Aihe: Musicstoren kanssa ongelma
1 2 3
hapan
25.05.2007 21:46:39
Hienoa lukea tällaisia ketjuja, kun itse laittaa puljuun ekaa tilaustaan. Toivottavasti kukaan ei menetä henkeään tässä tapauksessa...
JCM
26.05.2007 09:27:14

Hienoa lukea tällaisia ketjuja, kun itse laittaa puljuun ekaa tilaustaan. Toivottavasti kukaan ei menetä henkeään tässä tapauksessa...

Meinaatko laittaa?

Minähän en ainakaan tuollaiseen lafkaan laita yhtään tilausta. Elleivät sitten todistettavasti petraa.

Thomanniltakaan en tilaa enää yhtään mitään, huonon asiakaspalvelun takia.

Suosin: Kotimaista yritystoimintaa.
hapan
27.05.2007 20:32:26
Meinaatko laittaa?

Laitoin jo, ennenkuin tätä ketjua edes olin nähnyt. Heehe.

Minähän en ainakaan tuollaiseen lafkaan laita yhtään tilausta. Elleivät sitten todistettavasti petraa.

Thomanniltakaan en tilaa enää yhtään mitään, huonon asiakaspalvelun takia.

Thomannilta en ole enää vuosiin tilannut mitään, kun Suomen hinnat alkaa olemaan kilpailukykyisiä. Eikä se ole noista saksalaisista liikkeistä lähellekkään halvin, mutta sieltä saa postiennakolla kamaa, mikä on hyvä juttu.

Suosin: Kotimaista yritystoimintaa.

Näin mäkin, yleensä käytettynä. Joskus vaan ei ole suomessa jotain saatavilla, jolloin se täytyy tilata muualta. Näin myös tällä kertaa...
Eemil
28.05.2007 11:18:04 (muokattu 28.05.2007 11:19:38)
Minä käytän kyllä suomen kauppoja myös, tämä oli ensimmäinen kerta kun tilasin muualta. Vaikka kitaran hinta onkin sen 549€ niin säästö on suuri kun sen hinta suomessa on yli n. 900€ eikä käytettyjä ole saatavilla. Se tosin selittyy osin sillä että oikeasti se saksankin halvin hinta olisi sen 666€. :)

Meidänkin basisti on tilannut tuolta music storesta ilman ongelmia bassosälää pari kolme kertaa. Kyllä se homma ihan hyvin toimii kunnes jokin menee mönkään. Oli se tiedossa ennen kuin tilauksen tein.

Ei tuossa varmaan hätää ole. Pidät vaan kaikki sähköpostit tallessa!
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln K100#2
oiva tumpeloinen
28.05.2007 11:20:14
Kaikki kuitenkin hyvin ja homma meni just niin kuin pitikin. Nyt jäädään sitten odottelemaan artikkelia siitä tulevasta ritsasta.
Eemil
28.05.2007 11:23:16
Kaikki kuitenkin hyvin ja homma meni just niin kuin pitikin. Nyt jäädään sitten odottelemaan artikkelia siitä tulevasta ritsasta.

Hehheh, saa nähdä millainen risu sieltä tosiaan tulee. Pointti tuossa tilauksessa oli oikeastaan tuo sustainiac, jonka varmaan jossain vaiheessa laitan johonkin "parempaan" kitaraan kiinni jos siitä innostun. Slide-putki pitää varmaan hankkia tuon kaveriksi. Ja opetella käyttämään sitäkin.

T: 13 vuotta soittanut. :)
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln K100#2
Eemil
06.06.2007 10:50:31
Vastauskin tuli jo Musicstoresta. Kitaroita on kesäkuun puolivälin tienoilla taas saatavilla.

Sovimme Musicstoren kera että heti kun kitaroita tulee niin semmoinen suoraan lähtee minulle ja siitä ilmoitetaan sähköpostitse. Äsken koin erittäin suuren yllätyksen kun postimies soittikin ovikelloa ja toi kitaran. Mitään ilmoitusta ei ole tullut, eikä vielä ole ihan kesäkuun puolivälikään. Paketissa oli jopa oikea kitara. Periaatteessa Musicstore ei hoitanut asiaa sovitulla tavalla, mutten tällä kertaa aio valittaa. :)
Jebe-
06.06.2007 14:51:58
Tästä tulee mieleen vähän aikaa sitten CDON.comissa olleen ratti&poljin -alennuksen kanssa.
Mainostivat, että Logitechin uusi (muistaakseni) G25 -setti olisi ollut -89% alennuksessa. Oikea hinta 240e ja nyt hintaan 25e. Totta hemmetissä piti mennä tilaamaan ja moni muukin tilasi samaan aikaan. Tilaus tehtiin, maksettiin ja odoteltiin muutama päivä. Tämän jälkeen tuli viesti, että hinta oli ollut virheellinen ja kauppa perutaan. Syyksi kerrottiin, että hinnat tulee näkyviin suoraan jonkin scriptin kautta eikä niitä tarkisteta ja syötetä käsin. Virheellisen hinnan takia kauppa peruttiin, eikä pojille siis ratteja tule.

Mutta hienoa, että Musicstore sentään piti kauppansa.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)