
"I havent slept since I woke up."
Simo78
12.03.2009 22:34:21
Mr. Moonbeam: En tiennytkään Timo Soinin olevan saksalainen.

No joo kyll mä luulen, että se kuuntelee Popeda, Frederik, Eppu Normaali-akseli. Koska ne on Suomesta;-)
Cygnet
13.03.2009 13:29:51
Simo78: No joo kyll mä luulen, että se kuuntelee Popeda, Frederik, Eppu Normaali-akseli. Koska ne on Suomesta;-)

Paskat. Status Quoa se fanittaa, luin jostain haastattelusta. Kuulemma oli nuorempana sillä ollut Rick Parfitt tyylinen letti.

Vois kyllä periaatteessa luulla, että Suomi-bändejä kuuntelis, mutta ei vissiin.
Bonham
13.03.2009 15:31:49
Mä kuuntelen just ny Tuomoa!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mook
13.03.2009 16:25:12
Olli Rehn kuuntelee bluesrockia. Esko Aho taas sanoi kerran telkkarissa hänen lempibiisinsä olevan Muuttuvat laulut, tosin en enää muista kenen laulamana.
RauliHerttua
21.03.2009 19:15:27

Maisteri Frangen on monessa haastattelussa sanonu lempibändinsä olevan Eläkeläiset. Tämähän on tietysti loogista koska Eläkeläiset on coveroinu Alivaltiosihteerin Tahdon Olla Tarvajärvi-biisin.
Jos minä joskus jotakin niin kaikki ja aina.
Tigerstedt
21.03.2009 19:27:50

Tony Blairin lempparibiisi on King Crimsonin 21st Century Schizoid Man. Aika jees valinta.
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
lamppuu
27.03.2009 18:47:19
Katoin E-ohjelmia subista ja kuulemme Sammy Hagar kuuntelee Sammy Hagaria
For relexing times, make it suntory time
Lonesome
27.03.2009 19:18:25
Ensin Matti mainitsi fanittavansa suomalaista musiikkia, joko Nightwishiä tai Lordia -- en nyt kuollaksenikaan muista kumpiko juuri sillä hetkellä oli enemmän tapetilla ja siten uskottavampi valinta. Toisena hän mainitsi "jonkin Joni Mitchellin levyn", jota kuunteli 70-luvulla, mutta jonka nimeä ei muistanut. Kolmatta valintaa "ei juuri nyt tullut mieleen".

No, se kolmas lienee nykyisin 69 Eyes.

No, olihan se vaikea kysymys.

Oli. :)
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett
BigPapa
27.03.2009 20:41:02 (muokattu 27.03.2009 20:41:15)

Julkkis, täh!!! Mikä se sellanen on.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
elais
27.03.2009 20:45:38
Beelsebub: Ei kun se kuuntelee Oasista. Eikö se Frangen ollut joka on ihan Soundissakin kirjoittanut Oasiksen levyistä levyarvosteluja? Olihan se Frangen vai kuka se sitten oli?

Mulla on itse asiassa kaapin pinnassa kiinni Frangenin arvio Standing On The Shoulder Of Giantsista. Antoi neljä tähteä. :)
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Cimble
10.04.2009 09:18:35
Torsti Suomi: Tämä onkin hyvä ketju. Saa itselle jotain ideoita musiikin kuunteluun, kun seuraa julkkiksia niiden touhuissa.

Hehe, hyvin sanottu! :) Hei, tänne ollaan saatu jo noin 60 kirjoitusta! Kippis!
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti...
rintapek
11.04.2009 00:14:12

Tuntemani julkimot kuuntelee sitä mitä huvittaa tai sit sitä mitä radio soittaa.
Se, et joku on julkimo ei tarkoita sitä, että hää lakkaisi olemasta ihminen.
One kind of music only - the good kind
Wolfgang
13.04.2009 19:40:04
rintapek: Tuntemani julkimot kuuntelee sitä mitä huvittaa tai sit sitä mitä radio soittaa.
Se, et joku on julkimo ei tarkoita sitä, että hää lakkaisi olemasta ihminen.

Entäs ne joita et tunne? Ootko varma etteivät oo lakanneet olemasta ihmisiä ja näin ollen kehittäneet musiikkimaustaankin jotain yli-inhimillistä? Kysynpähän vaan...
Don't think twice it's all right.
Anarkiapurilainen
15.04.2009 01:35:59

tsugaru: Eipä ihme. Polkaisihan Nyberg juontajan uralleen vauhtia Hotelli Soinnusta yhteistyönä Akimoffin Liisan kanssa.

Nyberg on vanha punkkari ja kirjoitteli mm. Kaaos-zineen 80-luvun alkuhämärissä.
matales
15.04.2009 10:49:47
Jere Lehtisellehän taitaa ainakin Bodomit mennä, ja muutenkin tuo hevanderipuoli. Joskus muistan kuulleeni haastattelunki jossa ukko tuumi miten pukuhuoneessa oli joukkuetoverit kantria kuunnellessaan naureskellu että miten sitä pitää tuommoista lasten musiikkia kuunnella.
I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough water! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries! -Frenchman
Musta Arkipyhä
15.04.2009 11:11:37
matales: joukkuetoverit kantria kuunnellessaan naureskellu että miten sitä pitää tuommoista lasten musiikkia kuunnella.

Mielenkiintoista kuulla ,että joillakin ilmeisesti edelleen on asenne musiikkiin kuin hamalta 50-luvulta:"rokki on nuorten musiikkia ja paholaisesta".Ei herregud!

Tällaset kommentit kuuluu meitsillä sarjaan "toivottavasti katoavaa kansanperinnettä".
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)