Feggy 02.09.2006 17:19:51 (muokattu 02.09.2006 17:20:23) | |
---|
Jep, nyt pitää tekijänoikeusmafian ohjeiden mukaan tuomita nuo varmaan piraattituotteiksi ;) Jerseyssä on vähän eri verolait kuin täällä. Mikäs siinä, kiva kun saa halvalla laillisesti. Itse taidan kuitenkin pääasiassa tukea paikallisia erikoisliikkeitä, varsinkin kun valikoimat tuolla on aika rajoittuneet. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
PekkaM 02.09.2006 17:37:31 | |
---|
Jerseyssä on vähän eri verolait kuin täällä. Mikäs siinä, kiva kun saa halvalla laillisesti. Itse taidan kuitenkin pääasiassa tukea paikallisia erikoisliikkeitä, varsinkin kun valikoimat tuolla on aika rajoittuneet. Siltä varalta, että vitsi meni ohi, viittasin Kotilaisen kommentteihin, joiden mukaan laittoman tuotteen kuluttaja tunnistaa ulkomaisesta kaupasta ja halvasta hinnasta. Myyn: Sekalaisia efektipedaaleita, Laney LC 15R. Ilmoitukset jäsenkuvauksessa. |
Feggy 02.09.2006 17:40:26 (muokattu 02.09.2006 18:32:45) | |
---|
Siltä varalta, että vitsi meni ohi, viittasin Kotilaisen kommentteihin, joiden mukaan laittoman tuotteen kuluttaja tunnistaa ulkomaisesta kaupasta ja halvasta hinnasta. kyl mää tajusin...ja kyllä tää Kotilais-hömpötys on aika naurettavaa. Mieshän on ihan oikeassa. Jos uusi, äskettäin julkaistu levy maksaa jotain 2-3 euroa, niin täytyy olla aika idiootti jos ei tajua tuota piraatiksi. Mutta se tästä offtopicista. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
Ziggy Bubba 02.09.2006 18:01:53 | |
---|
Tuntuu olevan aikas kevyelti tuota valikoimaa tuolla suomenkielisillä sivuilla... Ite olenkin tilannut tuosta englanninkielisestä osoitteesta, tuotteita löytyy jo reilusti paremmin. Aika kumma juttu. http://www2.cd-wow.com/www.mikseri.net/sigkk My musique |
McNulty 02.09.2006 18:03:42 | |
---|
Jos levy maksaa jotain 2-3 euroa, niin täytyy olla aika idiootti jos ei tajua tuota piraatiksi. Minä olen ostanut nettikaupasta montakin levyä 2-3e hintaan. Tosin ne oli 2nd hand. Ihan originaaleja olivat :) These pretzels are making me thirsty! Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
Thanatopsis 03.09.2006 02:13:29 | |
---|
Ajattaraa etsiessä tarjoaa Anastaciaa. Melko lähellä mutta tällaisena perfektionistisnobina en tee kauppoja. Farewell happy fields.
Where joy forever dwells. |
aksiom 03.09.2006 12:02:01 | |
---|
Tuntuu olevan aikas kevyelti tuota valikoimaa tuolla suomenkielisillä sivuilla... Ite olenkin tilannut tuosta englanninkielisestä osoitteesta, tuotteita löytyy jo reilusti paremmin. Aika kumma juttu. No jopas. Kiitos tästä vinkistä. Nythän sitä King Crimsonia alkoi löytymään. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
L.Ruoska 04.09.2006 00:00:24 | |
---|
Mitä vittua? Eihän tuolta löytynyt yhtään mitään... Joo, haku ei KERTAAKAAN tuonut niitä bändejä mitä etsin. Soul Captain Band Helmet, Faith No More.. tulee jotain Eros Ramazottia kun kokeilin lämpimikseni "Apulanta". KEMOSABE
WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
dixi19 04.09.2006 08:50:16 (muokattu 04.09.2006 08:52:02) | |
---|
Joo, haku ei KERTAAKAAN tuonut niitä bändejä mitä etsin. Helmet, Faith No More.. Kokeilehan uudestaan. No joo, Suomi-osastoa sivustolta ei tosiaankaan löydy, mutta jos mainstreamimpi kama kiinnostaa, niin uudet levyt saa tuolta todella halvalla ja nopeasti. Parikymmentä kertaa olen tuolta tilannut (lähinnä dvd:itä tosin) ja hyvin on homma toiminut. anomus.com |
Kozelek 04.09.2006 10:46:54 | |
---|
Itselleni on muodostunut sellainen tapa, että uudet levyt ostan cd-wow:sta (halvat hinnat, saatavuus), vanhat / harvinaisuudet Amazonista, CdOnista tahi ihan levykaupoista. Ei Cd-Wow:n tarjonta vielä todellakaan mitään kattavaa ole. |
harzza1 04.09.2006 14:17:06 | |
---|
Ei tuolta löydy mitään. Virhe! Tyhjä tai liian faktasisältöinen kirjoitus! In which I think I'm not that confident
A tiny hope that burns into my breath
A bitter smile delights me at the end |
kimurantti1 05.09.2006 20:46:10 (muokattu 05.09.2006 20:47:34) | |
---|
31.8 tein tilauksen. Kaikki meni niinkuin piti, tänään 5.9 tilaus tuli kotiin molemmat levyt ja kotelot täysin ehjinä. Mutta, onko täällä Iron Maidenin Rock In Rio -dvd:n omistajia? Kannessa on alhaalla parin millin painovirhe, ja takakannen teksti on hieman epäselvää. Ei sellaista, mitä painetuissa levyissä yleensä. Tämä voi kuulostaa ehkä typerältä, mutta mä olen ehkä maailman epäluuloisin ihminen. Levyissä ei ole mitään vikaa. Onko tällaiset virheet kansissa mahdollisia? Ei sillä että se minua haittaisi jos muuten on kunnossa. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Salaud 05.09.2006 21:24:14 | |
---|
... ja takakannen teksti on hieman epäselvää. Ei sellaista, mitä painetuissa levyissä yleensä. Itsellä ei tuota Rock in Rioa ole, mutta muistan kaverilla sen nähneeni ja siinäkin takakannenprintti oli suhruinen, vähän sellainen värikopiokone piraatti-versio siitä tuli mieleen, mutta ihan virallinen tuotos se ainakin oli. - I feel like an astronaut in a submarine - |
kimurantti1 05.09.2006 21:30:56 | |
---|
vähän sellainen värikopiokone piraatti-versio siitä tuli mieleen, No juuri tämä mullakin tuli mieleen, mutten kehdannut ilman sen kummempia todisteita ihan suoraan sanoa.. mutta ihan virallinen tuotos se ainakin oli. Kiva kuulla :-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Legatus 05.09.2006 21:52:29 | |
---|
Tuli mieleen semmonen villi idea että jos soittasit sen oman pankin asikaspalvelunumeroon (tai vastaavan)? Kylläpäs sullon villit ideat =) Mutta näinpä teen että käyn kysymässä seuraavan kerran pankin konttorista kun sinne seuraavan kerran on asiaa. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Cathi777 10.09.2006 19:32:35 | |
---|
Itse kanssa tätä nyt kokeilin ja levyt tulivat neljässä päivässä. Maksun suoritin Visa Electronilla ja nyt se vasta ensimmäisen kerran toimi. Kun joskus aikoinaan yritin sillä tilata niin ei koskaan sitä hyväksynyt, mutta nyt suomalaisten sivujen kautta toimi. Punnilla pitää kuitenkin maksaa tai muuten ei käynyt. Sama hinta tuli kuitenkin niin euroilla kuin punnillakin, että ei sinänsä mitään merkitystä. Kannet olivat ehjät ja levyt toimivia eli ei mitään moitittavaa. Valikoimathan tuolla ovat tosiaan aika suppeat, mutta juuri uutuudet löytyvät mainiosti ja todella edullisesti. Vanhempia levyjä nyt löytyy sitten mistä vaan halvalla, että ei sinänsä häiritse, että tuolta ei niitä löydy. Vielä, kun laittaisivat vinyylit valikoimiin ja noihin hintoihin ;) Only pop music can break my heart... |
minidriver 13.10.2006 13:41:10 | |
---|
Mulle löytyi muutama hyvä läpyskä - Lemonheads, Eels, Sparklehorse, Cat Power - 10-12e. Eka tuli kolmessa päivässä, vika noin puolitoista viikkoa. Happy! Meinaan uutuudet joita siellä sattuu olemaan tilata vastaisuudessakin kys. paikasta. no kato ku mää iha vähä vaa! |
elais 13.10.2006 16:28:24 (muokattu 13.10.2006 16:28:51) | |
---|
Hei ihmiset. Kun levyjä ei ole löytynyt, niin kokeilkaas tätä: "Hait tuotetta (Balalalala) Eikö hakemaasi tuotetta löytynyt? Klikkaa Varastoa ja etsi CD:t, DVD:t, Pelit " Tuo teksti kun tulee, klikatkaa "CD:t"-kohtaa. Pitäisi tulla edes jotain artistin levyjä, mitä se ei aluksi näyttänyt. |
MadMatt 13.10.2006 18:13:43 | |
---|
Tuo teksti kun tulee, klikatkaa "CD:t"-kohtaa. Pitäisi tulla edes jotain artistin levyjä, mitä se ei aluksi näyttänyt. Ja sen jälkeen klikatkaa imagea (siinä ylhäällä) niin näkyy kaikkien levyn kannetkin suoraan.... |