Aihe: Onko tämä nyt sitten oikein?
1 2 3 4
Pitkavirta
25.06.2008 14:49:58 (muokattu 25.06.2008 14:50:44)
Ah, ai nyt emme saa kuulla mitä helmiä sulla jäi varastoon. Nyyh. Se että Negative saa sun mielestä jotain aikaan (?), ei tarkoita ettei heitä saisi kritisioida - tai kevyesti "dissata". Kyllä Jonne "teen mitä huvittaa" Aaron sen kestää, vai?

Eiku musta nää on vaan hauskoja, kun unohdetaan et kautta aikain rockmusiikin parissa menestyvillä, etenki nuorilla kukoilla tuo kaikenlainen sekoilu korreloi aika pitkälle sen menestyksen määrän kanssa.. Ja kun kaikki matkii vähän ketä sattuu, saadaan toisaalta säilyvä, toisaalta myös kehittyvä kulttuurin muoto. (Siitä esikuvien matkimisesta)

Mut tiedän kyl, mitä meinaat eikä mulla oo mitään "tee ite perässä ja tuu sit nettiin aukoo" -asennetta. Bonham, Kivi ja Roksennus tuossa kiteyttivätkin hienosti samantyyppisiä ajatuksia mitä itsekin hahmottelin.
Pitkavirta
25.06.2008 14:52:07
Iiks, kamalaa. Mitä tästä seuraa? Seuraavalla keikalla näin? http://www.crookston.k12.mn.us/chs/ … sem2/just4fun/pics/monkey%20poo.jpg

GG Allinit :D
Sir Härö
25.06.2008 15:14:59 (muokattu 25.06.2008 15:20:31)
Tuossahan tuo sanoo heti alussa että . Mitä epäselvää tässä nyt on?

Mäkin sanoisin noin jos olisin yhtä neiti kuin Jonne.

Se elättää itsensä ja aika monta muuta omalla musiikillaan... luulisi edes tämän seikan menevän "Muusikoiden netissä" jotenkin jakeluun, vaikkei se musa itselle putoaisikaan.

Lyön vetoa, että lyöt minua, mikäli lavalta räkäisen sinua.
Lennu
25.06.2008 15:21:44

Lyön vetoa, että lyöt minua, mikäli lavalta räkäisen sinua.

Pitäisköhän lauantaina testaa, vaikka siinä Äidin Pikkupojan jälkeen.
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
Sir Härö
25.06.2008 15:24:22
Pitäisköhän lauantaina testaa, vaikka siinä Äidin Pikkupojan jälkeen.

Mä tuun lavalle räkimään, jos sopii?
Kailis
25.06.2008 15:25:47

Nih, ja käännä toinen poski kans. Ho ho!
Naama-amis
25.06.2008 15:40:21
Turhaa esikuvien apinoimista tuo teennäinen hällä-väliä -asenne, sanon mä.

Milläs anturoilla monitoroidaan kenen hällä-väliä asenne on for real ja kenen ei ;) Syljeskelkööt yleisön päälle jos mieli tekee ja semmonen tuntuu luonnostaan kuuluvan siihen omaan olemiseen, ite en kyllä niin välittäis, kun yskösliinatkin on keksitty..
Tinttan tanttan Taneli, Tanelin pusseja paleli. Taneli hyppäsi karsinaan, pussejansa parsimaan.
Pitkavirta
25.06.2008 18:37:30 (muokattu 25.06.2008 18:38:15)
Kaksi M.netiinkin rekisteröitynyttä makuuhuonekitaristia uskaltautui kesäfestivaaleille.

-hei! älähän pitkätukka töni siinä, koitan kattoa rauhassa esitystä.
-kauheeta lirkutusta tuon pelleasuisen liikehdintä
-niionki. ei kai tuo hippi, himskatti vieköön sylje?
-näköjään! juoko tuo yks luutunränpyttäjä tuolla alkoholia?!
-joo hyi kauhee, sehän vielä meikkaa!
-kah, alkaa sataa, mennään sinne intternettiin kertomaan miten kaameeta melua kuultiin.
Sir Härö
25.06.2008 19:40:56
Kaksi M.netiinkin rekisteröitynyttä makuuhuonekitaristia uskaltautui kesäfestivaaleille.

