Aihe: Tytöt tykkää! Argh!
1 2 3 4 5 6 7 8
Ronsto
18.06.2007 23:13:59 (muokattu 18.06.2007 23:15:22)

Mitä kuraa :--------------------------------DD

Siis herran jumala! Tähänkö nyt on tultu?

Kuuntelen tätä kyllä vielä joskus krapulassa, katson josko tulisi sydänkohtaus tämän biisin takia.

E: Aijai, pystyn jo kuvittelemaan Turun yöklubien edessä porukkaa hoilaamassa tätä biisiä

"Tytöt tykkää, ty, ty, ty, tytöt tykkää!!! rölölööö!1"
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
apenaattori
18.06.2007 23:29:29 (muokattu 18.06.2007 23:32:07)
Huhhuh. En osaa päättää, onko tämä jo niin hirveää että on itseasiassa hauskaa. Vähän 50-50.

Tea on kuuminta hottia.

Tämä ei valitettavasti lohduta sitten kun biisi pyörii töissä 4 kertaa päivässä radiosta. NRJ siellä suurimmaksi osaksi nimittäin pauhaa.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
papitsu
18.06.2007 23:29:40
Kyllä, luulin että viimevuotisesta ei voi enää syvemmälle vajota, näköjään voi...

Mikä olikaan viimevuotinen? En enää muista.

Ja itse biisi... Alusta kuulosti aika todella järkyttävältä, mutta ei se sitten lopussa enää niin paha ollutkaan. Tai sitten olen vain väsynyt.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Jormaz
18.06.2007 23:33:05
Mikä olikaan viimevuotinen? En enää muista.

Taisi olla valitettavasti se Valvomon hirveä renkutus. Mieluummin kuuntelen vaikka Mambaa.
Summer is coming, fat boys are happy
Juuho
18.06.2007 23:36:01
Soitetaanko tätä oikeasti radiossa?
apenaattori
18.06.2007 23:38:45
Soitetaanko tätä oikeasti radiossa?

Mitäs luulisit? :-D
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Epämuusikko
18.06.2007 23:39:46
Taisi olla valitettavasti se Valvomon hirveä renkutus. Mieluummin kuuntelen vaikka Mambaa.

Mamba on Jumala, Jeesus ja Mikko Alatalo "Mikä kesä":än ja Teaan verrattuna...
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
arppah8
19.06.2007 00:15:19

Lievä orchestrahittien yliannostus. Olihan ne hienoja silloin Helloweenin Keeper of the 7 keys ykkösellä...

Luojan kiitos en koskaan kuuntele radiota. Töissä on kyllä vaarana joutua soittamaan tuota, mut ei taida onneksi sopia soittolistalle.
We're such a clever bunch, generation irony
JCM
19.06.2007 07:35:36

Hehe, mahtavaa!

Onhan tuo ihan sanoinkuvaamattoman kauhea biisi, mutta kun joku on päättänyt että se on hitti niin ei parane valittaa:)

Huhhuh, melkoista kyllä.
Bentley
19.06.2007 07:47:42

Mun on varmaan ihan pakko laittaa bändi pystyyn jolla soitetaan vain ja ainoastaan noita kesäbiisejä ja sitten ei muuta kuin keikalle. Hmm.. mitähän mäki selitän.. no laitetaan tämä aamun ja uniapnean piikkiin...
For those who can't be without the music!
BaariMikko
19.06.2007 07:51:32

Kaikessa tyhjäpäisyydessään ja kertakäyttöisyydessään melko täydellinen ajankuva tämänhetkisestä musiikkituotannosta. Sopivan "ihQ" ja kevytmielinen rallatus, jonka anti ei taatusti aiheuta päänvaivaa kellekään. Hulahtaa biitsillä keravalaisteinin tajuntaan kuin light-siideri ja poistuu sieltä aivan yhtä nopeasti - ens vuonna kukaan ei muista koko juttua. Sitä odotellessa tämän biisin ja räikeiden "tilaa soittoääni!" -mainosten liitto lienee tämän kesän kuumin ykkössuhde, todellinen match made in heaven. Mutta katoavaista on kaikki...
Jarkko G.
19.06.2007 08:05:50
Nettihän tästä suositun tekee, eipä ole yhtään foorumia tullut vastaan jossa ei tälle videolle ole omaa threadia tehty (tai ainakin ole mainittu jossain youtube threadissa). Sana kiirii, ihmiset nauraa ja on hauska vitsi soittaa paskaa musaa kovaa mankasta.

Ei naurata .. tästä kesä voi alkaa!
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
VR
19.06.2007 10:34:03
Ei naurata .. tästä kesä voi alkaa!

Noniin... Olin jo ehtinyt unohtaa miten se Valvomon biisi meni, mutta tuon viimeisen lauseen takia biisi ryöpsähti taas päähäni. Kiitti vaan...
Everything is a OK! YNWA
Jesmies
19.06.2007 10:45:27
kuulinpas eilen biisin ekaa kertaa. n. puolet jakso kuunnella, iha hirveätä paskaa eikä tuommosta kyllä kukaan täysjärkinen kuuntele. perkele
Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;)
Ristihuuli
19.06.2007 10:45:33 (muokattu 19.06.2007 10:51:46)
siis mä en voi MILLÄÄN käsittää tätä!! just tämmöstä tää nyky päivänä on... ei kyllä koskaan ennen... ei kyllä 60-luvullakaan... siis mun piti kuunnella tää toista kertaa et onks tää totta...!!! vaik ei yhtään kiinnostanut niin kuuntelin kolmannen kerran ja piti koko ajan voivotella ja itkin vuolaita kyyneliä... neljännellä kerralla mun oli pakko nousta pois koneen äärestä ja halata richard d. james -julistetta mun seinäl.. tää on just niin tätä, miks ihmeessä tämmöst pitää tehä, ja sit joku vielä ostaa sitä, mua nyrppii kaikki jotka ostaa tämmöstä, miks ihmeessä ne voi ostaa jotain tämmöstä, kun enhän minä tästä pidä, miks kaikki ihmiset ei vois kuunnella hyvää musaa niinku crassia, siin on jotain mesitsiiki, tai oikeestaan se on silleen ihan mainio juttu vaan että liian moni ei kuuntele crassia koska sit siit menis se juttu pilalle koska tärkeintä on että mä voin pistää crassin feeding of the 5000:n levylautaselle ja olla ylpeä et olen yksi harvoista joka kuuntelee sitä enkä mitään teollisuus paskaa ja tajuu sen jutun mikä siin on, ja on mukan siin jutus silleen, koska jos kaikki alkais kuuntelee crassia niin ei ne sitä juttuu kuitenkaan tajuais... ja sit se oliski trendi sontaa...

Kaikessa tyhjäpäisyydessään ja kertakäyttöisyydessään melko täydellinen ajankuva tämänhetkisestä musiikkituotannosta.

http://scienceline.org/_s/files/2006/10/cry.jpg

tyhjäpäisyys on valttia kun trendinä on postmodernin särmikäs paskakyynisyys ja muu teennäisen "älykkömäinen" meininki.

niin ja en oikeasti kuunnellut biisiä, enkä varmaan räjähtäis jos sen vahingossa joskus kuulisinkin. sen olemassaolo on mulle yhdentekevä juttu. suuntaan silmäni, korvani ja tunteeni semmoisille asioille, jotka oikeasti kiinnostavat mua. the art of zen
StoRBa
19.06.2007 10:52:05

Tuohan oli todella jo huono biisi oman genrensä edustajana (vaikka tuon genren biisit ovat aivan täyttä sontaa lähes poikkeuksetta). Eikä edes jäänyt päähän mitenkään. En tajua mikä tuossa on niin hittiä ja tarttuvaa...
Mr. Mustard
19.06.2007 10:56:20
"tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä"
Nerokasta! Miksi mä en keksinyt tota?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Juntunen
19.06.2007 11:08:30

Hah tuota remixiä. Repesin noille tokaversen randomeille orchestral hitseille. :D
Feggy
19.06.2007 11:09:40

Kyllä, luulin että viimevuotisesta ei voi enää syvemmälle vajota, näköjään voi...

Jep, eikä EMI Finlandin ruuti vielä tuohon lopu. Onhan nimittäin tämä:

http://www.pikkuorava.fi/
McNulty
19.06.2007 14:41:39
"tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä"
Nerokasta! Miksi mä en keksinyt tota?

Nykyisten trendien, muotikuvioiden ja hypetyksen seassa nuo sanat pitäisi olla jotain tyyliin: "Pojat tykkää pojista, ja tytöt tykkää tytöistä..." Esittäjäksi vaikka duetto... Martina Navratilova ja Carson Kressley.

Anteeksi heterouteni. I'll get mi coat!
clenching the fists of dissent
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)