spede from hell 12.09.2007 15:13:01 | |
---|
yhtään cd:tä en ole rikkonut, mutta kasettien ja vinyyleiden tilalle olen joutunut ostamaan lukuisia cd:tä. Ja vhs:n tilalle dvd:t Nykyään imutankin netistä hyvällä omatunnolla ne, jotka olen jo kerran, tai jopa kaksikin kertaa ostanut... Enää en ala levyhyllyäni päivittämään, vaikka formaatti muuttuiskin. Kallista hommaa saada päivitetyt versiot, jos levyjä alkaa olemaan useampi sata... G.I.D! |
Borlag 12.09.2007 15:35:07 | |
---|
Hih, hih, skidinä ei saanu luukuttaa tereoita, mutsi sai hepulit. Piti kuunnella luureilla. Isona ei voi luukuttaa tereoita skidien takii. Pitää kuunnella luureilla. Auta ja varjele jos ei vanhusten talossa saa luukuttaa rokkia yhellätoista. :) Itse ratkaisin ongelman niin että totutin muksun pienestä pitäen meteliin. Saapi luukuttaa stereoita, tosin skidi saattaa tulla mukaan örisemään Opethin mukana tai vaatimaan että soitetaankin Pink Floydia tai vaikkapa Porcupine Treetä... Ei siinä mitään muttakun tarhassa haukkuu lastenmusat kakaksi, sanomistahan siitäkin tulee :) |
lRockindaddy 12.09.2007 16:21:55 | |
---|
Itse ratkaisin ongelman niin että totutin muksun pienestä pitäen meteliin. Saapi luukuttaa stereoita, tosin skidi saattaa tulla mukaan örisemään Opethin mukana tai vaatimaan että soitetaankin Pink Floydia tai vaikkapa Porcupine Treetä... Ei siinä mitään muttakun tarhassa haukkuu lastenmusat kakaksi, sanomistahan siitäkin tulee :) Kahden ensimmäisen kanssa onnistui tuo minullakin. Ainoat ongelmat tulivat kersojen kasvaessa siitä että mitä kuunnellaan ja milloin. Tuo 4 vuotias jostain syystä kovin herkkä ärsykkeille, sekä huono uninen. On sairastellut paljon jne.. Kymmenkuinen on jo nyt selvästi ainakin Govt Mule diggari, sopivalla volyymillä soitettuna poika hytkyy mukavasti. Huono on nukkumaan tämäkin... Still alive and well |
HaloOfFlies 12.09.2007 17:37:35 | |
---|
Beckin Sea Changen jouduin ostamaan uudelleen, kun ostamani SACD-versio ei suostunutkaan soimaan CD-soittimessani (tarvitsee erillisen soittimen että sitä voi kuunnella. Jännää, sillä minulla löytyy Dark Side Of The Moon samanlaisena versiona, ja se pelaa ihan niinkuin pitääkin) Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
lxi 12.09.2007 17:46:14 | |
---|
Beckin Sea Changen jouduin ostamaan uudelleen, kun ostamani SACD-versio ei suostunutkaan soimaan CD-soittimessani (tarvitsee erillisen soittimen että sitä voi kuunnella. Jännää, sillä minulla löytyy Dark Side Of The Moon samanlaisena versiona, ja se pelaa ihan niinkuin pitääkin) Monet SACD:t ovat hybridejä, kuten tuo DSotM (joka minultakin löytyy). Niissä on sekä tavallinen stereomiksaus että superaudiodata omissa kerroksissaan, joten tavallinen CD-soitin pystyy lukemaan ja toistamaan ne. Sea Change ei ilmeisesti ole hybridi, joten se vaatii erillisen soittimen. |
zille 12.09.2007 19:43:09 | |
---|
Meikäläiseltä on kadonnut (pari vuotta sitten jo) mystisesti Amon Amarthin 'Fate Of Norns' levy kotelostaan. Tai siis kyseessä on tämmönen, onko se sitten digibäkki tai joku, mutta pahvikotelo jossa on bonuksena Live DVD Reykjavikista. Tää DVD kyllä on mutta ei mitään hajua mihin itte CD on kadonnut. No eilen Keltaisessa Jäänsärkijässä selasin 'Käytetyt'-osastoa ja kappas, siinä oli normaali Fate Of Norns. Ostin sen, pistin CD:n sinne mun hienompaan pahvikoteloon ja nyt on sitten turha tyhjä Fate Of Norns CD-kotelo. Yks levy myös tarttis ostaa uusiks, en tiedä miten se on niin naarmuuntunut, ellei liika kuuntelusta sitten. Mutta pidän kyllä hyvän huolen levyistä. (Mulla on pakkomielle, että CD-levyn pitää olla aina oikein päin kotelossa. Voitte ottaa vaikka satunnaisesti minkä vaan mun parista sadasta levystä, niin varmasti on levy oikein päin siellä sisällä. :)) Mutta tosiaan, tän levyn kansivihkosessa on bändin jokaisen jätkän nimmarit vielä (Hollantilainen raskas hengellinen metalliorkesteri, Slechtvalk), niin vois siihen uuden toimivan levynkin sitten hankkia. Mitä häirittevämpää, sitä parempaa. |