Antroid 20.12.2008 15:25:49 | |
---|
Satrianin uusin. Mies on vääntänyt 2 levyä melkoista kuraa putkeen. Joten päätti rahastaa Coldplayta että saa vahaa kaljuunsa...*Duck and cover* |
Herrah 20.12.2008 15:57:11 | |
---|
Miks meikäläinen tästä levystä tykkäsi paljon? Kaikki on tätä vastaan vaan meikäläisen toinen In Flames levy oli kyllä vain positiivista pullollaan. Tosin nuo loppupään kappaleet ei aluks auennu vaan kuuntelemalla siitä ihan hyvä tuli. Dislike varmaan johtuu siitä että Whoracle oli mun kirjoissa viimeinen loistava IF-levytys, siitä lähtien ollaan menty alaspäin. CC oli pieni kasvojenkohotus kauhean STYE:n jälkeen mut uusin meni vauhdilla pöpelikköön. |
ROTESTILAULAJA 20.12.2008 22:21:13 | |
---|
Ari Koivunen -ilmiö. En vaan voi käsittää miten idolssi kilpailun voittajasta luodaan "hevi"stara...no tietty kun on suuri markkinointikoneisto vääntämässä. Maailman paras biisi on vielä tekemättä..en tiedä milloin saan sen luotua! |
-J.- 21.12.2008 13:27:44 | |
---|
Dislike varmaan johtuu siitä että Whoracle oli mun kirjoissa viimeinen loistava IF-levytys, siitä lähtien ollaan menty alaspäin. CC oli pieni kasvojenkohotus kauhean STYE:n jälkeen mut uusin meni vauhdilla pöpelikköön. Claymanhan on vielä ihan loistava! Ensimmäinen IF kosketus ja nappas. Siitä eteenpäin, STYE: löytyy omat hyvät puolensa ja CC on jo sitten jopa parempi kuin ASOP. Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut. |
Herrah 21.12.2008 13:53:02 | |
---|
Claymanhan on vielä ihan loistava! Ensimmäinen IF kosketus ja nappas. Siitä eteenpäin, STYE: löytyy omat hyvät puolensa ja CC on jo sitten jopa parempi kuin ASOP. Colony ja Clayman on vielä ihan hyviä levyjä, mutta kaukana Whoraclen loistavuudesta. RtR:llä kahlattiinkin jo polvia myöten paskassa Cloud Connected-tyyppisillä ratkaisulla, missä säkeistöt mentiin C:tä rämpyttämällä ja Anders hönki huonontuneella ilmaisulla jotain päälle. STYE:n ainoa oikeasti kova biisi on F(r)iend. |
Topa- 21.12.2008 13:58:11 | |
---|
Metallica... |
TheNamelessGuy 21.12.2008 16:27:02 (muokattu 21.12.2008 16:27:38) | |
---|
Colony ja Clayman on vielä ihan hyviä levyjä, mutta kaukana Whoraclen loistavuudesta. RtR:llä kahlattiinkin jo polvia myöten paskassa Cloud Connected-tyyppisillä ratkaisulla, missä säkeistöt mentiin C:tä rämpyttämällä ja Anders hönki huonontuneella ilmaisulla jotain päälle. STYE:n ainoa oikeasti kova biisi on F(r)iend. Minusta Jester Race on ainoa oikeasti toimiva levy, Whoracle on jo paljon tylsempi (myöhemmistä puhumattakaan). Fridénkin on mielestäni varsin tylsä ja rasittava laulaja (ihme voihkintaa). Joo nyt meni kyllä vähän ohi aiheesta. Itselleni ei muistaakseni ole tämänvuotisista sattunut kovia pettymyksiä. |
hevari666 22.12.2008 16:34:03 (muokattu 22.12.2008 16:34:14) | |
---|
Testamentin uusin. Odotukset oli taivaissa, tuloksena oli ihan OK-tason mukathrashia. Vuoden suurin musapettymys ei kuitenkaan ollut mikään levy, vaan Hiraxin ja Exciterin suomenkiertueen peruuntuminen. Tosta ei vaan pääse yli, ei sitten millään... (Älkää tarttuko tohon Exciteriin) HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Tithonus 22.12.2008 19:03:15 | |
---|
En kyllä ymmärrä miten kovat odotukset ihmisillä oli Death Magneticia kohtaan, itse odotin St.Angerin tasoista levyä ja yllätyin positiivisesti. Hyvä levy. Judas Priestin levy oli pienoinen pettymys. |
Mursukanta 22.12.2008 19:29:27 | |
---|
Vuoden pahin pettymys olin minä itse. En pystynyt tekemään mitään hyvää tänä vuonna vaikka yritin. Niin perkeleesti yritin. |
Karipiirto 22.12.2008 23:53:24 | |
---|
Vuoden pahin pettymys olin minä itse. En pystynyt tekemään mitään hyvää tänä vuonna vaikka yritin. Niin perkeleesti yritin. Nooh, piristy. Saithan sinä ainakin minut nauramaan noilla mursukuvillasi ja se jos mikä on hyvä juttu. :) Allekirjoitus työn alla. Palataan asiaan pian. |
