saastara 05.04.2007 18:06:32 | |
---|
Luotettavin liittolaiseni ja pahin veriviholliseni. Lisää middleä. |
baron 05.04.2007 18:38:15 | |
---|
Vaikka mä oon kosketinsoittaja niin en mä voi sanoa että kaikkiin koskettimiin suhtaudun samalla lailla. Jumaloin Steinway flyygeleitä Muutkin akustiset flyygelit on OK. Omista soittimista akustinen piano ja Yamaha GT-2 ja P90 on OK. Nord Electroa, Rolandia, Casiota inhoan vaikka ne omiani ovatkin. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Kosminen 05.04.2007 22:23:20 | |
---|
Luotettavin liittolaiseni ja pahin veriviholliseni. Hyvä pointti. Jos siis juuri kyseisistä rumpukamoista puhutaan, niin treeneissä ne on tosi suopeat peesaajat, mutta keikalla sakottaa kaikesta :) |
stigcarpelan 05.04.2007 22:24:39 | |
---|
Warwikki jota vahailen ja silitän, on ollut kiihkeä kumppani vasta vuoden verran mutta nyt vaikuttaa siltä että meistä tulee ikuiset rakastavaiset. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
Teijo K. 06.04.2007 11:54:27 | |
---|
Joku pianisti taitaa olla (olikohan joku Zimmermann), joka raahaa omaa pianoaan jokaisella keikalla :) Kyllä mulla suhde on omiinkin pianoihin, ja rakastan niitä kun ne nyt vaan on mun omia. Niillä on ihan omat persoonat, toinen on nasaali kälättäjä ja toinen tummaääninen, jäykkä diiva. Mutta eniten taidan pitää eräästä flyygelistä kodin ulkopuolella...ja sitten on jotain ihania mitä harvoin pääsee soittamaan. No nämä zimmermannit tiesin kyllä. Mutta senverran marginaalisesta ilmiöstä puhutaan niitten kohdalla että ne voi ottaa keskusteluissa esille lähinnä kuriositeettina. Niin onhan se teillä kitaristeilla/basisteilla/puhaltajilla jne. ihan eri juttu. Muodostuu ihan erilainen suhde johonkin yhteen soittimeen. Ois se niin hyvä, jos vois soittaa aina samaa soitinyksilöä...tietäis sen temput Näin se nimenomaan menee. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
trent 06.04.2007 13:26:12 | |
---|
Onhan tässä ollut aika tasapainoinen suhde Ibaneziin jo kuudetta vuotta. Toki matkan varrella on ollut syrjähyppyjä ja välillä tulee vilkuiltua ja toisinaan hipelöityä muitakin soittimia... jos nyt rehellisiä ollaan, niin kyllä Iba lähtee vaihtoon jos parempaa löytyy |
Zarmo 07.04.2007 17:49:40 | |
---|
Soittelen vaika mitä eikä ole erityisen henkilökohtaista suhdetta mihinkään noista soittimista. Kaikki ovat korvattavissa, vaikka domraa on vaikea löytää ja Danelectron sähkis on toki kaunis. "Karma police I've given all I can, it's not enough, I've given all I can but we're still on the payroll"
Vapinamonologeja |
ministeri 07.04.2007 22:59:54 | |
---|
no on se aika kiinteä suhde kitaran kanssa kun yli 20 vuotta yhteistä matkaa. bassoakin on kyllä tullut bändissä soitettua mutta se tuntui mulle kompromissilta, en nauttinut siitä samalla tavalla. ja näin vanhana vaikea olis enää oppia jotain täysin uutta instrumenttia soittamaan. hilipatihippan |