kimurantti1 10.11.2008 16:30:46 (muokattu 10.11.2008 16:41:18) | |
---|
Postimaksuvapaa viikko! No voi helvetin helvetti, laitoin eilen juuri lauantaina tilauksen. No joo, eipä se ole kuin 3 euroa, mutta silti. E: Aikaisemmassa viestissäni vuodelta 2004 kovasti selitin, etten mukamas ikinä tilaa enää. Toisin kuitenkin kävi. Ilmeisestikin CDON on petrannut rikkinäisissä koteloissa, koska ainakaan minulle niitä ei ole vähän aikaan tullut, eikä myöskään älyttömiä sekaannuksia laskutuksessa. Otan siis sanomiseni neljän vuoden takaa takaisin ja totean, että olen ollut jo vähän aikaa tyytyväinen asiakas. Edellinen tilaus oli DVD:itä, oikeasti kun laatuelokuvia löytyy hintaan 3,95 ja 5,95, niin sehän on jo aivan ilmaista. Sama juttu levyjen kanssa, lähinnä metsästän tuolta tarjouksia. Jos lasketaan muutamat juuri ilmestyneet täysihintaiset levyt pois, niin CDONin ansiosta keskimääräinen levystä maksamani hinta on kaiketi 6-7 euroa, ja se on oikeasti jo polkuhinta. |
Ritsie 10.11.2008 19:23:25 | |
---|
Onko CDON.fi sama asia? Sieltä tilasin pulkkista kaksi ekaa kautta, saa nähä millon tulee. MYöhemmin analyysi toiminnasta. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
kimurantti1 10.11.2008 19:43:47 | |
---|
Onko CDON.fi sama asia? Sieltä tilasin pulkkista kaksi ekaa kautta, saa nähä millon tulee. MYöhemmin analyysi toiminnasta. On sama asia. |
Flash 13.11.2008 14:03:50 | |
---|
Aika kauheat nuo uudet sivut. Aika karseat kyllä. Ei tee mieli tilata mitään... Mitä noihin cdon.com kokemuksiin tulee, niin mulla on vissiin ollut aika käsittämätön tuuri. Olen nimittäin vuosien saatossa tilannut tuolta satoja (no, parisataa ainakin) levyjä, eikä ole vielä koskaan tullut väärää levyä. Kannetkin ovat olleet yhtä tapausta lukuunottamatta ehjät. Kerran jouduin palauttamaan yhden toimimattoman DVD:n. Tilaan monesti 15-20 levyä kerralla. En tiedä vaikuttaako tuo sitten jotenkin siihen, että kannet säilyvät herkemmin ehyenä, kun tulevat isommassa paketissa... En usko. Ainoa mikä on enemmän potuttanut, on usein varsin pitkäksi venyvä toimitusaika. Live Music Is Better! |
a72t 15.11.2008 21:23:33 | |
---|
Olen tilannut parin vuoden ajan cd-levyjä kyseisestä lafkasta. Yleensä tilaan 5-7 rieskaa kerralla. Ei valittamista. |
Ritsie 16.11.2008 22:13:10 (muokattu 16.11.2008 22:14:35) | |
---|
Tilasin vähän DVD:tä. tuotteet oikeat ja fyysinen kunto OK. Ei valittamista, just lähti uus tilaus. Muutama puuttuva KISS, remasteroituna toosin. Postimaksuvapaa näköjään, ja joku pakettitarjous, alennusta 5 euroa. Kelpaa. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
doom crew 17.11.2008 14:15:13 | |
---|
Mua vähän kummastuttaa tää CDONin pelleilly. Oon kahden kuukauden sisään kaks tilausta tehny ja kumpaakaan ei ole näkyny. Ja kaikki laskut olen kyllä maksanu ajallaan. Ei pysty ymmärtämään. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
Informaatiokameli 17.11.2008 14:21:25 | |
---|
Mua vähän kummastuttaa tää CDONin pelleilly. Oon kahden kuukauden sisään kaks tilausta tehny ja kumpaakaan ei ole näkyny. Ja kaikki laskut olen kyllä maksanu ajallaan. Ei pysty ymmärtämään. Pistä äkäistä viestiä sinne, niin saavat jotain aikaiseksikin. Tuo on jo liian pitkä aika, että tavaraa ei ala kuulumaan. Minä en ole ikinä maksanut tuonne maksuja läheskään ajallaan mutta silti lähettävät tavaran varsin nopsaan. Tänään taas tuli sorruttua tuon postimaksuttomuuden takia. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
