Aihe: Rakkauslaulunne
1 2 3 4 5
Dunga
18.11.2005 20:33:30
The White Stripes - Jolene
Wigwam - Oh Marlene
Maj Karma - Salassa kuin murhat
On JÄTTIKYRPÄ!!! IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Cujo
18.11.2005 20:41:15
CMX:n kappaleista en sano mitään, sillä joku alkaa kuitenkin nipottaa sanojen tulkinnasta.

Ainakin Ruoste on uskomattoman kaunis kappale, ja sopi joskus omiin katkeriin tuntoihin täydellisesti.

Jotkut Juha Tapion kappaleet sisältävät muistoja rakkaudesta. Joskus tosin käy niin, ettei tahdo jotain kuunnella, koska se sisältää sen verran kipeitä muistoja.

Ketjun aloittajan mainitsema Rakkaus on pesti hulluuteen on myös miulle tärkeä ja koskettava kappale.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Arry
18.11.2005 21:42:15
Ainakin Ruoste on uskomattoman kaunis kappale, ja sopi joskus omiin katkeriin tuntoihin täydellisesti.

Jep. Saman bändin itse asiassa samalta levyltäkin löytyvä Kultanaamio valottaa myös onnistuneesti rakkauden monia puolia. Ja kyllähän varsinkin se kertosäe kaikessa yltiöromanttisuudessaan kolahtaa. Vaikka senkin voisi ironisesti tulkita...

Queensr˙chen I Don't Believe In Love on joskus soinut ja sopinut sydänsuruihin.
You have to be happy with what you have to be happy with.
AP
18.11.2005 21:47:44
Jep. Saman bändin itse asiassa samalta levyltäkin löytyvä Kultanaamio valottaa myös onnistuneesti rakkauden monia puolia.

Nyt kun mainitsit.... mulle tulee tuon Aura-levyn kuuntelemisesta aina mieleen yksi tietty ihmissuhde. Joku Kultanaamion intro kun tulee kuuluviin, niin sitä saa heti palattua mielessään yhteen tiettyyn syksyyn yhden tietyn oppilaitoksen pihalla....ja mitä sitten tapahtuikaan. Oikein kunnon deja-vut ja bon voyaget kyllä.
K100 #7 Ärlä #011
SGitar
18.11.2005 22:10:11 (muokattu 18.11.2005 22:11:08)
Ramones - I wanna be your boyfriend
Bon Jovi - Always
Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali
Läpistö
19.11.2005 00:19:28

Aerosmith - I don't wanna miss a thing
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
clyde
19.11.2005 01:15:05

mul tuli vähä haikee olo, ku mä aloin kelaa kaikkii noit rakkauslauluja. :(

no täl hetkel, sattuneesta syystä ku tuli tavattua,ihastuttuu, yks venäläinen gimma viikko sit, joka oli tääl suomes vaa leirikoulus ja nyt se on takas siperias mis se asuu. no se meiän biisi oli ja on November rain ja Don´t cry. Mitä myö kuunneltiin vikana iltana.

Sit yks mikä mul alkaa usein soida päässä ku näkee jonkun söötin gimman, on WONDERFULL TOMIGHT, Eric Clapton.

Yhen muijan kaa se "meijän biisi" on APULANNAN - TEIT MEISTÄ KAUNIIN

Yhtä muijaa ku mä ajattelen nii tulee päähän biisi (tai toistepäin: kun kuulen tän biisin muistan tän muijan) TEHOSEKOITIN - PAHA TYTTÖ

toinen on yhen muijan kaa APULANNAN - POISTUISITKO MUN ELÄMÄSTÄNI.

heh.... mun on pakko sanoo et mul on kyl jokaselle gimmalle kenenkaa mul on ollu säpinää tai kehen oon ollu ihastunu tai jopa in love, nii joku oma omistus biisi. :)

DON HUONOT - HYVÄÄ YÖTÄ JA HUOMENTA on kuunnteltu niin monina epätoivon hetkinä.
APULANNAN - ATTACK OF THE A.L PEOPLE levyn koko A.puoli.

Meat Loafilla on monia toisiian kauniimpia lauluja.

on kuitenkin olemassa yksi, se ainoa, se kauneimmista kaunein ja suurimmista suurin. laulu joka surun hetkinä saa sydämeni itkemään verta ja ilon hetkinä sieluni tanssimaan kanssa lämpimien liekkejen. saa tuntemaan mut entistä nuoremmaks, kauniimmaks ja ikuisesti voittamattomaks. Guns and Roses - Sweet Child O´Mine!
ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy
JCM
19.11.2005 01:19:26

Nadja.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
Alpha
19.11.2005 07:58:45
Palataampas aiheeseen:

Samuli Edelmann - Prinssi kerjäläinen
Elton John - Nikita
Glenn Medeiros - Nothing´s gonna chance my love for you
Roxette - It must have been love
Scorpions - Soul behind the face
Foreigner - I want to know what love is, Say you will
poppamies
19.11.2005 08:04:06

Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
Feggy
19.11.2005 08:05:30

Whiter Shade Of Pale - Procol Harum

En kyllä ymmärrä miten tuo on miellettävissä rakkauslauluksi. No, ehkä se olen vain minä.
Haetaan perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley ja Blues Explosion yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Laita pikaviestiä.
poppamies
19.11.2005 10:14:24 (muokattu 19.11.2005 10:15:30)

En kyllä ymmärrä miten tuo on miellettävissä rakkauslauluksi. No, ehkä se olen vain minä.

Lukeminen kannattaa ainan Faggy!
Lainaus aloitusviestistä.

"Biisi, joka saa muistelemaan niitä yläasteaikaisia viimeisiä hitaita. Kappale, joka saa kyyneleen silmään, kun tuntuu, että on hyvä olla. Laulu, joka ajaa sinut hulluuteen ikävöidessäsi rakastasi. Balladi, joka saa sinut muistamaan taas, kuinka tärkeää on olla joku, joka rakastaa. Jonka soidessa sydän saattaa hakata kahtasataa."
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
Jkob
19.11.2005 10:20:30
Totolla on monia muhun kolahtavia slovareita:
2 Hearts
I Won't Hold You Back
I Will Remember

Popedan Yö:stäkin tulee muistoja mieleen, kuin myös Pave Maijasen Ikävä-biisistä.
Sitten ne pakolliset Alwayssit, Don't Cryt ja Still Loving Yout.

Ylitse kaiken on kuitenkin Cinderellan Don't Know What You Got
Omena ***seessä pitää homot loitolla
Feggy
19.11.2005 11:26:23

Lukeminen kannattaa ainan Faggy!
Lainaus aloitusviestistä.

"Biisi, joka saa muistelemaan niitä yläasteaikaisia viimeisiä hitaita. Kappale, joka saa kyyneleen silmään, kun tuntuu, että on hyvä olla. Laulu, joka ajaa sinut hulluuteen ikävöidessäsi rakastasi. Balladi, joka saa sinut muistamaan taas, kuinka tärkeää on olla joku, joka rakastaa. Jonka soidessa sydän saattaa hakata kahtasataa."

Mutta pöppämies, miten psykedeelinen maailmantuska-eksistentialistinen runoilu saa sinut muistamaan taas, miten tärkeää on olla joku, joka rakastaa? No, nämähän ovat subjektiivisia asioita.
Haetaan perusasiat hallitseva basisti helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme omalaatuista melodista rockia, jossa Bo Diddley ja Blues Explosion yhdistyy Televisioniin ja Tom Waitsiin. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Laita pikaviestiä.
jami87
19.11.2005 11:35:17
Mulla tulee CMX:n kuuntelemisesta aina mieleen yksi tietty ihmissuhde, koska joskus tanssin kotona hitaitakin tähän liittyneen ihmisen kanssa CMX:n soidessa taustalla. Nyt ei oikein iliman kyyneliä voi CMX:ää kuunnella. Haikeaa...

Mutta joskus aikoinaan (no, ei siitä ny NIIN kauan ole) limudiskossa tanssin yhden hitaan ihastukseni kohteen kanssa. Biisi oli Metallican "Nothing Else Matters", ei siis ihan mitään peruslimudiskokamaa.
Mnetin karvaisimmat sääret!
THV-Klubi #29
Romantikkoitkijät #17 :´-)
texjazz
19.11.2005 11:56:38

Pet Shop Boysien kaihomielinen, nostalginen, pinnallisen syvällinen, oivaltava kattaus nimeltä Being Boring. Muistot tulevat kuin tankit aikoinaan Kannaksella (älytön vertaus!).
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
omarklah
19.11.2005 12:01:37

Pink Floyd - Wish you were here...
Tää sit sanois tälleen...
SandOfTime
19.11.2005 12:18:26

Aerosmith. I don`t wanna miss a thing
CMX: Ruoste
Santana: Put your lights on
Hohto: On pakko pyytää sua lähtemään
Sonata Artica: Shy, My Selene
Roxette: Sleeping in my car
Scorpions: You and I
Gary Moore: Still got the blues, One day
Bryan Adams: Everything I do, I do it for you
Ultra Bra: Itket ja kuuntelet

Siinäpä muutamia veisuja, jotka herättävät vieläkin muistoja mieleen.
On ollut aikoja, jolloin ei yksinkertaisesti voi vaan kuunnella jotain merkityksellistä biisiä, koska kaikki kipu erosta ja ikävästä muistuu mieleen...
Never been better...
HaloOfFlies
19.11.2005 16:26:53

Mutta joskus aikoinaan (no, ei siitä ny NIIN kauan ole) limudiskossa tanssin yhden hitaan ihastukseni kohteen kanssa. Biisi oli Metallican "Nothing Else Matters", ei siis ihan mitään peruslimudiskokamaa.

Tuota tuli aikanaan itsekin tanssittua monet kerrat diskoissa. Kyllä se mun mielestäni on aika peruslimudiskokamaa. Oli ainakin vuonna 1991.
First they steal your mind and then they steal your soul
Sperm Donor
19.11.2005 16:36:19
Hanoi Rocks: Million miles away.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)