![]() 03.06.2008 15:35:54 | |
---|---|
Misfits näyttää mallia. http://www.youtube.com/watch?v=5qn1Yyll-hk&NR=1 Noita tapauksia on kyllä sattunut monia. Siinä pitää vaan hillitä itsensä, eikä ruveta tekeän ruumiita. Useinmiten homma selviää sillä kun ottaa tiukan otteen olkapäästä, huutaa hetken kun hinaaja kaverin naamaan kolmen sentin etäisyydeltä ja uhkaa putkalla. Siinä samalla kun kävelyttää hahmon lavalta pois, niin se tapahtuu niin ettei känniurpo ehdi edes tajuta mitä tapahtui. Mut fakta on, et liian usein niitä järkkäreitä ei vaan oo siinä lavalla. Ja vaikka olisi, ei nekään aina kaikkea näe. Monitoriukkohan siellä sitten joutuu toimimaan turvamiehenä. Ei siinä ketään lyödä saa, mutta tiukka lavalta poisohjaaminen ja verbaalinen väkivalta on sallittua. :D Lavalla onneksi huomaa yleensä heti jos sinne änkee ylimääräistä jengiä. Kamalan näköistä on kun kaks körmyä alkaa ottaa matsia eturivissä ja siellä on kolmekymmentä muuta ihmistä tulilinjalla. Klamydian resepti: keikka seis ja soitto ei soi ennen kun tappelu loppuu. "Sointukaan ei soi ennenkuin urpot lopettaa tappelun!" Yleisö rauhoittaa riehujat nopeasti. Joku kerta muistan kun kloppi nyki mikkiständiäni jonkun aikaa. Piti sitä hyvänäkin vitsinä. Sattui olla ihkauudet Wehrmachtit jalassa, niissähän on ne metallihampaat nokassa. Nostin kengän kaverin naaman eteen monitorin päälle ja katselin sivusilmällä toimintaa. Siinä vaiheessa sen kaveri koputti ensin kundia päähän ja näytti mun kengän kärkeä. Kloppi katso muhun päin ja heristin etusormea. Molemmat häipyivät. :D Toinen juttu sattui joskus 10 vuotta sitten, pari hahmoa räki lavalle festareilla. Lavalta käsin ei voi kun vittuilla, mutta laulajamme ei sitä yleensä tee. Tuumasi, että meidän kaksmetrinen kuski tulee ja harjoittaa teille sellaista sodomiaa, että huomenna ahtereissanne on päänmentävät reiät. Tämän takia bändin kuskin huomio heräsi ja otti mukaansa talon miksaajan. Yhteiskoko äijillä 4 metriä, yhteispaino varmaan 350 kiloa. Koputtivat tyyppejä olkapäähän ja siinä vaiheessa kaverit lähti menemään niin, että jalat ei varmaan koskenu maahan kertaakaan ennen kuin festarialueen ulkopuolella. :D No yhyy. | |
![]() 03.06.2008 18:27:17 | |
Lyhyempi versio http://www.youtube.com/watch?v=Ooiqm_nTPK8&feature=related Tossa on kyllä parasta toi Grohlin sisääntulo rumpujen takaa. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins | |
![]() 03.06.2008 19:08:43 | |
Tuossa pari kuukautta sitten kun olin kävelemässä kotiin niin Kaisaniemen mutkassa yksi nuori eppu normaalia hoilaava sankari kolmen heebon ryhmästä päätti taklata mut. Täysin varoittamatta, täysin yllättäen, kaveri tulee olkapää edellä kylkeen, sydämen kohdalle. Sit mä olin siellä Kaisaniemen Kodin Anttilan edessä asvaltissa. Yksi kavereista huikkasi perään 'Sori hei, toi on niin kännissä.' Mun prioriteetit sillä kohtaa oli lähinnä päästä ylös ja päästä karkuun. Multa murtui kylkiluu. Et kun katsotte noita youtube pätkiä, niin kandee muistaa et kun lyö niin se oikeasti sattuu. | |
![]() 03.06.2008 19:20:11 (muokattu 03.06.2008 19:20:35) | |
Tuossa pari kuukautta sitten kun olin kävelemässä kotiin niin Kaisaniemen mutkassa yksi nuori eppu normaalia hoilaava sankari kolmen heebon ryhmästä päätti taklata mut. Täysin varoittamatta, täysin yllättäen, kaveri tulee olkapää edellä kylkeen, sydämen kohdalle. Sit mä olin siellä Kaisaniemen Kodin Anttilan edessä asvaltissa. Yksi kavereista huikkasi perään 'Sori hei, toi on niin kännissä.' Mun prioriteetit sillä kohtaa oli lähinnä päästä ylös ja päästä karkuun. Multa murtui kylkiluu. Et kun katsotte noita youtube pätkiä, niin kandee muistaa et kun lyö niin se oikeasti sattuu. Ai stna.. Mielestäni ''melkein'' lavalla saa kyllä olla, niinkuin melkein kaikissa hardcore punk keikoissa koska soittopaikat on yleensä hyvin pieniä. Jos yhtyettä häiritsee niin sinne lavalle ei mennä. CROM !!
- Conan The Barbarian | |
![]() 03.06.2008 19:37:25 (muokattu 03.06.2008 19:58:01) | |
Siinä on omat vaaransa ottaa lavan eteen iso väkivaltainen tyyppi vahtimaan ettei yleisö pääse lavalle, varsinkin kun taiteilija itse hyppää yleisön sekaan ja lyö ainakin pariin otteeseen tyyppiä kitaralla päähän tämän yrittäessä auttaa takaisin lavalle. Lyhyempi versio http://www.youtube.com/watch?v=Ooiqm_nTPK8&feature=related Niin...jos nyt taas vähän tarkemmin viitsii tuotakin pätkää katsoa niin se on kyllä se järkkäri, joka sen ikään kuin aloittaa repimällä kyseistä taiteilijaa hiuksista varsinkin kovaotteisesti, että ainakaan "lavalle auttamiseksi" en sitä itse oikein kutsuisi. Tosin se on sitten jo vähän eri tarina miten Cobain tuota ennen käyttäytyi kyseisellä keikalla (jotain se riehu ym, mutta ei kuitenkaan käyttäynyt väkivaltaisesti ketään ihmistä kohtaan), mutta tuossa tilanteessa ei kyllä järkkärilläkään paljoa päässä liiku... EDIT: Ja myönnetään, että eihän tuo Youtube video mikään maailman paras ole noin niinku kuvalaadultaan, mutta itse sen olen joskus monta kertaa videolta katsonut ja jonkun tarinankin lukenut kyseisestä keikasta(ja sehän jatkui niin, että kyseinen järjestysmies yritti kaveriensa kanssa vetää koko bändiä lättyyn keikan jälkeen). Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)