Mr.Babbit 04.06.2006 23:25:34 | |
---|
- anna haastattelua seiskapäivää-, katso- tai iltalehdille.. - esiinny shampoo- tai koiraruokamainoksissa.. |
Sir Härö 04.06.2006 23:41:49 | |
---|
Mitä minä en tekisi...hmm... En yrittäisi huonoa comebackiä, jos suosioni laskisi. En ostelisi turhia asuntoja. (kattohuoneisto Helsingissä ja ranta(öky)huvila Kreikassa riittäisivät) En antaisi vaatteitani hyväntekeväisyyteen. En levittäisi nettiin kotikutoista aikuisviihdettä. En tilittäisi mitään seiskassa. |
Bee-äf 05.06.2006 00:44:47 | |
---|
Sitten kun olen tähti... no eihän silloin tarvitse tehdä mitään, nauttii vaan. mutta: Sitten kun olen laskeva tähti... Anna haastatteluja mille tahansa lehdelle ja teen epätoivoisia temppuja että ne kiinnostuisivat minusta. Haukun paskaksi kaikki ihmiset jotka ovat minua tukeneet (tietenkin lehtien palstoilla) Kerron olevani kiinnostunut saatananpalvonnasta sammun lavalle Kerron kasvaneeni ihmisenä Teen sen jazz-levyn josta olen aina haaveillut vedän överit Huudan ainakin pari kertaa viikossa julkisella paikalla "ettekö te tiedä, kuka minä olen!" Joku tekee mulle baarissa källin Herään alasti pimeällä kujalla haukun levy-yhtiöni Siirryn pikkulafkalle koska ne sentään ymmärtävät musiikin päälle muija jättää En pääse enää edes seiskan pikku-uutiseksi kalenteri on tyhjä ja pysyy Alle parikymppiset eivät enää tunnista minun kasvojani Ikätoverini eivät enää tunnista minun kasvojani leikkaan tukkani opiskelen farmaseutiksi With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
jauheliha 05.06.2006 02:20:39 | |
---|
Päivittäisin piruuttani autoani alaspäin, enkä ylöspäin kuten straroilla on tapana. Vaihtaisin Puntoni Ladaan. Lisäksi haluaisin säilyttää itseironian ja sarkasmin tajuni ja kyvyn nauraa itselleni. En IKINÄ haluaisi lukea lehdestä, kuinka olen etuillut yökerhon jonossa "Et sä vittu tiedä kuka mä oon?!" -asenteella. En toivottavasti pitäisi itseäni sen tärkeämpänä jannuna kuin nykyäänkään, vaan muistaisin että kaikki me olemme kosmisessa mittakaavassa kärpäsen pieruja Saharassa. Tuli tuosta mieleen, sellanen legenda liikkuu, että jotkin SM-liigan jääkiekkopelaajat olivat olleet menossa johonkin baariin ja alkoivat etuilla jonossa huutaen juuri: "Ettekö tiedä keitä me ollaan??! Meillä on enemmän rahaa kun koko tällä jonolla yhteensä!" Noh, vähän aikaa kinastelevat niin jonon perältä huutaa Jari Kurri, että pojat tulkaahan tänne jonon perälle :D En ole varma, että onko tosi, mutta jos on niin on saattanut kavereilla olla näkemisen arvoiset ilmeet :) "Vejetään vaan tatsilla." |
Tupuna 05.06.2006 06:59:46 | |
---|
... hengaa Loosessa muiden mukatärkeiden ihmisten kanssa. ... valita lehtien erikoishaastatteluissa, kuinka julkisuus on raskasta. ... ala hengailemaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka varmasti ovat jotakin, mutta joiden kanssa minulla ei ole tähteytemme lisäksi mitään yhteistä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Sertzo S 05.06.2006 08:37:21 | |
---|
Yritä iskeä ylipainoisia naisia! |
PekkaM 05.06.2006 08:45:04 | |
---|
-Anna haastatteluja nk. roskalehdille -Vainoa omia fanejani mp3- tai tabulatuurijakelusta -Käyttäydy kuin Räikkönen Mutta helppohan se on sanoa, kun ei mitään pyrkimystäkään tähdeksi ole :) Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Tupuna 05.06.2006 08:56:49 | |
---|
Yritä iskeä ylipainoisia naisia! Niin, tai yritä iskeä ylipainoisia miehiä. Ellen Jokikunnashan on pyrkyriaikoinaan yrittänyt ensin Ville Valoa, mutta joutunut tyytymään sitten Gas Lipstickiin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Sertzo S 05.06.2006 09:16:01 | |
---|
Mutta helppohan se on sanoa, kun ei mitään pyrkimystäkään tähdeksi ole :) Niinpä, ei minustakaan tule, enkä pyri, joten lievästi ylipainoisia naisiankin voin yrittää vielä iskeä. ;)
|
Necromuru 05.06.2006 16:24:06 | |
---|
Hakeutuisi Seiskan/keltaisen lehdistön lööppeihin tai radio novan soittolistoille. |
zeplin song 05.06.2006 16:44:58 | |
---|
esiinny koskaan suomessa. hähähää. :> "let us be lovers,we'll marry our fortunes together
I've got some real estate here in my bag"
so we bought a pack of cigarettes and mrs.Wagner pies
and walked off to look for America. |
ten 05.06.2006 17:58:27 | |
---|
Tuli tuosta mieleen, sellanen legenda liikkuu, että jotkin SM-liigan jääkiekkopelaajat olivat olleet menossa johonkin baariin ja alkoivat etuilla jonossa huutaen juuri: "Ettekö tiedä keitä me ollaan??! Meillä on enemmän rahaa kun koko tällä jonolla yhteensä!" Noh, vähän aikaa kinastelevat niin jonon perältä huutaa Jari Kurri, että pojat tulkaahan tänne jonon perälle :D En ole varma, että onko tosi, mutta jos on niin on saattanut kavereilla olla näkemisen arvoiset ilmeet :) Lienee urbaani legenda tai sitten väännös minun kuulemastani versiosta. Eräs tunnettu suomalainen NHL-kiekkoilija oli etuillut Kaivohuoneen jonossa. "Eksä tiiä kuka mä oon?!? Mulla on kuules enemmän rahaa kun tällä koko jonolla yhteensä." Jonon perältä oli sitten Mika Salo huikannut, että "tuus nyt tänne jonon perälle." Lienee tästä muitakin versioita. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Basement 05.06.2006 18:51:45 | |
---|
Sitten kun minusta tulee tähti, minä en koskaan.. ...osallistu tositeeveeseen. ...osallistu Euroviisuihin. ...pyri politiikkaan. ...toimi ns. roolimallina mukuloille. |
Moratoria 05.06.2006 18:57:23 | |
---|
... sano "etsä tiä kuka mä oon!?" |
Thet 05.06.2006 19:48:28 | |
---|
Sitten kun musta tulee tähti niin en jätä rikkomatta hotellihuonetta. Enkä tilittää joka asiasta seiskalle kuten nykänen. |
Jaristoteles 05.06.2006 20:19:55 | |
---|
... huuda baarissa "Hei mä elän unelmaa!" Thanks Juoppis! |
LamaAjanElvis 05.06.2006 20:26:58 | |
---|
... sano "etsä tiä kuka mä oon!?" Kaveri oli joutunut kyysäämään jotain tuntematonta seuruetta eräs viikonloppu ja yks kyytiläisistä oli tuohtunut välinpitämättömästä ilmapiiristä kun kuski ei tunnistanut... Oli hokenut tuota "etsä tiä kuka mä oon!?" koko matkan ja kaveri siihen tietenkin aina rehellisesti että "ei ole hajuakaan". Paljon myöhemmin toiselta taholta selvis, että se oli ollut jonkun harrastelija coverbändin laulaja ja ehkä pari kertaa esiintyneet jossain hikisessä kapakassa. Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista. |
Manicci 06.06.2006 00:31:41 | |
---|
...sotkeudu aineisiin. Strato, Marsu. Niillä edetään. |
Jani The Rock 06.06.2006 00:40:23 | |
---|
...mene keikalle kehä kolmosen sisäpuolelle. The road never ends for me, kid. |
papitsu 06.06.2006 00:41:38 | |
---|
...rupea laulamaan. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |