Vastamelukuulokkeet, ihan uusi juttu mulle! Idea kuulostaa hyvältä varsinkin kun tulee kuunneltua musiikkia yleensä paikoissa, joissa on aika häiritsevää tasaista taustamelua. Eniten kiinnostaisi nappimalliset kuulokkeet, joista ensimmäisenä nyt löysin Sonyn MDR-NC11-mallin. Onko kenelläkään kokemusta moisista? Vaihtoehtoja saa myös ehdottaa. En ole mikään audiofiili, normaalisti olen käyttänyt tavallisia Sonyn halpiksia, eli 100€ on aika kipurajalla. Olisi kiva kuunnella musiikkia bussissa ruuhka-aikaankin normaalilla volyymilla, niin ettei kotona korvat vingu. |
EDIT: Niin joo, kaverin veljellä oli samat kuulokkeet joitain vuosia sitten. Silloin nuo itse kuulotinosat, siis ne joista ääni kuuluu, sai irti. Itse en ole vielä kehdannut kokeilla, mutta onko moinen normaalia? Itsekään en ole muuten kokeillut, että lähtevätkö ne irti. Tuo mallihan on kai pysynyt samana aivan alusta asti, että kyllä niiden pitäisi edelleenkin lähteä irti. Only pop music can break my heart... |
Huhhuh, nappikuulokkeet on perkeleestä. Just viime viikolla hajos Sennheiserin MX-450 (vai mikä olikaan), toinen puoli mykkä. Hyvät kuulokkeet, mutta kulmaplugi olisi paljon parempi kun mp3-soittimen kanssa röytää. Nyt on kolmet nappikuulokkeet hajonnu vuoden sisään. Onko olemassa hyviä nappikuulokkeita jotka kestää? Ja kulmaplugilla. Shuren E2 on hyvä valinta(n.90€) jos kestävyys on etusijalla. Soundikin on hyvä eikä hinta ole paha jos ajattelee että noi kestää jopa keikkakäyttöäkin. |