Kimmo72 03.06.2008 21:26:31 | |
---|
Uh, hey Joe, olen kuullut teidän shot your nainen alas, sinua ammuttiin hänen alas. Uh, hey Joe, olen kuullut teidän shot sinulla vanhaa rouvaa alas, sinua ammuttiin hänen alas maahan. Yeah! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Von Blåmberg 03.06.2008 21:38:21 (muokattu 03.06.2008 21:41:42) | |
---|
Työkalu - Ruusunpunainen kivitetään ...10-2 AM, X, Yogi DMT, ja ruutuun Krispy Kremes, minun "tarve tietää" aiheuttaa vain ulkopuolella Area 51 Harkitse koko "valittu kansa" thingy kun liekeissä varkain Banana Split taivas kuten voisi toivoa, mutta ei koskaan todella odottaa nähdä paikka kuin tämä. Sahaaminen oikeaan kulmaan donuts, dime ja pysähdyksiä aivan minun Birkenstocks, ja minulle yelping ... Holy fucking shit! Sitten Salaiset kansiot olentona, Etsitkö kuten jonkinlaisen sini-vihreä Jackie Chan kanssa Isabella Rossellini huulet, ja hengenvetoon, että reeked, vanilja Chig Champa Onko hidas-mo Matrix descent Outta Butt loppuun, banaani aluksen Ja hovered edellä my bug-silmät, minun gaping jaw, ja minun sweaty L. Ron Hubbard ylähuulessa, ja kaikki Voisin ajatella, oli: "Toivon, Uncle Martin tästä ei huomautus että olen pissed my fuckin 'pants. " ... "It is of interest to note that while some dolphins are reported to have learned English -- up to fifty words used in correct context -- no human being has been reported to have learned dolphinese." -Carl Sagan |
Linnunlaulupuu 03.06.2008 21:42:18 | |
---|
Työkalu - Ruusunpunainen kivitetään ...... Paljon paremmat lyriikat 'suomennettuna'. KINNIKUN! |
aikavaikea 04.06.2008 08:55:48 | |
---|
Tää kyllä onnistuu aika hyvin! Just a sweet Carolina, vain rocking vähän äitinsä Jätä my baby in old Alabama Rockin 'in the iltana, kun aurinko menee alas Playing guitar, että's a swinging vanhassa kaupungissa Rocking ja jatkuvan vain hieman, kun taas Eikö got no liukuva ei ole saanut mitään tilalle Hanki, get on baby, get - Hanki, get on baby, get - Saanen olla rock ja vierivän vapaa Hyvin vanha Alabama, vain sweet Carolina Rocking ja vierivän voi jättää kaupungin Got on scoogie antaa minun boogie Haluaisin kuulla, että te sain reiän ympärillä Got on scoogie, BIM, pommi, bang Eikö got no liukuva ei ole saanut mitään tilalle Hanki, get on baby, get - Hanki, get on baby, get - Let it, rock and roll minulle Go go baby dancing rock and roll Twist and shout, sinun on rocking altaan Just a little baby hän jatkuvan noin Eikö got no rocking tai roling in town Got on scoogie, naapuruston Eikö koristeltu ole liukuva, ei ole saanut mitään bowling Hanki ... Hanki ... Let's rock and roll, ei gonna liikkua pitkin What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Leikari 04.06.2008 09:33:24 | |
---|
joku voisi testata, että onko Behringerin käyttöohjeet suomennettu Googlen koneella ;-) |
aikavaikea 04.06.2008 09:37:13 | |
---|
en löytänyt googlettamalla Hurrganesin Get On -sanoitusta ... :-D Katsopa pari postausta ylös päin. What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Leikari 04.06.2008 09:46:47 | |
---|
:-D Katsopa pari postausta ylös päin. niinpä tosiaan sattui - pitää ottaa silmä käteen... |
Marlowe 04.06.2008 13:58:48 | |
---|
Saanen olla rock ja vierivän vapaa... Hei, tämähän kuulostaa harvinaisen onnistuneelta! = D "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Juhani 04.06.2008 14:48:23 | |
---|
Ruotsikin taittuu Suomeksi, missä oli google kun mut jätettiin tän pakkokielen takia Suomessa joskus luokalle? Kent - On du var här Kaikki on kuten silloin, kun Olen juuri Mig hiljaisuudessa Kieli? Minä tarvitsen NO Kieli |
Numb 04.06.2008 14:59:44 | |
---|
"Antaa Classic 4 vaiheessa phasing äänen kanssa jatkuvasti muuttuvien nopeuksien valvontaa. Phase 90 kiinteää elvyttämiseen tasolla lisää intensiteettiä ja on erityisen tehokas näppäimistöt. Tämä laite on löytänyt tiensä monet Eddie Van Halen: n äänityksistä, lisäämällä shimmery liikenopeus johtaa osia tai enemmän dramaattisia swoosh on mykistetty strumming. Tämä phaser ei ole vain suunniteltu kitaraa, ja se toimii hyvin, bassot, koskettimet, ja jopa laulun ja se näkyy kaikissa näissä muodoissa, Dweezil Zappa-Z-albumi, "Music for Lemmikkieläimet", joka paljastaa sen joustava ja hip luonne. Features Ominaisuudet - Jalka saatavilla nopeuksien valvonta-säätimellä - LED päälle / pois-indikaattori" Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Vapour 04.06.2008 23:44:16 | |
---|
Kiinnittämättä esitetään toimia, jotka palaavat reaktio Heikot ovat kopioinnin ja revitty pois Hypnotizing valtaa, murskaus, että cower Akku on tullut jäädäkseen Smashing kautta rajat lunacy on löytänyt minulle ei voi pysäyttää Battery Pounding out aggression kääntyy pakkomielle ei voi tappaa Battery Cannot tappaa perheen Akku on löytynyt minulle Akku Puristus kaikki deceivers, Mäskäys ei-uskovaiset koskaan päättyvän vaikutuskyvyn Hungry väkivallan turvapaikanhakija-, ruokinta-off heikompi Kasvatus-insanity Smashing kautta rajat lunacy on löytänyt minulle ei voi pysäyttää Battery Pounding out aggression kääntyy pakkomielle ei voi tappaa Battery Cannot tappaa perheen Akku on löytynyt minulle Akku Circle of Destruction, Hammer tulee murskaus Tehokasta energiaa Whipping perustetaan raivoa, dominoi flurry Luomme akusta Smashing kautta rajat lunacy on löytänyt minulle ei voi pysäyttää Battery Pounding out aggression kääntyy pakkomielle ei voi tappaa Battery Cannot tappaa perheen Akku on löytynyt minulle Akku Tää on vielä hauskempaa, kuin sanasta sanaan -käännökset. If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
Planetist 04.06.2008 23:46:14 | |
---|
Velvet Undergroundin What goes on kuulostaa kännettynä ihan Dave Lindholmilta Mikä menee omassa mielessään? I think that I am falling down. Luulen, että olen Falling Down. What goes on in your mind? Mikä menee omassa mielessään? I think that I am upside down. Luulen, että olen ylösalaisin. Lady, be good, and do what you should, Lady, on hyvä, ja tehdä mitä pitäisi, you know it'll work allright. Tiedättekö, it'll työn allright. Lady, be good, do what you should, Lady, on hyvä, tee sitä, mitä sinun pitäisi, you know it'll be allright. Tiedättekö, it'll on allright. I'm goin' up, and I'm goin' down. Olen Goin ', ja olen Goin' alas. I'm gonna fly from side to side. Olen gonna fly puolelta. See the bells, up in the sky, Katso kelloja, vuonna taivaalle, Somebody's cut the string in two. Somebody's keskeytti merkkijono kahtia. Lady, be good, and do what you should, Lady, on hyvä, ja tehdä mitä pitäisi, you know it'll work alright. Tiedättekö, it'll työn alright. Lady, be good, do what you should, Lady, on hyvä, tee sitä, mitä sinun pitäisi, you know it'll be alright. Tiedättekö, it'll on alright. One minute one, one minute two. Yksi minuutti yhden minuutin kaksi. One minute up and one minute down. Yksi minuutti ja yksi minuutti. What goes on here in your mind? Mitä täällä mieltäsi? I think that I am falling down. Luulen, että olen Falling Down. Lady, be good, and do what you should, Lady, on hyvä, ja tehdä mitä pitäisi, you know it'll work alright. Tiedättekö, it'll työn alright. Lady, be good, do what you should, Lady, on hyvä, tee sitä, mitä sinun pitäisi, you know it'll be alright. Tiedättekö, it'll on alright. |
Dropped C 05.06.2008 00:07:18 | |
