Aihe: Saako M.Netissä missään keskustella Ari Koivusesta?
1 2 3 4 511 12 13 14 15
supershitty666
23.06.2008 23:24:58
Siis SDJ (melkein ku SRV!) sanoi pikaviestissä näin AK:n bändiin liittymisestä:

Moi,

en menis, kun en pystyisi hoitamaan tuota tonttia syystä, etten päivätöitä lopettaisi, enkä omaa bändiäni.

Muuten kyllä, jos ottaisivat. Duuni on duunia. Aria en ottais omaan bändiin, koska taso laskisi valtavasti.
oulukyllosa
23.06.2008 23:32:14

Jos joku on persoonaltaan poikkeuksellisen epämiellyttävä (tarpeeksi monen mielestä) ja laulaa välillä poikkeuksellisen välinpitämättömästi (tarpeeksi monen mielestä),mutta siinä samalla myy paljon levyjä niin kyllähän siinä tulee kaikkein fanaattisimpien ihmisten kohdalla pakkomielle yrittää saada muukin muus.net väki ymmärtämään tämä ristiriita.

Ja siitähän ei seuraa kuin että ketju kosahtaa lukkoon.

Itseä tympii tosin se mitä tää kovin jankkaaja harrastaa että julistetaan asioita ensin absoluuttisena totuutena,ja heti perään todetaan että täähän on vain mielipide.Sama mitä Simon tekee Idolsissa;ensin haukutaan esiintyjä just sillä tie tietyllä tyylillä ja yleisön buuatessa nostetaan kädet pystyyn ja todetaan että "just an opinion"
- play some skynyrd, man -
Ronsto
23.06.2008 23:52:10

Ahh, internets.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / Toast always lands butter side down. Cats always land on their feet. Attach the toast to cats back. Result: ANTIGRAVITY!
Lennu
23.06.2008 23:55:43

Ahh, internets.

Juu, ihan mahtavaa. Mikä helpottavinta, tuolla arskan omalla foorumilla on ihan samanlaista paskanjauhantaa ku täälläkin. Kyllä vindoussi on maailman paras keksintö.
"Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis
cruel_destiny
24.06.2008 00:53:16
Siis SDJ (melkein ku SRV!) sanoi pikaviestissä näin AK:n bändiin liittymisestä:

Moi,

en menis, kun en pystyisi hoitamaan tuota tonttia syystä, etten päivätöitä lopettaisi, enkä omaa bändiäni.

Muuten kyllä, jos ottaisivat. Duuni on duunia. Aria en ottais omaan bändiin, koska taso laskisi valtavasti.

pikaviestejä ei kyllä kannata pistellä julkisesti näytille. niidenhän idea poistuu siinä, eikös? toivottavasti saat jäähyä..
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
825107
24.06.2008 00:54:48 (muokattu 24.06.2008 02:24:24)
pikaviestejä ei kyllä kannata pistellä julkisesti näytille. niidenhän idea poistuu siinä, eikös? toivottavasti saat jäähyä..

Ton pikaviestin lähettäjä antoi luvan aiemmin tässä ketjussa luvan sen julkasemiseen.
supershitty666
24.06.2008 01:09:27

SDJ: "voit lainata mun vastauksen sieltä pikaviestistä, jos haluat.

editoi se vain siltä osin, kun siinä on semmoista, joka ei ole kaikille luettavaksi tarkoitettua."

Eli foorumipoliisi kyllä nyt voi mennä jäähylle ihan ite, kun ei malta olla puuttumatta asioihin jotka ei sille kuulu, sori vaan. Oisko sulla Koivusesta jotain perusteltua mielipidettä sanottavana? Kuullu Becoming-levyä? Mä en vielä. LIstaykköseks meni.

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8217644
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8217695
cruel_destiny
24.06.2008 02:10:14
SDJ: "voit lainata mun vastauksen sieltä pikaviestistä, jos haluat.

editoi se vain siltä osin, kun siinä on semmoista, joka ei ole kaikille luettavaksi tarkoitettua."

Eli foorumipoliisi kyllä nyt voi mennä jäähylle ihan ite, kun ei malta olla puuttumatta asioihin jotka ei sille kuulu, sori vaan. Oisko sulla Koivusesta jotain perusteltua mielipidettä sanottavana? Kuullu Becoming-levyä? Mä en vielä. LIstaykköseks meni.