-hei! älähän pitkätukka töni siinä, koitan kattoa rauhassa esitystä.
-kauheeta lirkutusta tuon pelleasuisen liikehdintä
-niionki. ei kai tuo hippi, himskatti vieköön sylje?
-näköjään! juoko tuo yks luutunränpyttäjä tuolla alkoholia?!
-joo hyi kauhee, sehän vielä meikkaa!
-kah, alkaa sataa, mennään sinne intternettiin kertomaan miten kaameeta melua kuultiin.

Ei kai tuosta nyt kyse ollut. Itse en menisi keikalle artistin syljettäväksi. Ennemmin murran nilkkani pitissä.
Roksennus
25.06.2008 19:58:20
Ei kai tuosta nyt kyse ollut. Itse en menisi keikalle artistin syljettäväksi. Ennemmin murran nilkkani pitissä.

Itsehän olen käynyt rokkikeikoilla missä on yleisön sekaan lentänyt kaikenlaista, kitaroita, rumpukapuloita, vettä, vesipulloja, artisteja... Jalkoja on murtunut, mustelmia tullut ja tavaroita kadonnut. Eli mahdollisuus suuremmallekin onnettomuudelle on aina olemassa kun rokkikeikoista puhutaan.

Ja kun artisti sylkäisee vahingossa jotakuta pläsiin niin itku tulee... voi voi...

Pointti tässä kai on se että rokatessa roiskuu.
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Sir Härö
25.06.2008 21:12:14 (muokattu 25.06.2008 21:13:40)
Itsehän olen käynyt rokkikeikoilla missä on yleisön sekaan lentänyt kaikenlaista, kitaroita, rumpukapuloita, vettä, vesipulloja, artisteja... Jalkoja on murtunut, mustelmia tullut ja tavaroita kadonnut. Eli mahdollisuus suuremmallekin onnettomuudelle on aina olemassa kun rokkikeikoista puhutaan.

Ja kun artisti sylkäisee vahingossa jotakuta pläsiin niin itku tulee... voi voi...

Pointti tässä kai on se että rokatessa roiskuu.

Pointti on se että mun silmään kun ois tullu niin keikka olisi keskeytynyt laulajan pahoinpitelyn takia. Nyt itkisin iltalehdessä "Ei ollu tarkotus ja kuuluu asiaan."

Siis ihan aiheesta tossa valitetaan. Jonnen keikoilla käy vissiin aika hyvin mukuloita? Oisko mukavaa jos jonne sylkisi tosifani97:n päälle?
Pitkavirta
25.06.2008 21:42:32

Maailma olis kiva paikka jos aina sais valita mistä suunnasta se kakka kaatuu! :)
Bonham
25.06.2008 21:46:10
Pointti on se että mun silmään kun ois tullu niin keikka olisi keskeytynyt laulajan pahoinpitelyn takia. Nyt itkisin iltalehdessä "Ei ollu tarkotus ja kuuluu asiaan."

Siis ihan aiheesta tossa valitetaan. Jonnen keikoilla käy vissiin aika hyvin mukuloita? Oisko mukavaa jos jonne sylkisi tosifani97:n päälle?

Sä kun tunnut tietävän, niin kerro millaisia ne tosifanit on? Millaisia teidän bändin tosifanit on??
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Ronsto
25.06.2008 21:54:21

http://www.youtube.com/watch?v=Q4hCKVZL8Ys#

Jonne sais ottaa tästä mallia.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY!
Sir Härö
25.06.2008 22:03:58
Sä kun tunnut tietävän, niin kerro millaisia ne tosifanit on?

"Tosifani97" on tässä tapauksessa se, joka fanittaa ko. bändiä ja pitää Jonnea maailman hienoimpana. Hienoa maksaa lipusta rahaa, mennä eturiviin nimmarin toivossa ja sitten tulee tervainen klimppi silmään.

Millaisia teidän bändin tosifanit on??

En usko että sellaista edes on. Tavallisilta ihmisiltä vaikuttavat. Kuinni?
Roksennus
25.06.2008 22:20:09 (muokattu 25.06.2008 22:22:32)
"Tosifani97" on tässä tapauksessa se, joka fanittaa ko. bändiä ja pitää Jonnea maailman hienoimpana. Hienoa maksaa lipusta rahaa, mennä eturiviin nimmarin toivossa ja sitten tulee tervainen klimppi silmään.

Se Tosifani97 olis äärimmäisen iloinen jos tulis Jonne klimppi silmään. Tai jos ei iloinen niin tuskinpa ainakaan kovin vihainen.

