Aihe: Teräsbetoni itäblokin yhtye! - - Hienoa!!
1 2 3 4
Teijo K.
23.05.2008 20:06:14

En usko. Esim. minä en tunne mitään vetoa nahkashortseihin.

Kun olen Saksassa matkustellut niin en ole nähnyt yksiäkään nahkashortseja kertaakaan.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
M-Juhana
23.05.2008 20:08:02

Kun olen Saksassa matkustellut niin en ole nähnyt yksiäkään nahkashortseja kertaakaan.

70-luvulla siellä asuessani kaikilla pikkupojilla oli sellaset maalis-syyskuun välisen ajan.

Nykyään joissan byroissa ne on pukeutumissääntö.
"Akaan Saabisti" -Veikko
aikavaikea
23.05.2008 20:37:50
Geeniperimää on sijoiteltu tuonne nykyisen Saksan tienoille.

Norjassa niitä natsien äpäriä oli jopa enempi kuin Suomessa sotien jälkeen.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Lennu
23.05.2008 21:23:22

Ne onkin nahkahousujen alla piilossa.
"Kauko Röyhkä, lol. Onko sillä oikeasti jotain biisejäkin vai koostuuko sen ura pelkistä Jyrkin ja Sessionsin haastatteluista jostain provinssin bäkkäriltä?" -MV
Tympee Huttunen
23.05.2008 21:26:53 (muokattu 23.05.2008 21:27:22)
Teräsbetonilla on pieni hype päällä nyt. Aftonbladetin gallup rankkasi heidät toiseksi, edelle meni vain itse Ruotsi:) Huhujen mukaan Teräsbetoni oli myös ensimmäisen semifinaalin ääniharava. Vedonlyöntikertoimet ovat myös heittäneet häränpyllyä. Top-3 veikkaus tuo rahat takaisin enää 3.5 kertaisena.
Henkka370
23.05.2008 21:57:02
mutta Suomihan ei ole osa skandinaviaa.

No mut on osa Fennoskandinaviaa.
Henkka370
23.05.2008 21:58:56
Teräsbetonilla on pieni hype päällä nyt. Aftonbladetin gallup rankkasi heidät toiseksi, edelle meni vain itse Ruotsi:) Huhujen mukaan Teräsbetoni oli myös ensimmäisen semifinaalin ääniharava. Vedonlyöntikertoimet ovat myös heittäneet häränpyllyä. Top-3 veikkaus tuo rahat takaisin enää 3.5 kertaisena.

Lehdessä oli, että joku ruotsalainen vedonlyönti toimisto antaa teräsetonille kertoimen 30!!! Siinä tosin voittajaa piti veikata, mutta on kyllä isokerroin. Tekis mieli pistää vähintän vitonen siihen :)
Jormaz
23.05.2008 22:07:31
Onhan se nyt ihan selvä että Itä-Eurooppaa tässä ollaan. Sana "itäblokki" haisee kyllä turhan paljon ydinjätteeltä tuntuakseen kotoisalta mutta on tää itäeurooppalaisuuden kieltäminen yhtä koomista kuin jos afrikkalainen tulisi Suomeen ja sanoisi että "en minä ole negridi, minä olen maahanmuuttaja".
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Tympee Huttunen
23.05.2008 22:07:36 (muokattu 23.05.2008 22:08:35)
Lehdessä oli, että joku ruotsalainen vedonlyönti toimisto antaa teräsetonille kertoimen 30!!! Siinä tosin voittajaa piti veikata, mutta on kyllä isokerroin. Tekis mieli pistää vähintän vitonen siihen :)

Tuo on loppujen lopuksi aika pieni kerroin. Ymmärsin, että kerroin olin alunperin jotain 180. Ei tuo kerroin ole verrattavissa mihinkään pitkävetoon, jossa on kaksi joukkuetta. En itse ihan usko Teräsbetonin euroviisuvoittoon, mutta helkkarin pitkälle on bändi päässyt suomenkielisellä sankarimetallilla.

Onhan se nyt ihan selvä että Itä-Eurooppaa tässä ollaan. Sana "itäblokki" haisee kyllä turhan paljon ydinjätteeltä

Maistuu myös. Kyllä me vieläkin syödään sieniä ja marjoja, joissa on jäänteitä Tsernobylin paukusta.
half
23.05.2008 22:18:07
(Yleistysvaara!!)Mä en ainakaan edes yritä, enkä halua olla länsimaalainen! Ainakin jos sillä tarkoitetaan englantilaista laumakänniurpoa, tai ranskalaista viininmaistelijaa, tai amerikkalaista mcdonalds möhömahaa! Mutta emmä itseäni miksikään itäeuroopan ihmeeksikään rinnasta, pohjolan juntti käy hyvin!!

M. Innasta siteeraten: Suomalainen on ryssän ja ihmisen risteytys.
trih
24.05.2008 10:38:50
mutta Suomihan ei ole osa skandinaviaa.

e. siis tuohon bbc:lle lähetettyyn palautteeseen viitaten

Lukeeko siinä että Suomi on osa skandinaviaa?

