Aihe: Laulatko mukana?
1 2 3 4
Jzci
09.10.2005 15:57:25

allekirjoittaa

Nimimerkin ja viestin välillä on ristiriita.

Eipä tule laulettua oikeastaan ollenkaan kun en juurikaan osaa. Pidän siis pääni kiinni kun tiedän että se ei kuulosta hyvältä.

Minua ainakin suunnattomasti raivostuttavat nämä tapaukset jotka kuvittelevat osaavansa laulaa, vaikka todellisuudessa laulavat ihan päin helvettiä. Tämä ottaa päähän varsinkin musiikkia kuunnellessa jos jonkun joka ei osaa on ihan pakko kiekua mukana.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Tiluliluliitä: TÄÄLTÄ
KädetönRumpali
10.10.2005 09:42:39
ei tällä äänellä....

Laulan kyllä mukana, mutta tuskin koskaan seurassa. Sekä rokettirollia että balladintynkää.

Tuosta Bohemian Hrapsody:sta tuli mieleen, että jokunen vuosi sitten veljeni lauleskeli kaverinsa kanssa biisiä jossain Siwan parkkiksella: Autostereot huutaa, ovet auki ja pojat veisaa tunteella mukana. Oli varmasti "kaunista" kuultavaa, biisin jälkeen joku täti oli tullut toteamaan, että "hyvä pojat".
Olen hölmö. Ja tämä on varmaankin fiksuin tekemäni oivallus. S.T. #4 -Sexy Loser-
dictatorsh*t
10.10.2005 11:32:15 (muokattu 10.10.2005 11:32:21)
En laula, koska se on omasta mielestänikin hirveää kuultavaa.
Blasphemer
10.10.2005 12:20:10

Minun ei tarvitse. Avovaimo vaikuttaa osaavan vetää biisin kuin biisin instrumentti-melodioineen tyylilajiin katsomatta niin ei siihen enää ääneltään kouluttamattomia apinoita tarvita ölisemään päälle.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
author
10.10.2005 13:05:39
Lähes kaikkea joista osaan sanat. Laulan ainoastaan ollessani yksin, koska tiedän miltä ääneni kuulostaa.
Kulkunen
10.10.2005 13:16:50
Kaikkea, varsinkin autossa, kännissä, yksin ollessani ja sanoja tulee tapailtua monesti julkisella paikallakin, esim. junassa cd-soitinta kuunnellessani.
Be my reminder here that I am not alone.
Balam
10.10.2005 15:11:47
En laula, liikutan vain huuliani. Laulaisin muuten, mutta kun sitten pitäisi alkaa maksamaan toisten terapiamaksuja.
Huoh. Julmaa. Jos laulaisin jonkun biisin mukana, niin se olisi sitten Linkin Parkin In The End.
It never was and never will be. You're not real and you can't save me. Somehow now you're everybody's fool.
Roger
10.10.2005 18:54:31

Aina. Varsinkin ajellessani autolla.
"I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969.
drum-monkey
10.10.2005 18:57:42
Laulan kun osaan sanat, tai pystyn mumisemaan jotain mikä kuulostaa biisiltä. Kukaan ei kyllä saa kuulla, ellen ole humalassa.
Munletti on mulletti
Meisseli
10.10.2005 19:48:21

Ihan koko ajan. vaikkei biisi soisikaan. Olen hullu..
Päivän biisi: Hollies: Bus stop www.must.fi
kiss
11.10.2005 08:45:35
seuraavia laulan aina kun kuulen ne:

Wasp:wild child
Rainbow:spotlight kid
i surrender
since you been gone
Man on the silver mountain
long live rock and roll
stargazer
Dio:holy diver
dont talk to strangers
black sabbath:heaven and hell
Metallica:kaikki biisit(heh)

joo.tosta voisi luulla että olen kova laulaja mut en ole..heh...
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
wrshredder
11.10.2005 08:55:14 (muokattu 11.10.2005 08:57:50)
joo.tosta voisi luulla että olen kova laulaja mut en ole..heh...

mutta tuossahan oli jo paljon hyviä kappaleita,, se on lähes mahdotonta olla laulamatta ,kun i surrender tai since youve been gone alkaa soimaan, on niissä sen verran kovat kertsit :)

itse asiassa noi kaikki on rautaa paitsi stargazer ja metallica jota en kuuntele..
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
Tempura
11.10.2005 10:02:22
Näitä on niin perkeleen monta, nykyään laulan melkein kaikessa mukana. Laitetaan nyt ainakin muutamalta artistilta yksi kunnon laulubiisi, vaikka yleensä jos tykkään laulaa jonkun artistin yhtä biisiä niin tykkään laulaa sitten loppujakin.

Coldplay - Don't panic
Joseph Arthur - devil's broom
Pearl Jam - State of love and trust
Nirvana - All apologies
Matthew Ryan - Heartache weather
Placebo - Without you I'm nothing

...ei perkele noita pitäisi listata miljoona. Mutta joo, laulan mukana ihan vitusti. On pakko.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
hanuristi
11.10.2005 10:42:06
Kyllä, useinkin.En nyt jaksa luetella, että mitä kaikkea, kun kaikkea tulee laulettua, mutta The Soundsia on kyllä mukava laulaa.
Eat Shit
Ai göö?
Nightwish
11.10.2005 11:25:27
Laulan mukana..erityisesti yksinollessa.Johtuen siitä että mun laulu kuulostaa kauheelta.
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
ravensoul
12.10.2005 13:42:52
Aika usein. Varsinkin viikatetta.

Autossa, ja kännissä muuallakin. Ikävä kyllä.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät #27
Luojan kiitos, olen ateisti!
Feggy
12.10.2005 13:48:54

En. En osaa.
edha
12.10.2005 14:00:50
Kaikkea. Varsinkin kännissä.
Näin se vaan on
Ihqdaa
Landola59
12.10.2005 14:07:43
Tabber lauloi tässä venetsialaisina jossain vaiheessa iltaa itselleen Dion Holy Diveria.... Kuulosti todella hyvältä. Ainaki puolet sanoista ymmärrettiin suomeksi, toiset saksaksi ja toiset olivat sitte jotain vinkuvenäjänkihinuintiaa. Kyllähän sitä Eläkeläisien mukana tulee laulettua aika paljon ( en tarkoita suomen tulevaisuuden enemmistöryhmää vaan orkestraa) varsinkin jos biisi on Hanurissa Arja.
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
lucbass
12.10.2005 17:19:50

vähän kaikkea. se kyl nolottaa välillä ku menee kouluu ja on soitin mukana nii laulaa sen tahdissa vaikka siinä toisia ihmisiä:D
god hates us all
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)