Sinähän et Negativesta tykkää mutta mites sit kun olet oman suosikkibändisi keikalla ja laulaja räkäsee sun päälle? Nouset lavalle ja hakkaat sen?
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Sir Härö
25.06.2008 22:24:56
Se Tosifani97 olis äärimmäisen iloinen jos tulis Jonne klimppi silmään. Tai jos ei iloinen niin tuskinpa ainakaan kovin vihainen.

Fakta otettu vastaan.

Sinähän et Negativesta tykkää mutta mites sit kun olet oman suosikkibändisi keikalla ja laulaja räkäsee sun päälle? Nouset lavalle ja hakkaat sen?

Missä kohtaa sopimusta mainitaan etten pidä negativesta? Ehkä en hakkaisi oikeasti ketään. Katso vaikka omakuvani. Olisin ehkä vihainen ja fiilikset menisivät.
sedative
26.06.2008 00:13:37
Jotenkin tää keskustelu antaa raadollisen todenmukaisen kuvan rockmusiikin tilasta nykyään. Eikös siihen alunperin kuulunu jonkinmoinen kapina, vai olenko Simo Rantalaisen tavoin antanut itselleni vain kertoa näin? Auktoriteetteja ei kumarrella ja valtavirtaa vastaan...? Jepjep.
Nyt Jonnea ollaan naulaamassa seinälle, kun on sylkeä lentänyt kesken keikan jonkun tauluun. Hyvänen aika sentään. Ensinnäkin, mitä helvettiä siellä rään kantaman etäisyydellä tekee tyyppi, joka ei selvästikään diggaile bändiä tarpeeksi, että sivuuttaisi koko jutun fiiliksissään? Itse en pidä räästä niin kovin, mutta enpä ole tunkemassa sinne eturiviinkään. Pitit eivät myöskään nappaa, mutta niistäkin tajuan pysyä kaukana. Ja silti on ollut ihan kivaa.
Kohta joku taas sanoo, että töissähän tuo oli. Sitä suuremmalla syyllä pitäisi tietää mitä siihen meininkiin kuuluu, ja sitäpaitsi siinä, missä muut maksavat päästäkseen eturiviin syljettäväksi, tälle jätkälle maksetaan. Että turpa kiinni.
Toiseksi, mikä tässä nyt on sitä rockia, että tämä sankari rupeaa lehdessä kumartelemaan ja pyytelemään anteeksi noin mitätöntä juttua? Saatana, kun nykypäivänä ei minkään voi vaan antaa olla! Kaikkea pitää selitellä ja puida ja vääntää ja nykyään rokkarit lähtevät siihen mukaan.
- En rupea itseäni muuttamaan sen takia, että joku ei tykkää sanomisistani. Olen aina sanonut lavalla... Siinäkö se oli?! Kaveri muisti pahoitteluidensa lomassa, että saakeli, tässähän piti olla vaarallinen rocktähti! Rasmuksen keikalla on vaarallisempaa; lentävät Leathermanit ja kaikkea...
Ja omalta lavaltanihan en sylje, koska pidän sitä typeränä, mutta ei se kovasti minua rassaa, jos joku muu niin tekee, eikä sen nyt ainakaan pitäisi olla uutiskynnystä ylittävä asia. Johan se jo pariin otteeseen todettiin, että rapatessa roiskuu. Jonnea on vaan niin helppo vihata ja sehän tässä se punainen lanka taitaa olla. Tälläkin foorumilla luulisi niitä rockhenkisiä hahmoja jonkun verran olevan, mutta niin vain on päässyt lähtökohdat unohtumaan. Tää on nyt sitä aikaa, kun Lordi vei euroviisut ja NRJ:llä soi hiivimetalli....
Always remember to pillage BEFORE you burn.
Sir Härö
26.06.2008 00:32:19
LORDI!

Selvästikään ei mennyt oma pointtini perille. "Missä sun bändis on?" jne...

Ei minua oikeastaan edes kiinnosta vaikka Jonne Aaroni puhaltaisi aivonsa pihalle nenän kautta lavalta jonkun syliin. Tai no vois se ihan siistiä olla.

Taidan mennä tonne purjeveneilijoiden.nettiin uhoamaan uusista bustereista...
Pitkavirta
26.06.2008 02:54:09
Jotenkin tää keskustelu antaa raadollisen todenmukaisen kuvan rockmusiikin tilasta nykyään. Eikös siihen alunperin kuulunu jonkinmoinen kapina, ... Auktoriteetteja ei kumarrella ja valtavirtaa vastaan...? Jepjep

hienosti sanottu. mulla on puskenu ihan samankaltaisia ajatuksia. no, tää on nyt se nykyaika.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)