---|
On tää kyllä sellasta repeilyä että. Tollanen: On oltava jonkinlainen tapa Outta Here Sanoi jokeri, thief There's liian paljon sekaannusta ... En voi saada mitään helpotusta Business miehet, he juoda minun viini Plowman kaivaa oman maan Ei ole ollut tasolla mielen Kukaan ei ylös hänen sana hey, hey Ei syytä saada innostumaan The thief hän ystävällisesti Puheenvuorot On olemassa monia täällä joukossamme Kuka sitä mieltä, että elämä on vain vitsi Mutta, uh ... mutta te ja minä olemme käyneet läpi, että Ja tämä ei ole meidän kohtalo Joten Lopettakaamme Talkin 'virheellisesti nyt The tunnin päästä myöhässä, hey All Along the Watchtower Princes pitäneet silmällä Vaikka kaikki naiset tuli ja meni Barefoot palvelussuhteen, liian Outside In kylmä etäisyys A wildcat ei growl Kaksi ratsastajat olivat lähestyy Ja tuuli alkoi howl "El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
Torniojaws 05.06.2008 00:48:44 | |
---|
Siellä olin täysin tuhlaamatta, töistä ja alas Kaikki sisällä niin turhauttavaa kuin I drift osoitteesta kaupunki kaupungissa Feel ikään kuin kukaan ei välitä, jos minä asun tai kuole En siis voisi myös alkaa toteuttaa joitakin toimia elämässäni Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Niin paljon kultaista tulevaisuutta, I erikoiskieli edes alkaa Ive oli kaikki lupauksensa rikki, paikalla vihaa in My Heart Te dont tiedä, mitä sen kaltaisia, te dont ole aavistustakaan Jos sinulla ei youd löydä itseänne tekee saman asian liian Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Te dont tiedä, mitä sen kaltaiset Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lakia, jotka rikkovat lakia Breaking lain |
Stradlin 05.06.2008 01:22:09 (muokattu 05.06.2008 01:29:54) | |
---|
Nää on kyllä varsinkin tälleen väsyneenä pitkän päivän jälkeen vähän liiankin hauskoja :D "Sweet love miinoja" "Scaramouche, Scaramouche, aiotteko tehdä Fandango" E: Layla - irrotetaan pistorasiasta versio :D "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Stratus 05.06.2008 01:30:40 (muokattu 05.06.2008 01:30:50) | |
---|
Kukaan ei uskaltanut Puhua kauhea vaara Hirvittävän antiikin varoitukset Väärennetyt on mitätön, yö Hän on noussut jopa Out of the blackness Chaos Viimeinen profeettojen Sinister A sickening hirviömäistä näkyville Through the tukahduttaa lämpöä Alla vaaleanvihreää moon I paloi kanssa janottaa Voit hakea asioita ei vielä nähty Kiipeily loputtomia portaita Abstrakti, tukehtuminen room Oletko innokas tutkimaan Hänen kaikkein järkyttävää mysteereistä Tuulta yli kaikkien aikojen Out on churning taivas Piirretty, beckoning valossa Of the Dark ikuinen yö Black voimat Rage, Vortex, Taistelut Waves hävittämistarkoituksessa Nieleminen ECHO on maailmankaikkeuden Totaalinen :D |
evo 05.06.2008 02:00:52 | |
---|
.:: Jack Black (Son )::.. Oh, dragons pallot olivat blazin ' Kuten olen astui hänen luolasta. Sitten viipaloidut hänen fuckin 'cockles, With pitkä ja shiney terä! 'Twas I jotka Fucked the Dragon, Fucka makuulle laulaa fuck yksi loo! Ja jos yrittää fuck minun kanssani, Sitten on fuck you too! Gotta get it on, että osapuoli vyöhyke! I gots ampumaan kuorma-puolueen vyöhyke! Gotta lick yksi isosisko, että osapuoli vyöhyke! Gotta imevät yksi chode vuonna osapuolen vyöhyke! hraa |
BassLass 05.06.2008 06:58:42 | |
---|
