bedlam 27.03.2009 08:59:48 | |
---|
Metallican Death Magnetic näistä uudemmista. Kertaakaan en alusta loppuun kuunnellut. Jotain vanhempia kuuntelemattomia levyjä on kans, mutta kun eihän niitä edes muista. |
texjazz 01.04.2009 07:20:35 | |
---|
Mulla on hippienon jäämistöstä Elonkorjuun Harvest -vinyyli. Käsittämätöntä progea, eikä noita vinyylejäkään paljon viitsi kuunnella. Seuraavaksi divariin vaihtoon. Älleh ellus allo nodhat. |
Jäärä 01.04.2009 10:14:12 | |
---|
Asia: "Astra" Melko veretseisauttavaa kakkaa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
rybk 01.04.2009 10:45:40 | |
---|
glx405: Mulla on hippienon jäämistöstä Elonkorjuun Harvest -vinyyli. Käsittämätöntä progea, eikä noita vinyylejäkään paljon viitsi kuunnella. Seuraavaksi divariin vaihtoon. Lähetä mulle postissa. Rahat tilille, levy postiin? "So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
Jeesus Nieminen 01.04.2009 13:02:47 | |
---|
glx405: Mulla on hippienon jäämistöstä Elonkorjuun Harvest -vinyyli. Käsittämätöntä progea, eikä noita vinyylejäkään paljon viitsi kuunnella. Seuraavaksi divariin vaihtoon. T. Nim.Merk. A.P. Rilli Avaruusneitsyt, saturnuksen poika. |
rybk 01.04.2009 13:04:11 | |
---|
Jeesus Nieminen: T. Nim.Merk. A.P. Rilli Damn, aika julmaa tommonen... "So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
J.Hollström 01.04.2009 13:09:36 | |
---|
glx405: Mulla on hippienon jäämistöstä Elonkorjuun Harvest -vinyyli. Käsittämätöntä progea, eikä noita vinyylejäkään paljon viitsi kuunnella. Seuraavaksi divariin vaihtoon. Mullois tuo Wigwamin Hard n' Hornyn joku onneton ensipainos kans ihan joutilaana. Koiranpaska on parasta. |
texjazz 01.04.2009 21:04:27 | |
---|
Harmi toisaalta, että minulla ei ole ollut koskaan hippienoa. Älleh ellus allo nodhat. |
molder 03.04.2009 19:25:26 (muokattu 03.04.2009 19:26:15) | |
---|
Se on Horsepowerin joku levy. Mutta sitä ei voi antaa pois, koska yks niistä kitaristeista on ihan yhden vanhan kaiffarin näkönen ja naurattaa aina kun sen lärvin näkee..Siis se yhdennäköisyys jostain syystä naurattaa aina. Musiikki ei sinänsä paljon naurata... Ja oikea HIPPI enona olisi kyllä hieno asia! Loijaa: Homman nimi on sellainen, että mainitse (ainakin) yksi todella turha levy kokoelmastasi , josta voisit luopua milloin vain, mutta jostain kumman syystä se vain on jäänyt hyllyyn.. Kokoelmalevyt ovat asia erikseen, mainitse mieluummin jonkun tietyn artistin/bändin levy, jos sellaista löytyy. Itsellä tuli heti mieleen Tony Halmeen "Mestarit salilla", mutta siitä en ole luopunut vielä, koska lahjaksi sain joskus. Levyllinen täyttä sontaa. "The SOUND of VOLUME" |
Hynkel 03.04.2009 22:22:29 | |
---|
annelina: Ylipäätään kaikki levyt kannattaa säilyttää kuuntelee tai ei. onhan ne aikansa merkkejä ja joku tarina niihin aina liittyy. Parin vuoden takaa quote jonka allekirjoitan 100%. Minullekin musiikki on ennen kaikkea tunneasia, enkä voisi kuvitellakaan myyväni levyjäni pois - ellei joku oikein perustelluista syistä onnistuisi vakuuttamaan minua siitä että tarvitsee levyä minua enemmän. Todella huonoja levyjä löytyy tietysti minunkin kokoelmastani, mutta kaikkein kirvelevimpiä ovat olleet ne, joita ostaessaan toivoi koviksi lätyiksi, mutta jotka lopulta osoittautuivat kasaksi kakkaa. Hyvä esimerkki vaikkapa Ozzyn Black Rain, joka on yksinkertaisesti luokattoman huono. En silti myy levyä, koska se on osa miehen legendaa, ja muistoja jotka liittyvät ainoaan näkemääni Ozzy-keikkaan. Ostan aika paljon levyjä myös sivistääkseni itseäni. Tällöin sekaan eksyy silloin tällöin tavaraa, jota en muutaman kerran jälkeen enää jaksa kuunnella. Radiohead, System of a Down, Cypress Hill ja The Hives kuuluvat näihin. Enkä myy, koska jokaiseen liittyy muistoja tai tarinoita menneisyydestä, fiiliksiä vuosien varrelta tai muuta vastaavaa. Joskus saattaa käydä niin, että tällainen itsensä viisastuttamiseksi ostettu levy nousee myöhemmin salakavalasti suosikiksi, kuten on tapahtunut Johnny Cashin kohdalla --- lähinnä American Recordinsien takia. "One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster |
Jokapaikanapina 04.04.2009 21:31:45 (muokattu 04.04.2009 22:28:24) | |
---|
Kun vaan rahaa olis.. Mut jokatapauksessa mua vituttaa suunnattomasti sellaset levyt jotka on niin paskoja etten haluu niitä mun levyhyllyssä näkyvän. Ja sit vituttaa kun on erillinen laatikko paskoille levyille. Ja sit myyn ne. EDIT: Tässä on muuten mulle tarpeetonta (muttei huonoa) levyä, ostakaa. http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=5225 |
Cimble 04.04.2009 23:40:40 | |
---|
glx405: Mulla on hippienon jäämistöstä Elonkorjuun Harvest -vinyyli. Käsittämätöntä progea, eikä noita vinyylejäkään paljon viitsi kuunnella. Seuraavaksi divariin vaihtoon. Sääh... Paljolla myyt? Ei sillä, en tiedä sisällöstä mitään. Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
kousmanen 19.07.2009 18:52:01 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 105 päivää vanhaan ketjuun! Eikait tuo haittaa^^? :D:D Mutta kuitenkin, turhin levy on Lordin Get Heavy. -_- Up the Irons /,,/ |
Nazareth 20.07.2009 10:37:59 | |
---|
Ainii löytyhä vielä yks; Hausmylly - Hausmylläkkä Sanoinkuvaamattoman hirvee. Naiset, lapset ja allekirjoittanut ensin! |
Icy-Sun 20.07.2009 10:56:13 | |
---|
Muutama hittiasemien kokoelma löytyy, joita sai joskus penskana lahjaksi. Turhimmistakin turhimpia. |
Roger 20.07.2009 10:57:49 | |
---|
Queenin Live Magic. Kertaakaan en ole kuunnellut, mutta pakko se on omistaa, koska muuten kataloogi ei olisi täydellinen. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
-Rape- 24.08.2009 00:51:24 | |
---|
COC: Animosity hirveetä pskaa:( |
Zenrooster 24.08.2009 08:37:28 | |
---|
Metallica: Death Magnetic varmaan kun ei sitä ole edes jaksanut veivata kertaakaan alusta loppuun Would you tell me about the fucking golfshoes?!? |
tsugaru 24.08.2009 08:43:15 | |
---|
Ipanapa 1. Ei kuuntele tenava ei. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
ho-low 08.09.2010 20:26:35 | |
---|
Luin koko ketjun läpi ja nauroin täällä ääneen yksikseni. Vanha aihe on, mutta pakko nostaa :D Omat turhimmat ja kauheimmat levyostokset ovat: - Bomfunk MC's eka levy (Tykkäsin oikeesti silloin aikanaan, nyt en välitä) - Cradle Of Filth - Live Bait For The Dead (En tajua miks tämmönen levy on edes tehty?) - Dr. Bombay - Calcutta (Kamalaa, tätä häpeän lopunelämääni) - Lordin pari ekaa levyä (Aikoinaan tykkäsin, enää en ole välittänyt aikoihin) "CMX nyt on jo niin kuuluisa nimi tällä saralla, että se voi suoltaa vaikka minkälaista renkutusta ja shamaanin jollotusta, ja hyvin menee kaupaksi."
-Nimimerkki Jack Sparrow MuroBBS-foorumilla |