Mursukanta 23.12.2008 00:01:05 | |
---|
Nooh, piristy. Saithan sinä ainakin minut nauramaan noilla mursukuvillasi ja se jos mikä on hyvä juttu. :) Ei tää oikein toimi nyt noin. Tää on vähän sama kun: "Sun kirjoittama kirja oli ohut ja aivan paska mutta onneks nää kannet haisi vähän päärynälle" |
Dropped C 23.12.2008 00:07:20 | |
---|
Ei oikeestaan mikään, kaikki levyt mitä ostin oli vähintäänkin kohtalaisia ja esim. Mehtallica oli jo 100% varmuudella pettymys etukäteen. |
mah mun 26.12.2008 19:21:36 | |
---|
Musta toi Triviumin Shogun oli aika pettymys :( Ei ollu todellakaan nin kova kolme aikaisempaa. En allekirjoita |
kemppma 27.12.2008 11:06:40 (muokattu 27.12.2008 11:08:43) | |
---|
Vuoden pahin pettymys oli se kohtelu, minkä Uriah Heepin loistava uusi albumi Wake the Sleeper suomalaiselta rockmedialta sai. Kun eivät nämä riitikot pystyneet sitä teilaamaan "paste-copy" -systeemillä vanhoista kritiikeistä niin päättivät olla täysin hiljaa. Minusta todella raukkamaista ja todistaa vain sen, mitkä arvot siellä rokkitoimituksissa jylläävät. Edelleen. Jo vuosikymmenien ajan. Uuden vuoden lupaus: en lue enää koskaan yhtään suomalaista "rock"-lehteä, ellei vessassa satu muuta paperia olemaan. Tulen loistavasti toimeen ilmankin. Ou jee soo ist das leeben |
lethus1 27.12.2008 11:22:30 | |
---|
Uuden vuoden lupaus: en lue enää koskaan yhtään suomalaista "rock"-lehteä, ellei vessassa satu muuta paperia olemaan. Tulen loistavasti toimeen ilmankin. Samaan oon pyrkinyt jo pitkään itse. Vuoden pettymys: luin vahingossa kaverin Rumbaa. Vompatti |
Thet 28.12.2008 01:17:34 | |
---|
Volbeat Guitar gangsters & Cadillac blood Kaksi aiempaa levyä oli oikein kovaa kamaa, mutta tähän petyin aika kovaa. Nimikkobiisi taisi olla ainoa joka jollain tavalla muistutti niistä hyvistä biiseistä joita aiemmilla levyillä oli, mutta muut oli aika keskinkertaista lässytystä. Eipä oo pahemmin pyöriny mun soittimessa. Legen... wait for it ...dary! Legendary! |
samsonov 28.12.2008 01:45:13 | |
---|
Volbeat Guitar gangsters & Cadillac blood Kaksi aiempaa levyä oli oikein kovaa kamaa, mutta tähän petyin aika kovaa. Nimikkobiisi taisi olla ainoa joka jollain tavalla muistutti niistä hyvistä biiseistä joita aiemmilla levyillä oli, mutta muut oli aika keskinkertaista lässytystä. Eipä oo pahemmin pyöriny mun soittimessa. Pakko komapata. Radio rokkia kun on kuunnellu ni pakostaki mielenkiinto heränny ku ihan överisti hypettävät Volbeattia. Sitte hain levyn (kirjastosta) ja hohho ku oli tylsää. Ei nappaa ei yhtää, just sana lässytys kuvaa hyvin. "Peli on raakaa, mutta julmaa" |
Jokunen 28.12.2008 06:45:21 | |
---|
Pahin pettymys oli itsellenikin Volbeatin uusin. Meininki väsähti jotenkin täysin kahteen edelliseen verrattuna. Muutaman kuuntelukerran jälkeen jäänyt aika pahasti hyllylle pölyttymään. Metallican uusin sen sijaan oli ihan hyvä levy. En oikeastaan etukäteen odottanut yhtään mitään. Alun tehosoiton jälkeen kuuntelu on tosin jäänyt aika paljon vähemmälle ja kiitos Radio Rockin, pari biisiä tulee skipattua ihan suoraan. Stam1nan Raja ei iskenyt myöskään, mutta en loppujen lopuksi tykännyt UKK:stakaan älyttömästi. Debyytti oli vaan liian kova. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
TheNamelessGuy 28.12.2008 21:53:23 | |
---|
Millencolin - Machine 15 Järkyttävän tylsää verrattuna esim viime levyyn. Tässä ei taida olla yhtään oikeasti hyvää kappaletta, todella keskinkertaista pop-punkkia (huonompaan suuntaan tyyli muuttunut mielestäni). Kerran olen läpi kuunnellut ja sekin teki tiukkaa, sen jälkeen on lähinnä pölyttynyt hyllyssä. En kyllä tätä olisi ostanutkaan mutta satuin voittamaan kilpailussa yhtyeen sivuilla. :D |