Aihe: Ärsyttäviä keikkaperumisia
1 2 3 4 5
juuso a
11.06.2006 19:54:42

Kaveri odotti aikoinaan Dream Theaterin Ruisrockin (?) keikkaa kuin kuuta nousevaa.
Bändi perui viime hetkellä, mutta paikkaajaksi saatiin onneksi paras mahdollinen
vaihtoehto - Suurlähettiläät.

Ei vittu että repesin tälle. Tosi DT-faneja tuskin on vituttanut yhtään.:D
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
Travis Bickle
11.06.2006 19:59:23
Osaako joku kertoa miksi Manic Street Preachers perui lämppäristinttinsä U2:n keikalle stadikalla '97?
Tilallahan soitteli sitten hieman vaatimattomampi Audioweb-niminen brittiorkesteri...
oiva tumpeloinen
11.06.2006 20:45:13
Tämä oli muuten Nummirock... öö... joko '95 tai '97. En muista kumpi. '98 kyllä sitten olivat paikalla kera Panteran ja Slayerin. Ihan jees kattaus, vaikka umpikuuro miksaaja pilasikin Slayerin ekan Suomikeikan ajamalla PAn ruvelle. Vieläkin v***ttaa.

Ai....en mä kyllä muista tuommoista selkkausta '98 Nummirockissa. Tosin mä olin niin messevässä vedossa siellä, että keskityin enemmänkin fiilistelyyn kuin hifistelyyn. =)
arppah8
11.06.2006 21:51:03

Ai....en mä kyllä muista tuommoista selkkausta '98 Nummirockissa. Tosin mä olin niin messevässä vedossa siellä, että keskityin enemmänkin fiilistelyyn kuin hifistelyyn. =)

Ei tuo tainnut kovin montaa muuta häiritäkään. Taisin olla tuohon aikaan päivästä vielä liian selvinpäin, omasta vedosta Salakarihallissa oli liian vähän aikaa=)

Ja kyllähän siellä kaverit fiilisteli. Mnetissäkin pyörivällä jäsen Lapiksella oli Angel of deathin alkaessa tirahtanut kyynel silmäkulmaan.

Ja Slayerin vuoden 2002 Provinssikeikka kyllä sitten enemmän kuin korvasi tuon tapauksen. Lombardokin oli aivan liekeissä.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Roger
11.06.2006 23:41:32

Edelleen karuin keikkaperuutus on viime kesän Queen + Paul Rodgers Lontoon Hyde Parkissa 8.7.2006. Edellisenä päivänä sattuneet Lontoon terrori-iskut siirsivät keikan viikolla eteenpäin ja minullahan oli jo paluumatka bookattuna joten keikka jäi näkemättä...
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon
Conrad Lant
12.06.2006 00:16:44

Voivod, Lepakko 1990.

Ja tuoreemmista Killing Joke viime syksynä. Viisitoista vuotta odottanut ja perkele edelleen...
No one prayed for Sodom
Mikko_-Procyon-
12.06.2006 11:24:53

Nazarethin piti olla Deep Purplen lämppäri Suomessa. Meinasi mennä 50e hukkaan, mutta onneksi meni kaupaksi.

Kaveri säästi kerran Kuopioon tulonsa hetkeen, jolloin Absoluuttinen nollapiste olisi ollut ilmaiskeikalla. Ovella sitten "illan artisti peruuntunut" ja 180 astetta käännös toiseen suuntaan.
Silver dollar forger
ten
12.06.2006 11:42:22
Jos sulla on kerran huonoa tuuria noiden toivomiesi bändien kanssa, niin voisitko ruveta fanittamaan pikaisesti Within Temptationia? Josko sekin sitten peruisi ja saataisiin jotain hyvää musiikkia tilalle.

Joo, tottakai! Teen mitä vain vuoksesi.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Urski
12.06.2006 12:35:13
Guns N' Roses silloin kun niiden piti edellisen kerran uuden kokoonpanon kanssa tulla.

My Vitriol Provinssissa miä lie ollut vuosi. Samana vuonna taisi olla vielä Musen peruuntuminen.

Festareillahan perumiset ovat melko yleisiä eikä sikäli harmita jos peruuntunut bändi ei ole ainoa syy paikalle lähtemiseen. Enemmän kivistystä aiheuttaa yksittäisten keikkojen peruuntuminen.
Will aspirins and alcohol someway decrease the ache?
Henko
12.06.2006 14:26:32

Killing Joke viime syksynä. Viisitoista vuotta odottanut ja perkele edelleen...

Sanopa muuta. Voi saatana sitä pettymystä.
M.net onkin ämmien net.
NiB
12.06.2006 14:33:11
Paradise Lostin peruuntuminen joskus aikoinaan, olisko ollu ahvenistolla tai jossain, joku power of rock tjn.
Se söi miestä..
-Shut the F*ck Up!-
jannu
12.06.2006 15:07:43 (muokattu 12.06.2006 15:08:13)
Zwanin piti tulla 2003 Ruisrockiin, mutta menivät mokomat primadonnat ja ug-wannabet hajoamaan just ennen. Suorittamieni taloudellisten uhrausten vuoksi missasin samalla Provinssirockissa olleen QOTSAn, sillä olin vartavasten valinnut ainoaksi rokkikesäni kohteeksi Ruissalon. Ja sillonhan muuten vitutti.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
kyseinen
12.06.2006 15:35:15
Todella uskomattomalla tsägällä olin viime vuonna menossa tasan 2 krt Tukholmaan keikalle, ja molemmat peruttiin/siirrettiin. Ensin meni Finn Brothers ja sitten Zappa plays Zappa. (Zappa vieläpä ihan perusteettomasti.) Yhden vielä olisin ymmärtänyt, mutta kun molemmat...
Ronnie James
12.06.2006 18:48:47

2001 oli lippu Guns N' Rosesin keikalle, mutta sehän tunnetusti peruuntui. Silloin olin vielä melko innoissani bändistä ja pikkaisen harmitti keikan peruuntuminen, mutta eipä tuo enää harmita. En edes jaksanut hommata lippuja tämän vuoden keikalle.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
VÄKIPÄÄ
12.06.2006 18:53:20
2001 oli lippu Guns N' Rosesin keikalle, mutta sehän tunnetusti peruuntui. Silloin olin vielä melko innoissani bändistä ja pikkaisen harmitti keikan peruuntuminen, mutta eipä tuo enää harmita. En edes jaksanut hommata lippuja tämän vuoden keikalle.

Sen tämänvuoden keikan voi jo imo liittää niihin peruttuihin keikkoihin. Voin lyödä vetoa etteivät tule.
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
Cocktus
12.06.2006 20:17:40

Panteran peruuttaminen Tattoo the Planetissa vitutti kyllä ankarasti vuonna 2000. Tulihan tuolla käytyä ja oli ihan jees reissu, mutta silti.

Oli myös hyvä juttu, ettei aikoinaan tullut mentyä kaverin kanssa asiasta tehden Tuskaan Immortalia katsomaan, kun peruivat ja vielä muistaakseni aika viime hetkillä. Miettikääs nyt! Ensin onnesta ovaalinmuotoisena ja innoissaan grimmistelee 7 tunnin junamatkan parhaita Abbath -imitaatioitansa vetäen ja sitten portilla corpsemaskit valuvat kyynelistä.

Juuri nämä kaksi. Panteran peruuttaminen otti aivan helvetin koville. Ja vituttaa vieläkin aivan suunnattomasti. Ei pysty sanoin kuvaileen kuinka paljon söi miestä sillon kun kuulin, että he ovat peruuttaneet. Kuitenkin kyseessä mulle ehdottomasti tärkein bändi ikinä ja se oli viimeinen tilaisuus nähdä heidät. Ja kikkeli senkun taas kasvaa otsassa kun muistelen näitä menneitä.

Immortal ei harmittanut sillon kun siitä kuulin, koska en ollut heidän musiikissaan vielä niin sisällä. Näin jälkeenpäin on pistänyt harmittamaan suuresti.
Kääpiö!
Stain
12.06.2006 20:49:16

Oh, keikkaperumisia? Nirvana, Lepakko, 1991. Argh!

Korjasitko asian käymällä Ruisrockissa -92?
It's a bittersweet symphony, this life
mr_b
12.06.2006 22:54:04

Korjasitko asian käymällä Ruisrockissa -92?

Itse asiassa "paikkasin" asian vuoden 92 Roskildessa.

Mutta siellä yhtyettä oli päälavalla katsomassa suunnilleen koko festivaali. Yritimme kaverin kanssa päästä takaa hiukan lähemmäksi, jotta yhtye näkyisi yli millin kokoisina. Puolimatkassa tuli suunnaton ihmisaalto ja kertakaikki pysäyttämättömästi heitti takaisin jonnekin miksauslavan taakse. Tungos alkoi olla niin älytön että poistuimme suosiolla kauemmas juomaan lisää olutta ja tölkkiviiniä.

Olisi se ollut mahtavaa, Nirvana Lepakon pikkulavalla. *huokaus*
There it was just like Old Faithful, the eternal Fountain of Filth
Exhausted
13.06.2006 12:10:44 (muokattu 13.06.2006 12:10:58)

Kesällä 2002 Tool (Ozzfest) ja seuraavana kesänä Melvins/Tomahawk-keikka. Toivottavasti nyt ainakin tuo Tool korjaantuu sitten Ruisrockissa.
Exhausted
13.06.2006 12:12:08

Olisi se ollut mahtavaa, Nirvana Lepakon pikkulavalla. *huokaus*

Ja vielä tuossa vaiheessa kun eivät olleet ihan megatähtiä. Nuo syksyn 1991 keikat ovat aika herkkua katseltavaa, kun bändi yrittää parhaansa täysillä. Myöhemmässä vaiheessa tuli rockstarapröystäilyä ja kaavamaisuutta mukaan kuvioihin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)