-Cale 03.12.2006 13:54:55 | |
---|
Sinergy - To Hell And Back Ei vaan jaksa tuota Laihon ja Latvalan tilulilua, todella ala-arvoista. Ja sitten vielä laulaja Kimberlyn kimitys ottaa niin saatanasti korviin että voi herranjestas. Miten tuollaistakin on jaksanut joskus kuunnella...? Toinen voisi olla Megadethin - So Good... So Far... So What (Vai mikä se oli?) Tuota diggailin joskus 7-vuotiaana isäni luona vinyyliltä, ja ajattelin pari vuotta sitten ihan nostalgiamielessä hankkia sen cd:llä. Olisi pitänyt kuitenkin jättää tuo ostos tekemättä. |
Nieby 03.12.2006 15:03:19 | |
---|
Ressu Redford- Soolo, hevimiesten levy ;D |
hullu_ukko 03.12.2006 15:18:33 | |
---|
Luultavasti joka ikinen räppilevyni joutaisi myyntiin. Taidankin laittaa niihin ehjät kannet ja yrittää myydä. Sitten vielä Limp Bizkitin Chokolate starfish jne.. ja saman bändin joku remix-cd. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
ganes-rocker 03.12.2006 15:33:18 | |
---|
duane eddy - guitar man "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
gorgonoidi 03.12.2006 15:39:50 | |
---|
Jotkut homopoppi levyt jotka on ala-asteiältä jääny. Ja joku offspringin paska taitaa olla kanssa. Onko Offspring jonkun paskankin levyn tehnyt? |
gasser 03.12.2006 15:40:30 | |
---|
Pikkubroidin musaluokan konserttitaltiointi ja naapurintytön kuoroesitys. Helmikamaa elektrokokeiluihin sämplättynä, muuten ihan täyttä skeidaa. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
badcompany 03.12.2006 15:42:26 | |
---|
Take thatin kolme levyä ja new kids on the blockin greatest hits |
sus 03.12.2006 15:50:57 | |
---|
Kirjotatteko joktut tahallaan nolon levyn nimen väärin, ikäänkuin ette muistaisi sitä:D sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
badcompany 03.12.2006 15:59:38 | |
---|
Kirjotatteko joktut tahallaan nolon levyn nimen väärin, ikäänkuin ette muistaisi sitä:D jos viittaat minuun niin olet ikävä kyllä väärässä:).kauheelta kun se kuulostaakin |
Magic Bullet 03.12.2006 16:02:52 | |
---|
Eminemin se eka. Voitin sillä viidennellä luokalla musatunnin levyraadin. Palkkioksi jätski. |
ossip 03.12.2006 17:00:40 | |
---|
Kaippa se on Queensr˙che - Tribe Anttilasta ostin kolmella eurolla, kuuntelin kerran ja sitten se jäi hyllyyn pölyttymään. Aika kökkö kieltämättä oli. Varsinkin bändiltä, joka on tehnyt maailman kaikkien aikojen parhaimman levyn, eli Mindcrimen. Mitään ihan järjetöntä skeidaa mun levyhyllystä ei kyllä löydy. Life sucks and then you fuckin' die |
Milkop 03.12.2006 17:14:28 | |
---|
Muistin lisää. Divarista eurolla ostamani Janos Valmusen Bussipysäkillä vinyyli on arveluttavasta klassikkostatuksestaan huolimatta aika turha levy. Paitsi kun on aika häätää kutsuvieraat ulos kämpästä :) |
PekkaM 03.12.2006 17:24:43 | |
---|
Muistin lisää. Divarista eurolla ostamani Janos Valmusen Bussipysäkillä vinyyli on arveluttavasta klassikkostatuksestaan huolimatta aika turha levy. Paitsi kun on aika häätää kutsuvieraat ulos kämpästä :) Äh. Siihen voi käyttä Nine Inch Nailsia ja itselläkin on mukavaa ;) |
PomppoK 03.12.2006 17:29:51 | |
---|
Jos ei oteta huomioon jotakin Merceedeen tyyppien spedeilylevyä, jonka lähettivät yhtenä ajanjaksona bonuksena kaikille tilauksen tehneille, niin varmaankin nuo muutamat Bryan Adamsin levyt ovat turhimpia. Kasari(hitti)levy Recklessillä on joitakin kovia biisejä kuitenkin! "Youth... Optimism... Middle-age... Disappointment... Old-age... Senility and... Death." |
Bonesaw 03.12.2006 17:36:43 | |
---|
Obsecene Eulogyn "Defining Hate: The Truth Undead" Mika Luttisen projekti. Levy sisältää mm. legendaariset biisit "Elämälle Kiitos" ja "Kuolleen Vitun Himo" |
willie 03.12.2006 17:53:10 | |
---|
Lähes kaikki 1980-90 hankitut "The Best Of.." ja "Greatest Hits.." -albumit olen luovuttanut pois. Muutaman asiallisen kokoelman olen kyllä säilyttänyt. Vinyyleistä, vaikka kakkaa olisikin, en luovu. CDeistä voisin luopua niistä, joita en itse ole hankkinut ja joista en erityisemmin välitä, tyyliin Jonna´s Problem. Perusbassoa vuodesta 1972. |
PekkaM 03.12.2006 18:46:05 | |
---|
Lähes kaikki 1980-90 hankitut "The Best Of.." ja "Greatest Hits.." -albumit olen luovuttanut pois. Muutaman asiallisen kokoelman olen kyllä säilyttänyt. Nuo ovat mielestäni sentään paljon vähemmän turhia, kuin mitä kyseisten artistien erillislevyt olisivat. |
Burn 03.12.2006 19:06:16 | |
---|
Sepulturan "Morbid Visions"-lätty...Jumalatonta kuraa alusta loppuun. Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans. |
-Cale 03.12.2006 19:14:46 | |
---|
Take thatin kolme levyä ja new kids on the blockin greatest hits NKOTB:hän on ihan jees kamaa ;D Itelläkin joku levy löytyy... |
PekkaM 03.12.2006 19:21:21 | |
---|
NKOTB:hän on ihan jees kamaa ;D Itelläkin joku levy löytyy... Miten sinä olet onnistunut tuossa? Profiilin mukaan olet syntynyt 1988, eli olit noin 2-vuotias, kun NKOTB oli pinnalla... Jotain siskon tai muun perintöjä? Ei kukaan poika kuunnelllut noita :D |