Fenno-lisä olisi ollut uncool birtit kirjottelee bloc tai plussapallo plop.
Just.
trih
24.05.2008 10:39:23 (muokattu 24.05.2008 10:41:11)
M. Innasta siteeraten: Suomalainen on ryssän ja ihmisen risteytys.

Eiku keskeytys.

Lisäys. Venäjällä on paljon erittäin kauniita naisia.
Just.
Leikari
24.05.2008 11:27:24
Mutta noin muutenhan asia lienee niin, että kun viitataan itäblokkiin, niin sillä tarkoitetaan nimenomaan kylmän sodan aikaan Neuvostoliiton etupiiriin kuuluneita valtioita. Maantieteellä ei ole tuon asian kanssa mitään tekemistä, vaan kyse on nimenomaan ideologisesta rajasta. ....

juuripa noin

eurooppalaisella tasolla keskustellessa vanhemmilla ihmisillä on vahvasti mielessä ja käsitys tuosta blokki-jaosta, joka määritteli yksioikoisesti kaiken... - median iskevään tyyliin sisältyy tapa viljellä vahvoja yleistyksiä ja luokituksia

taitaapi olla m.netin nuorempi väki, joka niin tyypilliseen suomalaiseen tyyliin on huolissaan, että mihin meidät leimataan ja mitä meistä ajatellaan

- -

mutta asiasta:

Teräsbetonin muukin tuotanto on saanut huomiota osakseen - kiitos internetin - esim:

http://www.youtube.com/watch?v=wZqpwVZqQFg&feature=related

saapa nähdä miten pitkälle "hevi-veljien" kannatus riittää TB:n nostamaan - vankka genre-kannatus voi tuoda äänten keskittymisen kautta etua - sillähän Lordinkin voitti.
Teijo K.
24.05.2008 11:36:33

Norjassa niitä natsien äpäriä oli jopa enempi kuin Suomessa sotien jälkeen.

Kyllä ne geenitutkimukset ulotetaan pikkusen kauemmaksi kuin natsiaikoihin.

Yst.terv. natsien äpärän jälkeläinen.
Alkuperäiskokoonpano
aikavaikea
24.05.2008 11:42:31
Kyllä ne geenitutkimukset ulotetaan pikkusen kauemmaksi kuin natsiaikoihin.

No joo, kunhan nakkasin.

Yst.terv. Samixii!
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Mr.Babbit
24.05.2008 13:12:39

Mä olen pari kertaa. Taisi olla enemmän etelässä. Mutta tsekatkaas tää, ei oo ees nahkahousut vaikka onkin sen malliset:
http://www.youtube.com/watch?v=tOFKDzxZ5V0&feature=related

teräsbetonin korkealta menevät laulukiekaisut ja nahkaiset housut siis tukisivat käsitystä siitä, että teräsbetoni on saksalaista alkuperää?
Teijo K.
24.05.2008 13:21:03

Mä olen pari kertaa. Taisi olla enemmän etelässä. Mutta tsekatkaas tää, ei oo ees nahkahousut vaikka onkin sen malliset:
http://www.youtube.com/watch?v=tOFKDzxZ5V0&feature=related

teräsbetonin korkealta menevät laulukiekaisut ja nahkaiset housut siis tukisivat käsitystä siitä, että teräsbetoni on saksalaista alkuperää?

Tai paremminkin niin, että saksalaisilla ja suomalaisilla on yhteisiä esi-isiä. Saksahan ei maana ole mikään kovinkaan vanha. 1870 alulla yhdistyi vasta. Menee vähän pilkunviilaamiseksi, myönnän.
Alkuperäiskokoonpano
MrQ
24.05.2008 13:43:55

ai säkin? :D
Gardiner
24.05.2008 14:04:06

Maantieteellinen fakta lienee on et Helsinki sijaitsee itään Tallinnasta, Budapestistä, Belgradista, Prahasta, Varsovasta ja Turusta.
Seitsemänkymmentäluvulla muistelen usein nähneeni Euroopan blokkijakoa kuvanneita karttoja joissa Suomi selkeesti väritettiin Neuvostoliiton satelliitteihin kuuluvaks.
Toisen maailmansodan jälkipuolen aikana Suomi kuului akselivaltojen blokkiin, ja siis soti Saksan, Italian ynnä Japanin rintamassa liittoutuneita(Neuvostoliittoa, Englantia, Ranskaa, Yhdysvaltoja) vastaan. Sodan jälkeen kun USA jakoi Marshall apua länsi-euroopalle uudisrakennukseen, ei Suomi sitä saanut ( Neuvostoliitto kait kielsi, tai jotain).
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
MrQ
24.05.2008 14:13:53
myös oulu on helsingin itäpuolella. metrejä, mutta silti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)