Aihe: "Nirvana yliarvostetuin"
1 2 3 4 5
etnopoju
05.10.2005 13:34:08

"yliarvostettu", eli kenen mielestä? ei varmaan niiden mielestä jotka siitä nirvanasta pitävät? okei, suuren osan mielestä se on yliarvostettu ja entä sitten? pitäisikö niiden, jotka nirvanasta pitää sitten lopettaa sen kuunteminen, koska BBC:llä on monet äänestäneet sen yliarvostetuksi?
disarm
05.10.2005 13:42:43 (muokattu 05.10.2005 13:43:06)
Ihan hyviä levyjä, ei paljon mua hetkauta vaikka onkin arvostettuja. Tiedän kyllä tapauksia jotka lopettavat fanituksen siinä vaiheessa kun bändi alkaa saamaan suurta suosiota. Joillekin tuntuu olevan kovinkin tärkeää, että lempibändi ei ole mitään listakamaa.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Henni
05.10.2005 13:44:47
Libertinesin kohdalla juttu on niin, että ensimmäinen levy Up The Bracket on aikas tosi hyvä ja levy myi musiikillaan. The Libertines-levy, hmm, ei sitten enään ollutkaan niin hyvä, hieman tylsä ja aika keskinkertainen. Levy myi Briteissä hyvin, tosin ihan muilla ansioilla kun itse musiikilla. Niih!
-if you wanna do it baby, you can do it right-
ydinaukio
05.10.2005 14:06:46
En ymmärrä miten OK computeria voi "yliarvioida". No joo, makunsa kullakin.
ingle
05.10.2005 14:12:41
aivan oikein on äänestetty. kyseinen albumi on YLIARVOSTETUIN...
If assholes could fly, this place would be an airport.
Tempura
05.10.2005 17:58:51
Sanonpahan sen, mikä tuli ensimmäisenä mieleen kun luin listaa. Se coldplayn levy on oikeasti täyttä paskaa. En ymmärrä, miten joku voi löytää jotain niinkin turhanpäiväisestä ja sieluttomasta roskasta, mitä coldplay on. Vrt. Muse, Manic Street Preachers. Molempien musiikista löytyy huomattavasti enemmän sitä peräänkuuluttamaani sielua ja sisältöä.

Ei se ole täyttä paskaa, sinä et vain pidä siitä. Itse löydän siitä paljonkin sielua, todella hieno levy. Kyllä se siellä ylituotannon alla on. Pidän myös Manicseista. Nämä tällaiset on oikeasti turhia provoja, niin kauan kuin on selvä että bändi tekee intohimolla omaa juttuaan eikö kyse ole mistään perseilystä.

Tuo itse listahan nyt on ihan naurettava kyhäys.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Max-X
05.10.2005 20:41:05
Niin, Noh Ok Computer, ei ehkä enään niin klassikko (johtuen Coldplayn, Musen muiden surkimusten plagionnista)

älä viitsi. radiohead on silkkaa yliarvostettua melankolista yninää. ja millä tavoin radiohead ja muse muka muistuttavat toisiaan? laulajilla on ehkä samanlainen tyyli laulaa, mutta siihen se sitten jääkin! ja musen solistilla on sentään muna.
"This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes"
Toveri
05.10.2005 21:28:23

älä viitsi. radiohead on silkkaa yliarvostettua melankolista yninää. ja millä tavoin radiohead ja muse muka muistuttavat toisiaan? laulajilla on ehkä samanlainen tyyli laulaa, mutta siihen se sitten jääkin! ja musen solistilla on sentään muna.

Se on kiva, että Bellamyn poika on peeniksen itselleen saanut. Kiveksistä ei sitten olekaan tietoa.

Niin, yliarvostetuimmat ne ja ne ja ne ja nuokin. Aika tyhjänpäiväistä jauhamista, kun "totta kai" äänestetään levyä, joka ei ole itselle rakas.
Romantikkoitkijät #2
Epämuusikko
05.10.2005 22:57:00
Mitähän tuo pet sounds tuolla listalla tekee???
Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009
mr.muzak
05.10.2005 23:28:33
Tästä ei nyt sen kummempaa tappelua kannata aloittaa, tällaiset äänestykset ja listaamiset ovat muutenkin tyhjänpäiväisiä, mutta eikö ole ironista että aina kun äänestetään parhaita levyjä niin lista on tasan samanlainen kuin yliarvostettuja levyjä äänestettäessä?

Mä olisin erittäin tyytyväinen jos mun tekele päätyis listalle, aivan sama kumpi noista. Joka tapauksessa se levy on siinä kohtaa puhutellut niin monia ihmisiä että tunteita on noussut, väliäkö sillä kumpaan suuntaan. Ne "ihan kivat" levyt niitä turhimpia on..
ydinaukio
06.10.2005 08:19:37
radiohead on silkkaa yliarvostettua melankolista yninää.

Oletko kuullut OK computerin? Ovatko ne kappaleet sinusta huonoja?
insight
06.10.2005 15:19:55
Joo en mäkään Radioheadistä pidä. Olen useemmin kuin kaksi kertaa sitä kuunnellut ja koittanut pitää - turhaan. Oasis ja Nirvanakin ovat korkeintaan OK. U2:n rankkaan sitten jo selkeesti hyväksi bändiksi noista listalla olevista.
salmivaara
06.10.2005 17:25:37

Oletko kuullut OK computerin? Ovatko ne kappaleet sinusta huonoja?

Olen. Ovat.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Tee
06.10.2005 17:26:15
Tuollahan on hyviä levyjä kaikki paitsi Coldplayn. Noh, coldplay ihan kelpo bändi mutta aika tusinakamaa silti omasta mielestäni. Elikkä kuuluupi listalle, muista en oikeen tiedä. Nirvanaa nyt dissataan vaan siitä syystä että musa ei ole teknisesti vaikeaa eikä rakenteiltaan mitään ihmeellistä monilevelistä säätöä. Noh, eipä sitä hyvään biisiin välttämättä semmoista tarvitakkaan.
:K
Jzci
06.10.2005 18:22:29

Nirvanaa nyt dissataan vaan siitä syystä että musa ei ole teknisesti vaikeaa eikä rakenteiltaan mitään ihmeellistä monilevelistä säätöä.

Ei sillä nyt minulle ainakaan ole mitään merkitystä. Hyvä on aina hyvä, huono on aina huono, ja nirvana on tylsä.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Tiluliluliitä: TÄÄLTÄ
disarm
06.10.2005 22:14:48 (muokattu 06.10.2005 22:17:57)
----
emptiness is loneliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
disarm
06.10.2005 22:17:43
OK Computer kyllä ansaitsee kaiken arvostuksen.
emptiness is loneliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Prome
06.10.2005 22:19:19
Kuten totesin ekalla sivulla:

keskusteluarvo 0
Tempura
07.10.2005 05:56:15
Kuten totesin ekalla sivulla:

Niinhän se meni.

"Mä tykkään A:sta ja B on homo"
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
J.Ahonen
07.10.2005 07:08:04
Hei, joku uskaltaa laittaa "pyhän" Beatlesin moiselle listalle. Tottakai kaikkia viimeisen 15 vuoden aikana tapahtuneita asioita arvostellaan, mutta Beatles? (Ei sillä että kauheasti Beatlesia diggailen).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)