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8217644
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8217695

en ole kuullut ja quite frankly, ei oikeastaan kiinnosta, senhän takia en näihin ketjuihin puutu. Olen pahoillani, mutta en tuollaista tietoa huomannut että lupa oli saatu, joten pahoitteluni siitä.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
Sir Härö
24.06.2008 02:27:26
Ari Koivunen ja Jeesus on tän viikon kuumimmat keskustelunaiheet.
Uskonto-threadiin voin kommentoida, mutta Ari Koivuseen en kajoa.

Paitsi nyt.
Krice
24.06.2008 08:35:04

Minun mielipiteeni on, että Koivusella on hyvä lauluääni ja aikaa kehittyä vielä, ja mahdollisesti kasvaa ulos idols-formaatista. Kaiken muun pitäisi olla toissijaista.
MrQ
24.06.2008 09:27:59
Semmoinen oivallus ettei se ole koivunen tai jumala joka vituttaa ja jakaa mielipiteitä vaan idiootit kirjoittajat.

jos joku älykäs ja hyvä kirjoittaja sanoo jotain järkevää ja painavaa ja se kuitataan poppimafia-asenteilla ja sillä että koska itse et ole levyttävä artisti ei sulla ole vitunkaan kanttia arvostella muita koska vian myynti määrittelee laadun ja subjektiivisuuden heh juum niin ilmankos seuraava kommentti on pyhää vihaa täynnä.
Simo78
24.06.2008 09:33:00
Semmoinen oivallus ettei se ole koivunen tai jumala joka vituttaa ja jakaa mielipiteitä vaan idiootit kirjoittajat.

jos joku älykäs ja hyvä kirjoittaja sanoo jotain järkevää ja painavaa ja se kuitataan poppimafia-asenteilla ja sillä että koska itse et ole levyttävä artisti ei sulla ole vitunkaan kanttia arvostella muita koska vian myynti määrittelee laadun ja subjektiivisuuden heh juum niin ilmankos seuraava kommentti on pyhää vihaa täynnä.

Näinpä!! Ja ihan niinku pointtina, ainahan ne parhaat arvostelijat/kriitikot ovat muita kuin alansa huippuosaajia, eli voit osata arvostella muita(hyvin perustein), vaikka et itse pysty tekemään parempaa...
JCM
24.06.2008 09:41:39

Näinpä!! Ja ihan niinku pointtina, ainahan ne parhaat arvostelijat/kriitikot ovat muita kuin alansa huippuosaajia, eli voit osata arvostella muita(hyvin perustein), vaikka et itse pysty tekemään parempaa...

Jep. Ei ole kyse välttämättä siitä kuka voisi tehdä tai pystyisi tekemään vaan siitä kuka tekee. Ne, jotka eivät yleensäkään tee, voivat hyvinkin olla niitä pahimpia arvostelijoita.

Arvostelijoiden vertailukohdat voivat hyvinkin olla riippuvaisia enemmistön, mahdollisesti juuri toisten samanlaisten, sanomisista eikä niinkään omasta mielipiteestä. Ja isoäänisintä lähdetään herkästi seuraamaan, pienistä puroista kasvaa sitten iso joki:)
kerpse
24.06.2008 10:16:36 (muokattu 24.06.2008 12:41:58)

Miten tämä ilmenee käytännössä? Ylimielistä suhtautumista ja toisten dissaamista en ihan tuon määritelmän alle laittaisi.

Ylimieliseltä jostain vinkkelistä näyttävä suhtautuminen ja toisten dissaaminen ei liene tullut idols-tähteyden mukana vaan on ollut mukana jo ennen kuin kaverit pakottivat Kouvusen krapulassa idolssin alkukarsintoihin. Itse näen Koivusessa enemmän sosiaalista kömpelyyttä, sen tiedostamista ja vähät välittämistä. Onhan Koivusessa tosiaan joo jotain sellaista kapinallisuutta ja hellyttävän pakkomielteistä ehdottomuutta, jotka ovat aina olleet rokkitähden ainesosia.
Musta Arkipyhä
24.06.2008 11:33:10
Muistuttaisin vielä epävireessä ja falskisti laulaneesta Arista kisassa, jossa siihen päin helvettiä laulamiseen ei hänen kohdallaan puututtu, mutta Anna Abreulle huomauteltiin paljon parempien esitysten falskiudesta.

