Disposable 14.05.2008 16:31:37 | |
---|
Innostuin kitaransoitosta joksikin aikaa, tosin siihen kyllä vieläkin ajoittain tartun, mutta treenauksesta ei voi puhua. Innostuin tutkimaan musiikkia, sen teoriaa sekä historiaa itselleni tärkeän musiikin kautta. Mitä pitemmälle upposin metallimusiikkiin, sitä enemmän rupesin vihaamaan konemusiikkia ja räppääjiä. Rupesin kuluttamaan huomattavat osat päivästäni musiikin kuunteluun ja kitaralla tuottamiseen, huomasin haaveilevani jonkin biisin soittamisesta kitaralla mitä ihmeellisimmissä tilanteissa. En valita. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Ali 14.05.2008 17:07:14 | |
---|
Mitä pitemmälle upposin metallimusiikkiin, sitä enemmän rupesin vihaamaan konemusiikkia ja räppääjiä. Miksi vihaat konemusiikkia ja räppääjiä? Mitä pahaa he ovat tehneet sinulle? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Kailis 14.05.2008 17:28:52 | |
---|
Miksi vihaat konemusiikkia ja räppääjiä? Mitä pahaa he ovat tehneet sinulle? Ääh, metallimiehet on vaan NIIN pahoja. |
BobHope 14.05.2008 17:43:22 | |
---|
Enpä osaa sanoa, ei varmaan kovinkaan paljon. Kaveripiiri koostuu suurelta osin soittokavereista, rahaa on kulunut soittokamoihin. Mutta että mua itteä olis muuttanu... Tilulilulei! |
Mr.Babbit 14.05.2008 17:46:56 (muokattu 14.05.2008 17:47:30) | |
---|
Pakkokuuntelin työpaikalla täysin innottomasti soitettua humppaa ja iskelmää sekä humalaista karaokerääyntää 8 tuntia päivässä mikä sai minut vihaamaan kaikkea musiikkia mikä vähääkään haiskahtaa melankoliselta, ja iloista musiikkiahan olen aina inhonnut, joten nykyään en kuuntele juuri mitään enkä ole ostanut aikoihin ainuttakaan levyä. Itseasiassa en kuuntele levyjäni, voisin myydä ne pois. Soittimet kanssa, en jaksa edes soittaa mitään. Kitaraan koskin eilen ekaa kertaa pariin kuukauteen kun joku uhkasi bänditreeneillä, mutta onneksi ne peruuntui. Musiikista on tullut minulle mielenkiinnotonta ja turhaa, lähinnä ärsyttävää taustameteliä joka ei liikuta tuntokarvoja, ei kyllä millään tasolla.. Rock, fyi fan. |
Disposable 14.05.2008 19:36:35 | |
---|
Miksi vihaat konemusiikkia ja räppääjiä? Mitä pahaa he ovat tehneet sinulle? Emt, blame the music. Ei ne mulle mitään tehneet, mutta ilmeisesti allekirjoittaneen päänuppiin mahtuu vain yksi lempimusiikki, jolle pitää olla vastapainona jotain vihattavaa. Suoraan kuuntelematta en em. musiikkilajien yksittäisiä biisejä/yhtyeitä heitä romukoppaan, mutta yleisesti sanoen nuita ei kestä kuunnella: päätä alkaa särkeä, vittuuntumistaso kasvaa, ja erektio laskee. Not my cup of tea. Ehkä vihata oli vähän huono sanavalinta. Tarkemmin määriteltynä koen massiivista epätykkäämistä näitä (omasta mielestäni) epämusiikkilajeja kohtaan. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Linnunlaulupuu 14.05.2008 19:58:34 | |
---|
epätykkäämistä näitä (omasta mielestäni) epämusiikkilajeja kohtaan. Nauroin vain tälle sen jälkeen kun luin, että pala taivasta oli metallican stadionkeikka. KINNIKUN! |
Disposable 14.05.2008 20:11:55 | |
---|
Nauroin vain tälle sen jälkeen kun luin, että pala taivasta oli metallican stadionkeikka. Aivoni eivät saa selvää kirjoituksestasi. Suomentaisitko? "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Linnunlaulupuu 14.05.2008 20:18:12 | |
---|
Aivoni eivät saa selvää kirjoituksestasi. Suomentaisitko? En ikinä, olen humalassa. Voin kyllä avata sitä vähän: Profiilissasi luki Metallica @ Helsinki 15.7.2007. Pala Jumalan Taivasta, en tule toipumaan ikinä. Tuo + sun statement epämusiikista = Hauskaa paskaa KINNIKUN! |
Disposable 14.05.2008 21:06:08 | |
---|
En ikinä, olen humalassa. Voin kyllä avata sitä vähän: Profiilissasi luki Tuo + sun statement epämusiikista = Hauskaa paskaa Joo, oon kyllä melekonen vitsimieeees. Makuasioita, sano kärpänen kun paskaa nieleskeli. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
sub zero 15.05.2008 11:39:55 | |
---|
Ääh, metallimiehet on vaan NIIN pahoja. En löydä kirjastokorttiani. Mutta ainakin tiedän sen, että jos joku on pöllinyt sen, niin minkä genren musaa sillä on lainattu. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Kailis 16.05.2008 00:40:56 (muokattu 16.05.2008 00:41:55) | |
---|
En löydä kirjastokorttiani. Mutta ainakin tiedän sen, että jos joku on pöllinyt sen, niin minkä genren musaa sillä on lainattu. Jotain etnistä? Mustaa metallia? Tai pitäis sanoa varmaan värillistä metallia. |
riimu 16.05.2008 00:52:34 (muokattu 16.05.2008 00:57:27) | |
---|
Mitä pitemmälle upposin metallimusiikkiin, sitä enemmän rupesin vihaamaan konemusiikkia ja räppääjiä. Miksi? Noin itsellä 15 vuotiaana hevibuumissa. Sen jälkeen jopa tajusin että oli mikä musatyyli tahansa niin samanlaisia tunteita ja fiiliksiä voi saada. Kunnon darkwave, darkambient, blues, rock, electro jne. kun voi olla helvetin paljon painostavampaa ja ns. rankempaa kuin vitossoitujen sahaaminen. Mikä ihme siitä metallista tekee niin paljon muita parempaa? Okei, onhan monella suosikkigenre jne. mutta miksi pitää jotain vihata? Meinaan kun kunnolla eri musagenreihin oon paneutunut niin jokasesta kuitenkin aina löytynyt tajuttoman kovia bändejä ja artisteja. Don't ask me about Grim Fandango. |
ten 16.05.2008 00:53:48 | |
---|
Masennuin... Se on kaikki Neon 2:n syytä. Olin nuori ja altis vaikutuksille. MUTTA SITTEN, en muista miten, löysin orkesterin nimeltä Nirvana ja ostin "From the Muddy Banks of the Wiskah"-levyn. Tämän tapauksen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Eiköhän se ole sellanen elämäntapa - ei, enemmänkin elämänasenne - nykyään. Siis Nirvanahan on toki kuollut ja kuopattu, mutta se kipinä mikä silloin syttyi, on nykypäivänä roihuava liekki joka ei tule sammumaan. Annan myös propsit Apulannan Ehjä-albumille. PS. voi olla että olen nauttinut muutaman oluen! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Kailis 16.05.2008 00:56:09 | |
---|
PS. voi olla että olen nauttinut muutaman oluen! Se näkyi heti postauksen alusta, liikaa tunnetta selvälle suomalaiselle miehelle. |
ten 16.05.2008 02:04:44 | |
---|
Se näkyi heti postauksen alusta, liikaa tunnetta selvälle suomalaiselle miehelle. Mutta alun jälkeen kaikki on totisinta totta. Oltiin sitten miten juovuksissa tahansa! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
CanYouStayStill 16.05.2008 09:57:54 | |
---|
Kiitos musiikin pääsin eroon joukkueurheilusta. Olisin tällä hetkellä ehkä joku v*tun hokari. Samalla musiikki on ollut pako todellisuudesta ja koulukiusaamisesta. Auttanut jaksamaan. Nykyään musiikki vain sattuu olee elämän tärkeimpiä asioita. Ennemmin jätän muijani kuin musiikin. Tosin mitään kummempaa syytä ei satu olee. |
Niklodeus 16.05.2008 12:44:01 (muokattu 16.05.2008 12:45:57) | |
---|
Mitä pitemmälle upposin metallimusiikkiin, sitä enemmän rupesin vihaamaan konemusiikkia ja räppääjiä. Miksi vihaat konemusiikkia ja räppääjiä? Mitä pahaa he ovat tehneet sinulle? En haluasi tästä nyt aloittaa mitään Metal .vs. Räp sotaa, mutta minulle tuli sama. En yksinkertaisesti tajua miksi (useimmat) räppärit ostavat imagonsa takia 100e:n huppareita ynms ? Muutenkin se kovaa poikaa esittäminen vain naurattaa. Kilpaillaan kummalla on isompitissinen nainen, isompi auto, isommat aseet, enemmän blingblingejä, kalliimmat vaattet (niin tietysti kalliimman merkin) ja kumpi tulee kovemmasta ghetosta.. --Kyllähän meistä metallimiehistäkin saa tämmöisen listan, en sitä kiellä.-- P.S. Älkää viittikö aloittaa tästä ''lainaa'' sotaa.... vaikka niin tapahtuukin. Itselleni musiikki on kyllä kaikki kaikessa, en osaa nimetä tietyllä tavalla miten se muutti/muuttaa minua mutta on musiikki hyvin tärkeä asia. GROM !!
- Conan The Barbarian |
Kailis 16.05.2008 12:48:02 | |
---|
Älkää viittikö aloittaa tästä ''lainaa'' sotaa Pata kattilaa soimaa, sanotaan |
Rattata 16.05.2008 12:52:27 (muokattu 16.05.2008 12:54:02) | |
---|
En yksinkertaisesti tajua miksi (useimmat) räppärit ostavat imagonsa takia 100e:n huppareita ynms ? Muutenkin se kovaa poikaa esittäminen vain naurattaa. Kilpaillaan kummalla on isompitissinen nainen, isompi auto, isommat aseet, enemmän blingblingejä, kalliimmat vaattet (niin tietysti kalliimman merkin) ja kumpi tulee kovemmasta ghetosta.. Joku on katsonut liikaa MTV:tä. Miten musiikki on muuttanut minua? Tuskin paljoakaan. |