Kickin 'back in the shadows Got no need for the light Got ole tarvetta valossa Who's sorry now old timer Who's pahoillani nyt vanha ajastin Look at how you've spent your life Katsokaa, kuinka olet viettänyt elämästäsi Scroungin' for change Scroungin "muutoksen To put some money in your pocket Jotta rahaa taskussa My how scratch does burn Oma miten tyhjästä ei polta Laughin' at the suckers as you pissed it away Laughin 'at the suckers kuten pissed se pois But I got the time and I got the muscle Mutta sain aikaa ja sain lihaksen I got the need to lay it all on the line Sain tarvetta vahvistaa se kaikki linjan I ain't afraid of your smoke screen hustle Minulla ei ole pelännyt teidän hämäystä hustle It's a perfect crime It's a perfect rikollisuuden Goddamn it it's a perfect crime Goddamn se it's a perfect rikollisuuden Motherfucker it's a perfect crime Motherfucker it's a perfect rikollisuuden I said it's perfect Sanoin, it's perfect Keep the demons down Pidä demons alas And drag the skeletons out Ja vedä luurangoista I got a blind man followin' me in chains I got a sokea mies followin 'minun ketjuissa I said he's fun to watch Sanoin hän on hauskaa katsella When the world has stopped Kun maailma on pysähtynyt An I think he's got somethin' to say An Mielestäni hän sai Somethin 'sanoa "You wanna fuck with me, don't fuck with me "Haluat fuck minun kanssani, eivät fuck minulle 'Cause I'm what you'll be so don't fuck with me 'Cause I Kuljen, mitä sinulle, joten älä fuck minulle If you had better sense Jos sinulla on ollut parempaa tunnetta You'd step aside from the bad side of me Sinulta askel pois huono puoli minusta Don't fuck wit'da bad side o' me Älä fuck wit'da huono puoli eli 'minulle Stay away from the bad side o' me Pysy poissa huono puoli eli 'minulle Don't fuck wit'da bad side" Älä fuck wit'da huonot puolensa " |
lindo 05.06.2008 09:14:32 | |
---|
Piti tuossa äsken tarkistaa mitä sanotaan äglössä "Too Shy" biisissä ja tarkistin sitten samalla suomennoksen:
Tongue-sidottu, (en) lyhyen hengenahdistus, eivät edes yritä Kokeile vähän vaikeampaa Jotain on vialla, et ole naiivi, sinun on oltava vahva Ooh, baby, yritä Hey girl, liikkuvat hieman lähemmäksi. Olet CHORUS: Too shy shy Hush hush, silmästä silmään Too shy shy Hush hush, silmästä silmään Too shy shy Hush hush, silmästä silmään Too shy shy Hush hush Moderni lääketiede jää teidän valituksia Ooh, yritä vähän vaikeampaa Olet muuttamassa ympyrää, ei sinulla dilate Lapsi yrittää Hey girl, liikkuvat hieman lähemmäksi 'Cause, olet (Chorus) Rok rok |
Van Hannes 05.06.2008 09:54:42 (muokattu 05.06.2008 09:55:44) | |
---|
Dream Theater - vedä minua nojalla Lost in taivas Pilviä roll: ja minä roll niiden kanssa Arrows lentää Seas lisätä ja laskevat sitten taas Tämä maailma on linkous noin minulle Tämä maailma on linkouksen ilman minua Joka päivä lähettää tulevaisuudessa menneisyyden Joka hengityksen jättää minulle vähemmän minun viimeinen Katso sparrow kuuluvien Antaa uuden merkityksen sille kaikki Jos ei tänään eikä vielä huomenna sitten jokin muu päivä I'll kestää seitsemän asuu yhden Ja sitten olen vain isän poika Kuten varmasti kuin minä ei koskaan rakastaa häntä En pelkää Tämä maailma on linkous noin minulle Koko maailma pitää linkous noin minulle Kaikki elämä on tulevaisuudessa menneisyyden Joka hengityksen jättää minulle vähemmän minun viimeinen Vedä minua nojalla Pull minulle nojalla Vedä minua nojalla En pelkää Kaikki tämä on mielestäni kunnia ja huolimatta Kaikki voin tehdä, on asettaa se oikea Pöly täyttää silmäni Pilviä roll: ja minä roll niiden kanssa Vuosisadat cry Tilaukset lentää ja olen syksy taas Tämä maailma on linkous sisällä minulle Koko maailma on linkous sisällä minulle Joka päivä lähettää tulevaisuudessa menneisyyden Jokainen askel vie minua lähemmäksi minun viimeinen Vedä minua nojalla Pull minulle nojalla Vedä minua nojalla En pelkää Elin elämäni liikaa aurinko Vain kunnes se on tehnyt "There Can Be Only One Hannes" |