author 17.11.2008 14:27:09 | |
---|
Mua vähän kummastuttaa tää CDONin pelleilly. Oon kahden kuukauden sisään kaks tilausta tehny ja kumpaakaan ei ole näkyny. Ja kaikki laskut olen kyllä maksanu ajallaan. Ei pysty ymmärtämään. Juu vihaista mailia tai puhelua sinne vaan. Uskoisi tulevan jotain hyvitystäkin tuollaisesta kämmäilystä. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Lonesome 18.11.2008 10:22:53 | |
---|
Juu vihaista mailia tai puhelua sinne vaan. Uskoisi tulevan jotain hyvitystäkin tuollaisesta kämmäilystä. Jos oikein muistan, niin tilaukset on voimassa max 60 päivää ja sen jälkeen ne poistetaan, ellei toimitus onnistu. Yleensä tulee postimaksujen suuruinen alennuskoodi hyvityksenä. Muutaman viikon välein ensiksi valitellaan tilauksen viivästymistä. Onhan noi toimitusajat usein aika pitkät, jos vertaa esim. play.comiin. Vaan ehkä siellä Jerseyn saarella on ihan oikeasti varastossa tavaraa ja cdon.com tilaa tavarat ensin tukusta, kuten tapana on... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett |
bedlam 18.11.2008 10:42:26 (muokattu 18.11.2008 10:42:37) | |
---|
Mua vähän kummastuttaa tää CDONin pelleilly. Oon kahden kuukauden sisään kaks tilausta tehny ja kumpaakaan ei ole näkyny. Ja kaikki laskut olen kyllä maksanu ajallaan. Ei pysty ymmärtämään. Jos ei tuotetta ole varastossa, niin sitä saattaa joutua odottelemaan pidempäänkin. Tavallisesti siitä kai kuitenkin tulee jonkinlainen tieto tilausvahvistuksessa. |
doom crew 18.11.2008 13:53:35 | |
---|
Kyllä se varmaan pitää ruveta pistämään viestiä sinne päin. Jokseenkin ärsyttää tälläinen ku kieli pitkällä levyjä odottanu ja sitten ei kuulu mitään. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
Borlag 18.11.2008 18:43:04 | |
---|
Jos ei tuotetta ole varastossa, niin sitä saattaa joutua odottelemaan pidempäänkin. Tavallisesti siitä kai kuitenkin tulee jonkinlainen tieto tilausvahvistuksessa. Tuon ne kyllä saa aikaiseksi. Jos jälkeenpäin eivät saa sitä levyä kahden kuukauden sisään, niin peruutuksesta ei kyllä osaa ilmoittaa. |
carnation 06.12.2008 14:59:46 (muokattu 06.12.2008 15:01:31) | |
---|
Onhan tässä firmassa aivan ihmeellistä toimintaa välillä. Katselin tuota tilaushistoriaani kun erästä tilausta ei alkanut kuulua, siellä lukee että "Mitätöity". Mulla lukee erään aiemmankin tilauksen kohdalla sama, mutta kyseinen paketti on kuitenkin toimitetty minulle. Öh. Ajattelin että josko tuo on taas joku virhe, viime viikonloppuna muistaakseni hoksasin sen, mutta pakettia ei ole vieläkään kuulunut, joten kai se on sitten oikeasti "mitätöity". Silti asiasta ei ole tullut mulle sähköpostiin mitään erillistä ilmoitusta tyyliin "tilaustanne ei voida toimittaa plää plää" eikä asiaa selitetty mulle mitenkään, ja silti ainakin suurin osa, ellei kaikki, noista tilauksessani olevista tuotteista näyttää edelleen olevan cdonin listoilla kun haulla etsin. Eivätkä ne nyt mitään ultimate rare -kamaa ole. Laitanpa asiakaspalveluun vähän kysymyksiä, että mitä vittua täällä taas tapahtuu. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
bedlam 08.12.2008 11:04:02 (muokattu 08.12.2008 11:04:22) | |
---|
Mutta kyllä kai niitä ihmeellisyyksiä sattuu välillä minkä tahansa verkkokaupan kanssa, kun tarpeeksi tilailee. Esim. tilasin Discshopista samalla kertaa erään tulevan blu-rayn ja varastossa olevan dvd:n ja valitsin lähetystavaksi että laittavat samassa paketissa. No, kyseistä bd-leffaa ei ilmestynyt koskaan, joten tuota dvd:täkään ei koskaan kuulunut. Jäi roikkumaan jonnekin lopulta katoavaan tilaan. |
M_Rouge 08.12.2008 12:47:57 | |
---|
...asiasta ei ole tullut mulle sähköpostiin mitään erillistä ilmoitusta tyyliin "tilaustanne ei voida toimittaa plää plää" eikä asiaa selitetty mulle mitenkään Minun on pakko todeta tuohon liittyen, että itse olen onneksi saanut aina hyvin infoa, jos joku artikkeli ei ole ollut saatavissa. Vastikään yhden cd-sinkun kohdalla heti tilauksen postitusilmoituksessa (sähköpostiin) tuli infoa, että ko.tuotetta ei löydy varastosta, joten menee jälkitoimitukseen. Reilun viikon kuluttua tuli jälleen viesti; kyseisen artikkelin kohdalla toimitus viivästyy emmekä osaa kertoa tarkalleen milloin tuote on saatavissa. No, sitten noin pari viikkoa tuosta ilmoituksesta tuli säköpostiviesti, että emme pysty toimittamaan kyseistä tuotetta ja mukana oli koodi joka mahdollisti seuraavan tilauksen ilman toimituskuluja. Näin tapahtui kerran aikaisemminkin muutama vuosi sitten, joten itselläni ei ole valittamista. Vaikka noita särkyneitä tai vääriä cd-levyjä onkin muutamaan otteeseen tullut, aina kun olen tehnyt reklamaation olen saanut koodin, jolla olen saanut tehdä seuraavan tilauksen ilman postikuluja. Minusta sopiva ja kohtuullinen korvaus väärin toimitetun tai rikkoutuneen tavaran palauutuksesta koituvasta vaivasta. Itselläni tulee tilattua välillä enemmänkin tavaraa tuosta ko. firmasta, etupäässä cd-levyjä. |
tsugaru 10.12.2008 10:57:46 | |
---|
Hyvin on toiminut tähän asti. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
Souldrinker 11.12.2008 15:32:38 (muokattu 13.12.2008 07:20:12) | |
---|
Onko muilla kestäny miten pitkään pisimillään paketin saapuminen? Tein tilauksen maanantaina 1.12 ja perjantaina 5.12 status muuttui toimitetuksi. Ei ole vieläkään tullu postista ilmotusta paketin saapumisesta, vaikka kohta on jo kulunut viikko lähetyksestä. Alkaa jo epäilyttää että paketti on jääny matkan varrelle tai postikusti on hävittäny saapumisilmoituksen. Paketti on siis sitä kokoa ettei mahdu postilaatikkoon, vaan on postista noudettava... Edit. Tuleeko nykyisin sähköpostiin viesti kun tavarat on lähetetty? Aikaisemmilla kerroilla itselleni on ainakin tullut, mutta nyt ei ole tullut muuta viestiä kun tilausvahvistus. Tilaushistoriassa toimituksen status on kuitenkin "Toimitettu". "Kampaa naamas niin saat illansuussa banaanin." |
Maardi 11.12.2008 16:47:33 | |
---|
CDON on kyllä kunnostautunu useemman kerran noissa pitkissä toimitusajoissa ja "eioo":n myymisessä. Joskus tullut jotain levyjä tyyliin parin kuukauden päästä enkä oo enää edes muistanu tilanneeni niitä. Ja muutamaa jälkilähetystä edelleen odotellessa... Eipä oo tullut paljoa tuolta enää tilailtua, tosin jotkut röyhkeän alhaset hinnat vaatii joskus kokeilemaan että tuliskohan sieltä jotain perille. |
Röntgen-Jeesus 11.12.2008 18:13:02 | |
---|
Aina on tainnu tulla kaikki nopeasti mitä olen tilannut. Eilenkin panin tilaukseen mm. uutta Metallica-sinkkua, Anthraxia, Blue Öyster Culttia- Itelle joululahjaksi. "Lets black some metal, shall we?" |