No, ne dumarit ei osannutkaan asiaansa, joten se siitä.

Muistuttaisin myös Kristiina Braskista joka oli ainakin minun laskujen mukaan se joka veti falskisti lähes aina.Ari oli parhaasta päästä tossa kisassa.

Kuitenkin Ari on ainoa jolle asiasta täällä useahkosti valitetaan.

Mielenkiintoinen kysymys kuuluu: Miksi?
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
MrQ
24.06.2008 11:40:20
Muistuttaisin myös Kristiina Braskista joka oli ainakin minun laskujen mukaan se joka veti falskisti lähes aina.Ari oli parhaasta päästä tossa kisassa.

Kuitenkin Ari on ainoa jolle asiasta täällä useahkosti valitetaan.

Mielenkiintoinen kysymys kuuluu: Miksi?

teoriatasolla kyse on siis kai ehkä siitä että rokmusiikissa liveltä vaaditaan vähän enemmän kuin popissa: biitit tulee taustanauhalta ja laulut samoin, riittää kun donna näyttää hyvältlä nykiessään. kärjistäen, siis.
Marlowe
24.06.2008 11:47:50
Muistuttaisin myös Kristiina Braskista joka oli ainakin minun laskujen mukaan se joka veti falskisti lähes aina.Ari oli parhaasta päästä tossa kisassa. Kuitenkin Ari on ainoa jolle asiasta täällä useahkosti valitetaan.Mielenkiintoinen kysymys kuuluu: Miksi?

Anna Abreun ja Kristiina Braskin pop mielletään lähtökohtaisesti kertakäyttöiseksi viihteeksi, eikä tänne kirjoitteleva väki ajattele kummankaan levyn olevan taiteellisesti tai musiikillisesti kovinkaan kaksinen tapaus. Veikkaisin, että periaatteessa keskiverto Muusi.nettiläinen suhtautuu asiaan "Väliäkö tuolla, vetävätkö falskisti, sehän on vaan sitä NRJ-poppia".

Ari Koivusen edustama hevigenre koettaneen sen sijaan tärkeämmäksi kuin tyttöjen laulama poppis, ja siihen liitetään myös erilaisia odotuksia muun muassa laadukkuuden ja "aitouden" (mitä se sitten ikinä onkin) suhteen. Ja näitähän Koivunen itsekin korostaa.

Lisäksi Koivusen mediapersoona saattaa herättää monessa jonkinlaista ärtymystä, mikä purkautuu sitten näissä kirjoituksissa.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
badcompany
24.06.2008 12:06:57
Onhan A. Koivunen Mnetin mittapuussa merkittävä artisti. Suurempia tunteita kuin Beatles tai Zeppeliini konsanaan. Mielipiteet on arvokkaita ja ei sitä todellakaan tartte vuosia jankuttaa. Koko A.Koivunen aihe täällä foorumilla on tavallaan kummajainen. Tosi "troo" musikanttien mielestä hän on kelvoton ja diggareiden ja musabusinesta seuraavien mielestä ok ilmiö. Kyllä mäkin kaadun, ikävä kyllä, ton kateellisuus aspektin suuntaan näiden iki-dissaajien suhteen.

Mulle Beatles ei ole juurikaan merkittävä pumppu maailman populaarimusiikin skenessä. En kyllä sitä joka triidissä julista. Ja kappas A.Koivunen rinnastettiin jo maailmanhistorian merkittävämpää bändiin.

minkälainen on TROO musikantti?.
Sertzo S
24.06.2008 12:14:20
Ari on pojankoltiainen josta vielä mies tulee. Kyllä se siitä.
JCM
24.06.2008 13:02:58

Ari on pojankoltiainen josta vielä mies tulee. Kyllä se siitä.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin maailma on täynnä pojankoltiaisia joista vielä mies tulee. Eli sillä nyt ei sinänsä ole mitään väliä minkään asian kanssa:D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)