doolittle 28.11.2006 12:51:01 (muokattu 28.11.2006 12:52:12) | |
---|
Etenkin ne sanoitukset oli hienoja "... haitari soi, haita se harmitti haita risoi". Kerrassaan nerokkaita oivalluksia. Tulee bussi Turusta / on siinä satakunta / matkustajaa jotka eivät tahdo saada unta...näitähän voisi viskoa loputtomiin. "Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister- |
AP 28.11.2006 13:03:49 | |
---|
Tulee bussi Turusta / on siinä satakunta / matkustajaa jotka eivät tahdo saada unta...näitähän voisi viskoa loputtomiin. Bussi on kuin haitari sen soittaja on kuski välistä se ääntelee kuin siperian husky ....ei näytä noin miltään, mutta ääntäkääs husky oikein "huski...." Kjähhäh! "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
pkhlo 28.11.2006 13:13:03 | |
---|
Tulee bussi Turusta / on siinä satakunta / matkustajaa jotka eivät tahdo saada unta...näitähän voisi viskoa loputtomiin. Toi on hieno riimi ja hyvä biisi, meidän lapset kuuntelee usein tota. Se pointtihan tossa taitaa kuitenki olla että se kaupunki on Pori. Vai miltä kuulostais: "tulee bussi Turusta on siinä varsinaissuomi"? Joku sano 3:30:stä. Samaa mieltä, käsittämättömän hieno biisi, ei oikein uskalla liikaa fiilistellä sitä kun vois tulla ihan tolkuton poru. Biisin sanoitus, kesto, rakenne, harmoniat, melodia - täydellisiä. Emmätiä, mulle tulee aina jotenki semmonen tunne tosta biisistä, että siinä ollaan väkisin kasvamassa nuoruuden naiviudesta pois pienessä laskuhumalassa. Pelottava ajatus kun oikein miettii. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Roku 28.11.2006 17:08:20 | |
---|
Tulee bussi Turusta / on siinä satakunta / matkustajaa jotka eivät tahdo saada unta...näitähän voisi viskoa loputtomiin. Jep-Kuvittelen pianon se siinä pian on... Se on fifty-sixty |
AP 28.11.2006 17:40:32 | |
---|
Jep-Kuvittelen pianon se siinä pian on... Tuo on muuten sellanen kohta, mitä meidän faija repeää aina kun sen kuulee. Faija tykkää oivalluksista. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
sikanaama 28.11.2006 17:41:14 | |
---|
Kun pieni olin niin "Bluesia Pieksämäen asemalla" oli kestoltaan maailman pisin piisi. Nyt se on joku toinen. Ei vaine |
texjazz 28.11.2006 17:49:26 | |
---|
Juice on kääntänyt mainioista maanmainion Beatle-parodian Paperback Writerin (no sainhan tämän moppitukkaporukan tännekin, mutta kyllä Juice heitä diggaili). Per Vers -kiekon biisejä on tullut erinäisten bändiviritysten kanssa väännettyä. Suomenkielen arvostamiseen varmaankin on vaikuttanut kovasti. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
HaloOfFlies 28.11.2006 17:57:02 | |
---|
Juice on kääntänyt mainioista maanmainion Beatle-parodian Paperback Writerin (no sainhan tämän moppitukkaporukan tännekin, mutta kyllä Juice heitä diggaili). Per Vers -kiekon biisejä on tullut erinäisten bändiviritysten kanssa väännettyä. Suomenkielen arvostamiseen varmaankin on vaikuttanut kovasti. Joo, ja onhan Popedan Mää Ja Tapparan Mieskin Juicen käännös. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
StJerky 30.11.2006 08:46:07 (muokattu 30.11.2006 08:47:04) | |
---|
Joko on kuulunut huhuja väistämättömästä muistokonsertista? Hienoa olisi jos siinä esiintyisivät kaikki Juicen kanssa vuosien varrella soittaneet ja laulaneet muusikot. Laulupotentiaaliakin siitä porukasta löytyisi enemmän kuin tarpeeksi (Mikko A, Ila L, Sakari K, Jari Y ym). Todennäköisempää on että Veeti, Valo, Vilkkumaa ym. tulkitsevat jonkun tylsän MTV3 orkesterin säestyksellä. Missä muuten on Pena Penninkilampi? Odysseus olisi hienoa kuulla alkuperäisen laulajan esittämänä. |
Veikko 30.11.2006 09:11:56 | |
---|
Todennäköisempää on että Veeti, Valo, Vilkkumaa ym. tulkitsevat jonkun tylsän MTV3 orkesterin säestyksellä. Jeps, pelkään kanssa että esiintyjäkaarti juuri tätä sakkia. Päivää |
DoThePop 30.11.2006 09:55:01 | |
---|
Kyllä varmaan piakkoin tulee joku muistokonsertti.Eikö se ole jo ihan maantapa?Ei siinä tosiaan mitään pahaa tietenkään ole.Mutta en mä toivoisi sinne konserttiin ketään Vilkkumaata ja Jore Marjarantaa vetämään Juicea.Toivottavasti saisivat haalittua konserttiin reilun otoksen Juicen aikalaisia 70-80 luvuilta.Näitä Tampereen suuruuksia on onneksi jokunen vielä elossakin. Jostain luin että Juicen levyjä on alkanut liikkumaan suhteellisen reippaasti levykaupoissa.Ei se ole mikään tietysti ihmekään.Joku vaan voivotteli levy-yhtiöstä kun ei ole tarpeeksi tavaraa myytäväksi.Aikovat kuulemma laittaa levyjä tulemaan oikein urakalla.No jos ilkeä haluaa olla niin tämmöisen ison staran kuolemahan on levy-yhtiölle aikamoinen lottovoitto.Tuskin noita Juicen levyjä kuitenkaan on viime vuosina hirveästi myyty.Tietysti kokoelmia lukuunottamatta. Vaikka itse en ole koskaan iso Juice fani ollutkaan.Niin kyllä mä toivoisin että telkussa voisivat näyttää noita Juice pätkiä enemmänkin.Vaikka onhan tässä joka kanavalta jotain pientä Juice muistelua jo tullutkin. |
Sertzo S 30.11.2006 10:38:09 | |
---|
Toivottavasti saisivat haalittua konserttiin reilun otoksen Juicen aikalaisia 70-80 luvuilta.Näitä Tampereen suuruuksia on onneksi jokunen vielä elossakin. Noinhan toivoo toki konsertin toteutuvan aika suuri osa meistä täällä olevista eri keskustelijoista. |
Musta Arkipyhä 30.11.2006 12:13:23 | |
---|
Noinhan toivoo toki konsertin toteutuvan aika suuri osa meistä täällä olevista eri keskustelijoista. Mun mielestä taustabändi pitäis olla Grand Slam.Just eikä melkein. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
DoThePop 30.11.2006 12:35:06 | |
---|
Mun mielestä taustabändi pitäis olla Grand Slam.Just eikä melkein. No perskele.Noin sen pitäisi mennä jos oikeasti haluttaisiin kunnioittaa edesmennyttä taiteilijaa.En tosin tiedä missä jamassa tuon Grand Slam porukan jäsenet on.En itse asiassa edes muista ketkä kaikki siinä aikoinaan soitti.Onkohan tuosta porukasta kaikki elossa? |
StJerky 30.11.2006 12:37:30 | |
---|
Mun mielestä taustabändi pitäis olla Grand Slam.Just eikä melkein. Siinäkin eri kokoonpanoja ainakin kitaristin osalta vähintään 3. Kyllä minusta voisi vaihdella kokoonpano. Itse pidän enemmän 70-luvun bändeistä. GS oli vähän turhan massiivinen. Safka, Juuso Nordlund, Matti Takala jne. pitäisi olla mukana. |
John Titor 30.11.2006 12:54:39 | |
---|
Ei vaikuttanut yhtään millään syvällisellä tavalla. Ei olisi tietysti Viidettätoista yötä veivattua keikoilla jos miestä ei olisi ollut, mutta eipä paljon kosketa. Sweeney Toddin suomennos oli hyvä. Olisi Juice saanut muutenkin haalia ympärilleen hyviä musiikintekijöitä ja keskittyä pelkkään tekstittämiseen, biisit lähinnä vituttavat. Tekstit ovat hyviä, mutta musa on niin väsynyttä että tekstitkin uhkaavat muuttua raadolliseksi paskaksi. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
SirElwood 30.11.2006 13:35:54 (muokattu 30.11.2006 13:37:05) | |
---|
No perskele.Noin sen pitäisi mennä jos oikeasti haluttaisiin kunnioittaa edesmennyttä taiteilijaa.En tosin tiedä missä jamassa tuon Grand Slam porukan jäsenet on.En itse asiassa edes muista ketkä kaikki siinä aikoinaan soitti.Onkohan tuosta porukasta kaikki elossa? Grand slam sakista on kaikki elossa. Slam jengistäkin taitaa puuttua vaan Petteri Salminen. (Joku taas oikaisee jos olen väärässä :) Itsekin toivoisin grand slamin esiintyvän, kuten toisessa ketjussa mainitsinkin jo: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6462354 Eri asia sitten onkin se, että kuinka moni noista ukoista saadaan soittamaan... |
StJerky 30.11.2006 13:51:50 | |
---|
Vesa Sytelä: rummut (varalla Matti Takala, Juke Aronen?) Juuso Nordlund: basso (varalla Antti Tammilehto) Jari Yliaho: kitara Puntti Valtonen: kitara Safka: haetari, koskettimet Anssi Tikanmäki: koskettimet Mikko Alatalo: laulu Ila Loueranta: laulu Sakari Kuosmanen: laulu Pena Penninkilampi: laulu olisikohan mahdollista... |
SirElwood 30.11.2006 14:00:44 | |
---|
olisikohan mahdollista... Olisi kyllä ainakin hienoa... Huhhui. :) Vaihtaisin silti Tammilehdon bassoon, jos kerran Sytelä on rummuissa. Rytmiryhmän vaihto sitten jossain sopivassa välissä. |
Musta Arkipyhä 30.11.2006 14:06:28 | |
---|
Siinäkin eri kokoonpanoja ainakin kitaristin osalta vähintään 3. Kyllä minusta voisi vaihdella kokoonpano. Itse pidän enemmän 70-luvun bändeistä. GS oli vähän turhan massiivinen. Safka, Juuso Nordlund, Matti Takala jne. pitäisi olla mukana. Pointtia on tuossakin kyllä.Pelottavin ratkaisu lienee kuitenkin se ,että "huippuartistit" tulkitsevat Juicea bumtsibum -orkesterin säestyksellä..:-) Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |