lethereberock 20.12.2005 23:33:24 | |
---|
Nyt: Soitan kitaraa semmosessa vielä hiukan suuntaa hakevassa rock/metalli bändissä. Alternative: Laulaja/kitaristi jonkimoisessa proge pumpussa tahi jazz kitaristi. "No pilluhan se on aina mielessä mutta soitetaan nyt ensin!"
"tekeminen on teennäistä, näkeminen on näennäistä mutta oleminen, se on olennaista" |
minidriver 21.12.2005 13:00:25 | |
---|
Olisin sellainen maailman kolmesti kiertänyt kusipää joka heittää hotellihuoneita ikkunoista ja kylpee neitokaisten kanssa poreammeissa. Raideriin kirjoittaisin paksulla tussilla että pimppaa ja viinaa. ulkon o lunt ja lumes o kust |
casey jones 21.12.2005 16:47:27 | |
---|
Tällä hetkellä: Tupaikoimaan kykenemätön kitaran rämpyttäjä blues/rock ryhmästä. Jos olisin joku muu kuin olen, niin: minä olisin semmoinen komea tupakoiva mies ja soittaisin Elton johnin kanssa korotetulla uima-altaalla funkyjazzia. Välillä nousisin pianon päälle seisomaan ja soittaisin sooloa viululla niin kuin slash kitarallaan. nobody loves me but my mother! |
JivE 21.12.2005 17:03:31 | |
---|
Nykyään en soita bändissä, mutta aikaisemmin soitin bassoa semmoisessa rässisekamelska bändissä, mutta metallia siis soittelen pääosin. Jos en siis soittaisi metallia haluaisin soittaa jotain jazz/downtempo tyyppistä fiilistelyä. |
Ossi 22.12.2005 14:14:41 (muokattu 22.12.2005 15:05:54) | |
---|
Hmm... jossittelu on yleensä jokseenkin turhaa touhua, ollut mikä ollut mutta... :) Päiväduunin salliessa puuhaan tällä hetkellä parissa kolmessa bändissä joiden skaala kattaa vähän kaikenlaista, Ranskalaisista Koroista hippimusaan. Uskalluksen puute, epäusko omiin kykyihin ja ajan henki, että pitää olla "kunnollinen" ammatti, olivat aikanaan osasyynä siihen, ettei tullut hankkiuduttua muusikoksi. Ajauduin sitten ammattiin, joka tosin sekään ei välttämättä ollut tuolloin "kunnollisen" kirjoissa :) Mikäli olisi käynyt toisin, voisin kuvitella satsanneeni kaikkeni edistyäkseni musan parissa niin pitkälle kuin näillä rahkeilla pystyy ja olisin todennäköisesti tänään jonkun sortin "hired hand", studio- ja sessiosoittaja. Keikkailu typistyisi ehkä melko vähäiseksi koska en viihdy runsasväkisessä ympäristössä ja esiintymisvietti puuttuu lähes kokonaan. Sensijaan nysvääminen pikkutunneilla studion uumenissa vaikkapa jonkun groovaavan komppiraidan parissa olis mitä todennäköisimmin just mun juttu, "gettin' the music right." Onneksi tuo on mahdollista pienessä mittakaavassa näin harrastajanakin. * Jälkijossittelua: Ammattisoittajana olisin todennäköisesti ainakin yrittänyt siirtyä jossain vaiheessa kitarasta rumpuihin=mielisoitin kautta aikain. "It Don't Mean A Thing
(If It Ain't Got That Swing)" Duke Ellington |
Perzzza 22.12.2005 14:48:47 | |
---|
Olisin basistin sijasta uusi Robert Plant. |
Chemo 22.12.2005 18:02:57 | |
---|
Kevyen musan puolella mulla on onni ja ilo tehdä täsmälleen niitä asioita mitä haluan. Mäkin tein aikoinaan sen valinnan että ammatti pitää olla, ja musa on sitten riippumattomana ja vapaana tienestipaineista tehtävä juttu, enkä kadu tuota päätöstä tipan tippaa. Toisaalta, mä voisin kyllä kuvitella itseni klasaripuolelle, jos asiat ja elämä olisi mennyt toisin. Mä olisin varmaan viihtynyt ihan hyvin jonkun isomman orkan rivimuusikkona. Mutta varsinkaan ammattilaiseksi huttukeikkamuusikoksi - never. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Ekiki 24.12.2005 17:43:41 (muokattu 24.12.2005 17:44:18) | |
---|
hmh. noh. tällä hetkellä: tietysti pauligin & kump. kanssa tuossa bändiksikin kutsutussa kokoonpanossa koitetaan vääntää jotain mukavaa kevyt-raskas rokkia huonolla menestyksellä tulevaisuudessa: samaa kamaa ammattimaisemmissa merkeissä tai sitten vaikka jotain mukavaa, hyvällä maulla tehtyä konemusaa vääntäisin |
Timi 26.12.2005 10:22:34 | |
---|
Voipi olla,että olisi enempi humpan puolella,mutta bändikaverit ohjaavat tuolle iskelmäpuolelle,kiitos heille. |
Leper Messiah 26.12.2005 11:24:52 | |
---|
osaisin soittaa jotain. nyt en. |
Lord of the strings 26.12.2005 12:46:12 | |
---|
Varmaa joku triangelisti. Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa. |
Morris on acid 26.12.2005 13:14:20 | |
---|
Soittaisin kapuloita jossain 70's murderous horror jazzia vetävässä orkesterissa. |
...And Justice For All 26.12.2005 15:57:15 | |
---|
Nyt soitan kitaraa, jos en soittais sitä niin olisin ehkä basisti. Basso on kiinnostava soitin. Mm...beer... |
McNulty 26.12.2005 17:11:46 | |
---|
Jos en olisi nykyinen muusikko, en olisi muusikko lainkaan... Kaikki tai ei mitään! Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk! |
Epämuusikko 26.12.2005 19:06:09 (muokattu 26.12.2005 19:06:26) | |
---|
Voipi olla,että olisi enempi humpan puolella,mutta bändikaverit ohjaavat tuolle iskelmäpuolelle,kiitos heille. Genretietoinen tanssimuusikko, hyvähyvä. En siis pilkkaa, by all means. Soittakaa hamboa! "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
Surreal 27.12.2005 13:03:46 | |
---|
Olisin hyvä muusikko... Nojoo, ehkä soittaisin rumpuja, koska niitä en osaa nyt soittaa yhtään. UG musick |
KädetönRumpali 27.12.2005 15:49:22 | |
---|
En ole nykyinen, siis muusikko, ja jos saisin nyt valita uudestaan niin olisin. Tekisin sitä, mitä nykyään yritän tähdä ja tekisin sen paremmin kuin mihin nykyään toivoisin vielä pääseväni. Jotakuinkin näin. S.T. #4, Romantikkoitkijät #32
-Sexy Loser- |
LamaAjanElvis 27.12.2005 16:09:31 | |
---|
Jos en olisi nykyinen (ei muusikko), olisin silloin varmaan muusikko. Mut en mä oikeesti mikään muusikko haluais olla. In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
Naama-amis 27.12.2005 16:20:43 | |
---|
Mikäli olisi käynyt toisin, voisin kuvitella satsanneeni kaikkeni edistyäkseni musan parissa niin pitkälle kuin näillä rahkeilla pystyy ja olisin todennäköisesti tänään jonkun sortin "hired hand", studio- ja sessiosoittaja. Keikkailu typistyisi ehkä melko vähäiseksi koska en viihdy runsasväkisessä ympäristössä ja esiintymisvietti puuttuu lähes kokonaan. Sensijaan nysvääminen pikkutunneilla studion uumenissa vaikkapa jonkun groovaavan komppiraidan parissa olis mitä todennäköisimmin just mun juttu, "gettin' the music right." Onneksi tuo on mahdollista pienessä mittakaavassa näin harrastajanakin. Tuontyyppinen meininki se olisi melko lailla minunkin juttuni nykyisellään. Koskaan en ole digannut ihmeemmin juur minkäänlaisesta huomiosta, joten olen enemmän soittaja kuin esiintyjä. Vielä kun noita soittokavereitakin kerkisi jostain haalimaan niin voisi taas tuotakin pitkästä aikaa harrastaa. |
Defrayer 28.12.2005 05:23:16 | |
---|
Jos en soittaisi metallia kitarallani, niin haluaisin soittaa rumpuja grindcorebandissa, tai sitten kitaraa jossain Ambientharoily-yhtyeessa. Joskus kun vain saisi rummut hankittua. Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |