StJerky 30.03.2007 09:19:12 (muokattu 30.03.2007 09:19:38) | |
---|
Musadiggailun paikka on muualla kuin töissä. Käytännössä siis autossa työmatkalla, koska kotona ei voi kuunnella musiikkia. Perhe vaatii huomion. Ne muutamat tunnit mitä vapaata aikaa viikossa on (jos on sitäkään) keskityn omaan musiikkiin. Mieluummin annan työn kärsiä. Pystyn silti parempaan suoritukseen täällä kuin suurin osa tyypeistä jotka ei musiikkia kuuntele. |
kivi 30.03.2007 09:24:20 (muokattu 30.03.2007 09:24:45) | |
---|
Käytännössä siis autossa työmatkalla, koska kotona ei voi kuunnella musiikkia. Perhe vaatii huomion. Ne muutamat tunnit mitä vapaata aikaa viikossa on (jos on sitäkään) keskityn omaan musiikkiin. Mieluummin annan työn kärsiä. Pystyn silti parempaan suoritukseen täällä kuin suurin osa tyypeistä jotka ei musiikkia kuuntele. Ymmärrän, ja noinhan se usein käy. Tosin mä luulen, että olisi täysin mahdollista keksiä jokin sellainen "handle" jolla saisi musiikin kuuntelun kotona hyväksyttäväksi. Se pitäisi vaan saada ajatustasolla yhdistäväksi jutuksi, kun se nyt näyttää olevan "isin oma juttu" ja sellaisena perheeltä pois - mikä ei oo kauhean kiva tilanne. Tsykologiaa ;-D Ja kyllähän monet duunt sallivat vakavammankin kuuntelun. Auton kopissa esimerkiksi olisi aikaa perehtyä vaikka mihin, jos moottorin melulta kuulisi :-D |
Lesko 30.03.2007 09:38:57 (muokattu 30.03.2007 09:41:39) | |
---|
Ymmärrän, ja noinhan se usein käy. Tosin mä luulen, että olisi täysin mahdollista keksiä jokin sellainen "handle" jolla saisi musiikin kuuntelun kotona hyväksyttäväksi. Se pitäisi vaan saada ajatustasolla yhdistäväksi jutuksi, kun se nyt näyttää olevan "isin oma juttu" ja sellaisena perheeltä pois - mikä ei oo kauhean kiva tilanne. Tsykologiaa ;-D Meidän perheessä kuunnellaan jatkuvasti yhdessä musiikkia ja lauletaan ja tanssitaan, miksi se musiikki pitää olla vain joku juttu? Meillä ainakin se on jatkuva täysivaltainen elämys, joka kuuluu joka tilanteeseen! Miksei musiikin kuuntelu sitten ole hyväksyttävää kotona? Tai voiko sellainen paikka olla koti, jossa ei saa kuunnella musiikkia? Musiikki ei siis edes saa olla sellaista, että sitä alkaa kuunnella. Tämä on totta ja siksi on olemassa Radio, kanavat kuten Radio Rock, City, Nova tms. hissimusiikkikanavat ovat työpaikalla hyviä valintoja! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
StJerky 30.03.2007 09:45:56 (muokattu 30.03.2007 09:49:24) | |
---|
Meidän perheessä kuunnellaan jatkuvasti yhdessä musiikkia ja lauletaan ja tanssitaan, miksi se musiikki pitää olla vain joku juttu? Meillä ainakin se on jatkuva täysivaltainen elämys, joka kuuluu joka tilanteeseen! Miksei musiikin kuuntelu sitten ole hyväksyttävää kotona? Tai voiko sellainen paikka olla koti, jossa ei saa kuunnella musiikkia? Meillä on 1. Aina niin kova meteli, ettei musiikista voi nauttia (0, 5 ja 6 -vuotiaat lapset). 2. Erilainen musiikkimaku, joka aiheuttaa perheriitoja. 3. Vaimo ei kuule Doctor Philiä, jos soitan musiikkia (siitä voi myös päätellä, että tsykologia vaimolla paremmin hanskassa kuin minulla). Kyllä mekin lasten kanssa tehdään musiikkia kellarissa ja animaatioita ja vaikka mitä, mutta se on eri juttu. Ja hissimusiikkia parempi on hiljaisuus. Siitä nautin suurimman osan työajasta. Monesti kuulokkeet päässä ilman ääntä. |
rybk 30.03.2007 10:39:41 | |
---|
On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen.
Für ich niemals, niemals schlafe einsam. |
C 31.03.2007 12:06:08 | |
---|
Toisaalta punkkareiden huonoa soittotaitoakin toistuvasti yleistetään yleismaailmalliseksi totuudeksi. TJEU: esim. Bad Brains, Dead Kennedys, The Clash. Jep, tämä on kyllä totta. Joku Clash nyt mun mielestä on aika rehellisesti pop-rockia siinä missä punkkia... Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa
Never The Machine Forever! Uriah Heep & viikset. |
Teijo K. 31.03.2007 12:23:15 | |
---|
Jep, tämä on kyllä totta. Joku Clash nyt mun mielestä on aika rehellisesti pop-rockia siinä missä punkkia... Stereotypiat on kivoja ja helppoja, siksi niitä niin viljellään. Ns. progessa on ollut energisiä lava-esityksiä, siinä on laulettu hyvinkin maanläheisistä asioista ja ollut jopa yhteiskuntakritiikkiä. Kaikin paikoin ei se soittokaan liveillä ole ihan niin millintarkkaa, kun lavaesiintyminen ja keikarointi vie huomiota. jne. Toisaalta punkkia on oikeinkin taitavasti soitettua, joskus tavallaan hengetöntäkin. Tekstien teemat on välillä sitä samaa rillumareita mitä rokissa niin usein jne. Kummassakin se ensimmäinen polvi on ollut eri maata kuin jäljittelijät. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |